Anti radar

OPGEPAST

Enkel voor de nummerplaat vooraan, achteraan wordt de nummerplaat onleesbaar tijdens een radarcontrole!

??????? :?

onleesbaar.jpg


Lees ik nu zo vreemd of zegt die site nu dat je als je het folie aan de voorkant plakt er aan de achterkant ook niets te zien is? :? :?
 
Laatst bewerkt:
De Yuco stoorder verwart de werking van snelheidsradars doordat hij een FM-toon toevoegt aan het originele radarsignaal en dit laatste in gewijzigde vorm terugkaatst.
Dit gestoord signaal verwart de radars op zodanige wijze dat de reële snelheid met 30%* wordt gereduceerd. (bv. U rijdt 180 km/h en de geregistreerde snelheid wordt verminderd naar 130 km/h)

Ik heb hier wederom grote ??? bij...

fantom.jpg
 
Op die (vage) site staat dat een signaal wordt teruggestuurd... volgens mij is dat illegaal, toch? Je mag het signaal wel opvangen, maar niet storen.

Maar goed, ik zou hier nooit aan beginnen, vind het maar een louche bedoening.
 
Op die (vage) site staat dat een signaal wordt teruggestuurd... volgens mij is dat illegaal, toch? Je mag het signaal wel opvangen, maar niet storen.
Dr word altijd een signaal teruggestuurd. Dat is het hele principe van radar volgens mij toch :?

Maar het ziet er uit als kolder.

Signalen uit de ether mag je tot nu toe vrij opvangen. Terugsturen of manipuleren mag niet altijd.
 
Ik vind deze optie ook wel interessant:

op vraag van klant kan de reductiefactor tot 50% verhoogd worden

Dáár zal wel niet veel vraag naar zijn. Overigens geven zij een jaar garantie tegen verkeersboetes terwijl zij met hun "systeem" de snelheid maar met 30% reduceren. :j

[edit] Het zit wel snor met deze jongens: "Al onze producten worden afzonderlijk getest in ons laboratorium." [edit]

 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 15 mei 2002 15:10 schreef Erik van Dam het volgende:
Ik vind deze optie ook wel interessant:

op vraag van klant kan de reductiefactor tot 50% verhoogd worden

Zal wel niet veel vraag naar zijn. Overigens geven zij een jaar garantie tegen verkeersboetes terwijl zij met hun "systeem" de snelheid maar met 30% reduceren. :j
En als ze dat niet nakomen, waar klaag je ze dan aan... :?
 
soort slave flitser alleen dan voor radar...


klinkt niet geheel ongeloofwaardig.
 
Laatst bewerkt:
hij lijkt wel veel hierop

http://integrity.eburg.com/models.html (integrity.eburg.com/models.html)

PhantomII.gif
 
Laatst bewerkt:
Doeltreffendheid verzekerd. Bestel nu voor U een bekeuring krijgt van minstens €150.

jaaaa ja... rare jongens.... Als je niet besteld krijg je minimaal een boeten van...

nou ja, laat maar...
 
Op woensdag 15 mei 2002 16:15 schreef Bananeman2002 het volgende:Het radarsignaal wordt door je motor of auto gereflecteerd, klopt, maar dit topproduct gooit er nog een signaal doorheen... en dat mag volgens mij niet.

Je mag wel opvangen, maar niks (doelbewust) terugsturen.
Ik mis op die site Gary van Amazing Discoveries :)

Het is helemaal geweldig dames en heren. Kijk eens wat hij allemaal kan.....
 
Lekker nep. Het plaatje van dat kastje is gephotoshopt. Is zo'n ding met rode knopjes zoals iemand hierboven al liet zien dat ie daar op leek. Kijk eens goed, de knopjes zijn weggewerkt op het plaatje.

De aanpak van de hele site is erg amateuristisch. Nee, dit zal absoluut niet goed verkopen :)
 
wat een klets!!!!

wordt een signaal gemanipuleerd, ontstaan er meng produkten, + en -, dus 30% omlaag , kan net zo goed als 30% omhoog, fijn dus!! en let op wat te denken van dopler effecten van het signaal,,, dit kan dus niet.(zelfs kop of staart meting maakt verschil)

kortom,,, ALS PUDDING KLETS IS, IS DIT VERHAAL VAN Dr, OETKER !!!!!!! :+

(stelletje laaienlichters!!!!) :r
 
Maar van de folie klopt volgens mij wel.
Ik heb er namelijk wel eens eerder over gehoord.
Het is niet een stuk folie maar een doorzichtige plaat.
zitten soort draadjes in en bij een flits wordt er een wazige foto genomen van het kenteken.
Alleen of dit dezelfde is? :?
Ik begin er in ieder geval niet aan.
 
Maar van de folie klopt volgens mij wel.
Ik heb er namelijk wel eens eerder over gehoord.
Het is niet een stuk folie maar een doorzichtige plaat.
zitten soort draadjes in en bij een flits wordt er een wazige foto genomen van het kenteken.
Alleen of dit dezelfde is? :?
Ik begin er in ieder geval niet aan.
Weet je wat een HOAX is? :+
 
Het beste en goedkoopste manier om niet geflits te worden
is goed uitkijken en geluk hebben.

Ik geloof niet in die folies.
Wat een kwats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan