Anti radar

Radar signalen Worden met een frequentie verstuurt, en als ie terug kaatst haal je de frequentie omlaag , dat ding meet dat dus en verwerkt dan naar de snelheid die je rijd !

Oplossing kijk naar die stealth vliegtuigen , en maak ongeveer zo'n doos op je motor !
dan krijgt ie namelijk het signiaal niet meer terug!

Makkelijk toch :+
 
Radar signalen Worden met een frequentie verstuurt, en als ie terug kaatst haal je de frequentie omlaag , dat ding meet dat dus en verwerkt dan naar de snelheid die je rijd !

Oplossing kijk naar die stealth vliegtuigen , en maak ongeveer zo'n doos op je motor !
dan krijgt ie namelijk het signiaal niet meer terug!

Makkelijk toch :+
Ik wist wel dat we er samen uit zouden komen!
 
Oplossing kijk naar die stealth vliegtuigen , en maak ongeveer zo'n doos op je motor !
dan krijgt ie namelijk het signiaal niet meer terug!

Makkelijk toch :+
Klinkt wel aardig :)

Alleen helaas, stealth zit niet in een doosje. Dat heeft te maken met het materiaal+ verf die aan de buitenkant van het object zit. Die absorbeerd min of meer het radarsignaal ipv het te weerkaatsen. 8-)

Wijsneusen moeten er ook zijn he :+
 
Klinkt wel aardig :)

Alleen helaas, stealth zit niet in een doosje. Dat heeft te maken met het materiaal+ verf die aan de buitenkant van het object zit. Die absorbeerd min of meer het radarsignaal ipv het te weerkaatsen. 8-)

Wijsneusen moeten er ook zijn he :+

Verf en materiaal is maar een klein stukje van de Stealth techniek, grootste effect wordt bereikt door de vorm, en zit geen 1 vlak stukje aan zo'n vliegtuig, elk stukje heeft een gebogen vorm, en ook geen een stukje staat onder dezelfde hoek, hierdoor wordt de radarsignalen niet recht terug gekaatst, maar verspreid.
Daarom is het radaren van motoren ook lastig, Weekblad Motor heeft eens een test gedaan, ze moesten iets van 10 a 15 keer langs rijden voordat ze 1 keer een meting hadden.
 
Verf en materiaal is maar een klein stukje van de Stealth techniek, grootste effect wordt bereikt door de vorm, en zit geen 1 vlak stukje aan zo'n vliegtuig, elk stukje heeft een gebogen vorm, en ook geen een stukje staat onder dezelfde hoek, hierdoor wordt de radarsignalen niet recht terug gekaatst, maar verspreid.
Daarom is het radaren van motoren ook lastig, Weekblad Motor heeft eens een test gedaan, ze moesten iets van 10 a 15 keer langs rijden voordat ze 1 keer een meting hadden.
Hmmm, is dat zo? En die eend dan, die ze ooit eens geflitst hebben, daar zit ook geen recht stukkie aan...
 
Wat wel zou kunnen werken is inderdaad een plaat voor je kenteken die zwart wordt ales er tegen geflits wordt.

zoiets betaat wel, maar ik weet niet of dat werkt bij radars....
 
Stuurde ze je gewoon die fax? Ook toevallig dat jij een motor hebt en zij motorgadgets verkopen

:)

Ze stuurden deze fax naar mijn werk (autoinvoerder) en zal wel bedoeld geweest zijn voor onze auto's... ;)
Maar ik wil er toch altijd het fijne van weten... :)
Ik denk toch ook niet dat dit echt goed zal werken... ze gebruiken nu ook al laser technologie, dus daar zit je dan met je frequentiestoorder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan