Anti flits truc..

of je doet gewoon een flinke burnout en laat de rubberresten op je plaat zitten. Lekker laten drogen en je krijgt het er niet snel meer vanaf.

resultaat: Onleesbare plaat.

Ik was erg snel thuis vanuit oss dit weekend.
 
Nee, maar ik word die domme uitspraken wel een beetje beu. Als je nu eens wat verder had nagedacht had je zelf ook wel gesnapt waarom je cd stukjes niet werken. En om dan nog eens een boel posts te moeten lezen waarin je het verdedigt |(

in sommeg gevallen poo dan wou je zeker wel dat je nog modje was. :+
 
waarom komen jullie niet eens met een paar echte te realiseren tips,
BV een mechanisme om de nummerplaat mee om te klappen en natuurlijk terug te klappen ,voorals de politie achter je aan komt.
daar heb je toch veel meer aan.
als je snel gaat rijden klap je hem gewoon naar boven(met een hendeltje bij de tank of aan het stuur bv met een kabel naar achteren bij de nummerplaat)en als je gewoon rustig door de stad rijdt of de politie komt achter je aan dan klap je hem gewoon weer onder het rijden naar beneden.
is toch veel beter dan CD'S ,LP'S en haarlak of niet soms.
 
Op woensdag 12 juni 2002 17:52 schreef patrick p het volgende:
waarom komen jullie niet eens met een paar echte te realiseren tips,.......
Omdat we daar al ellenlange discussies over hebben gevoerd. Ik denk dat met de zoekfunctie nog wel wat te vinden is. Alle voor en tegen staan daar in volgens mij, en volgens mij ook een heel groot aantal van de mogelijke oplossingen.
 
waarom komen jullie niet eens met een paar echte te realiseren tips,

Pipo had wel een goede!
Die werkt zeker (LP voor je nummerplaat :+ ) maarja; kun je net zo goed de plaat eraf halen en dan beginnen te vloeken als je aangehouden bent dat je m verloren bent.
Wel lullig als de politie dan komt met zo'n 40 foto's van jou zonder plaat......maar plaat verliezen gebeurt natuurlijk regelmatig.
 
volgens mij is dit een Mc Gyver topic :+
veel op TV van kunnen zien , die vent kan alles met huishoudspullen :P
 
Dikke klodders hor...daar heb je zeker de hele week op zitte broeden ofnie

Deze middag met de MV een lekker (onverwachte) achterwielschuiver gemaakt

Ook dikke klodders: in mijn broek, meer dan genoeg om de plaat mee te bedekken
 
Ik heb ooit van een maatvoerder een paar stukken reflectiesticker meegekregen. Deze stickers worden gebruikt om laserstralen te weerkaatsen naar het apperaat. Dit zou moeten werken omdat deze stickers in alle richtingen weerkaatsen. Ik heb ze naast mijn kentekenplaat geplakt, maar of het echt werkt betwijfel ik. Ik heb zelf wel eens een foto ervan gemaakt en dan is het gewoon zichtbaar.

Maar nog even over die cd's. Het oppervlak van een cd is toch niet vlak zoals een spiegel. Ik zie tenminste onder elke hoek lichtweerkaatsing in diverse kleuren. Dus misschien zit er best wel waarheid in. Maar het valt wel op als je met cd's rijd.
 
Maar nog even over die cd's. Het oppervlak van een cd is toch niet vlak zoals een spiegel. Ik zie tenminste onder elke hoek lichtweerkaatsing in diverse kleuren. Dus misschien zit er best wel waarheid in. Maar het valt wel op als je met cd's rijd.
Je hebt gelijk, het oppervlak (spigelende gedeelte) van een CD is niet helemaal vlak. Maar de kleuren die jij ziet weerspiegelen die zijn niet afkomstig uit een lichtbron bij jouw ogen in de buurt. En dat is wel nodig om het tructje toe te passen waar we allemaal zo graag naar toe willen. Het licht moet worden teruggekaatst naar de plaats waar het vandaan komt. Maar helaas werken spiegels nog altijd zo dat de hoek van het invallende licht, ook de hoek van de uitgaande lichtbundel is.
 
volgens mij is dit een Mc Gyver topic :+
veel op TV van kunnen zien , die vent kan alles met huishoudspullen :P

McGyver maakt van een elastiekje en een paperclip een mini-helikopter. Kan hij ook niet mee geflitst worden trouwens.. :P :P
 
Jongens, neem het nu aub maar van me aan, met weerkaatsen kom je er echt niet. Je weerkaatst in de verkeerde richting, of je licht wordt te zwak aangezien je het in ALLE richtingen moet weerkaatsen.
Enige dat mogelijk werkt is met een slaveflitser.. erg sterke dan nog.
 
Hoe hoog zou de boete zijn als je geen kentekenplaat hebt of dat deze niet goed af te lezen is?

Volgens mij is dat de enige oplossing tegen flitsen. Zo'n opklapbaar kenteken of een rolluikje lijkt me wel wat. 'k Ga toch eens weer kijken of er iets op te vinden is.
 
Jongens, Wat een bullshitt.

In Nerderland niet Als je echt ballen hebt ga naar een CIRCUIT of de RING daar staan geen flitsers en mag je legaal hard rijden of wordt coureur voor je vak :}
 
Hoe hoog zou de boete zijn als je geen kentekenplaat hebt of dat deze niet goed af te lezen is?

Volgens mij is dat de enige oplossing tegen flitsen. Zo'n opklapbaar kenteken of een rolluikje lijkt me wel wat. 'k Ga toch eens weer kijken of er iets op te vinden is.

"Maar nee agent, dat rolluik is niet om de nummerplaat af te dekken tegen het flitsen, da's om te voorkomen dat hij verkleurt in de zon"... :P :P :P
 
kun je er trouwens net zo goed zonnebrand creme op smeren. Niet tegen diefstal, maar tegen het verbranden/verkleuren dus... :+ Oh nee, tegen het flitsen. Juist. Want daar ging het om. Antiflits trucs. Ik weet er nog een. Batterijen uit het kastje halen, werkt bij mijn fototoestel ook. :P
 
Ik denk inderdaad dat een slave flitser een vrij goede oplossing is. Een felle die gediffuseerd terugflitst, zodat je in iedergeval de richting van de flitspaal op flitst. Werkt idd niet tegen infrarood.

Maar ben het ermee eens, als je je normaal gedraagd op de weg heb je nergens last van...
 
Terug
Bovenaan Onderaan