Anti Inbraak systeem!

Toch ga ik t echt s ff laten uitzoeken. Volgens mij moet je t zo op kunnen zetten dat mij niet genoeg te verwijten valt.

Ik zal s kijken of ik er wat over kan vinden...
 
Misschien kan een bordje: "betreden op eigen risico" al genoeg zijn om de aansprakelijkheid van je af te werpen, maar dit weet ik niet zeker.In Duitsland was dit wel zo als je een hond in de tuin had lopen.
Er zitten hier genoeg juristen die het wel kunnen vertellen.
 
"De directie stelt zich niet aansprakelijk voor vermissing of zoekraken van ledematen"

Maar inderdaad, wie weet hier wat (juridisch) over?
 
Een anti-inbraak systeem is een systeem om iemand te beletten in te breken.
Hier wordt een anti-diefstalsysteem bedoeld of heb ik het mis?
Als je nou buiten een bordje hangt dat de potentiële dader meldt wat hem binnen te wachten staat, kan je wél spreken van een anti-inbraaksysteem. B|

Verder snap ik de ballen van het electrisch gedoe, maar kan je 't niet gewoon aansluiten op de deurklink? Dan heb je wel weer een anti-inbraaksysteem.
 
Deurklink lijkt me nou weer wel gevaarlijker:
1. Pak je vast: spieren spannen en je kan niet meer loslaten
2. Is buiten; kan makkelijker/eerder aangeraakt worden (wellicht ook tuig, maar goed). In een afgesloten schuur is juridisch denk ik toch veiliger.
 
Deurklink lijkt me nou weer wel gevaarlijker:
1. Pak je vast: spieren spannen en je kan niet meer loslaten
2. Is buiten; kan makkelijker/eerder aangeraakt worden (wellicht ook tuig, maar goed). In een afgesloten schuur is juridisch denk ik toch veiliger.

Dan zet je er toch iets minder dat 220 op.. hoeveel volt gebruiken die dingen waarmee de politie menigten uit elkaar jaagt? Daar gaat ook geen gezond iemand dood aan.
 
Die dingen hebben wel redelijke hoge spanning, maar heel weinig vermogen: net als vonkje van je bougie, schrikdraad, etc.
 
gewoon babyfoon onder de buddy van je motor leggen met een paar dikke knikkers, als de motor dan beweegt en de babyfoon aanslaat ren je naar buiten met je knuppel. en rammen maar 8-)
 
gewoon babyfoon onder de buddy van je motor leggen met een paar dikke knikkers, als de motor dan beweegt en de babyfoon aanslaat ren je naar buiten met je knuppel. en rammen maar 8-)



eh, het ging erom dat hij met vakantie gaat...
En van midden op zee even naar huis rennen om flink te rammen...
 
en daarbij t bereik van die babyfoons heh...

en daarbij... als ik naar buiten ren kan ik wellicht alleen zeehondjes knuppelen en dat vind ik zielig voor de kinderen
 
Terug
Bovenaan Onderaan