Anti WK-Voetbal ritjes

Voronwë

MF veteraan
27 aug 2003
7.583
11
Almere
Tja, als niet voetballiefhebber, moet je je toch zien te vermaken aankomende weken.
En als je dan een motor hebt, en het is mooi weer, lijkt me de keuze al snel gemaakt.

Ik ga vanmiddag dus een stukje rijden, waarheen weet ik nog niet, ligt eraan of er mensen meegaan of niet.
Ik dacht vandaag 11-06-06 om een uurtje of 14:00 te vertrekken vanuit Almere.

Zijn er nog meer mensen die niet van voetbal houden en zin hebben om mee te rijden?
 
waarschijnlijk woensdag pas mn motor,
k hou ook niet van voetbal (geef mij maar K1) ;)
dus helaas
 
Nou, wij gaan rond een uur of drie toch ook lekker even met de motor weg. 't Zal rustig zijn, vermoed ik! Anti-voetbal ben ik niet, maar ik blijf er niet voor thuis.
 
deze jongen gaat ook rijden vanmiddag! je gaat met dit weer toch niet binnen zitten voetbal kijken?
:] !!!
maar ik zit in hoogeveen dus almere is me iets te ver...

:} :] :} 8-)
 
Ai, nou moeten niet teveel mensen dit idee gaan krijgen. Straks staan we nog in de file! ;)
 
Ik was van plan om richting Zwartsluis ed te rijden (ff fam bezoek) of richting Soest/Soestdijk oid. Of een paar dijkjes langs de Lek of Ijssel.

Ben benieuwd hoe ristig het is en of ze veel controleren.
Vorige EK geflitst op de A1, compleet lege weg, ik reed 123km/h!
 
Ik was van plan om richting Zwartsluis ed te rijden (ff fam bezoek) of richting Soest/Soestdijk oid. Of een paar dijkjes langs de Lek of Ijssel.

Ben benieuwd hoe ristig het is en of ze veel controleren.
Vorige EK geflitst op de A1, compleet lege weg, ik reed 123km/h!

Als je richting Zwartsluis gaat rij je zeker ook wel het dijkje Vollenhove / Blankenham / Kuinre? Waanzinnig lekkere weg :Y
 
Ik was van plan om richting Zwartsluis ed te rijden (ff fam bezoek) of richting Soest/Soestdijk oid. Of een paar dijkjes langs de Lek of Ijssel.

Ben benieuwd hoe ristig het is en of ze veel controleren.
Vorige EK geflitst op de A1, compleet lege weg, ik reed 123km/h!
Dan kun je misschien toch maar beter voetballen gaan kijken zo.. Barbaar! B| :9
 
Gisterenmiddag nog even gaan rijden. Maar ik vond het niet echt prettig toeren in die hitte, dus maar weer huiswaards gekeerd en daar in de koelte en met een fris drankje voetbal gekeken. O-) :o
 
zou heel graag willen, maar hier in de buurt vonden ze het nodig om een schroef in mn (net nieuwe) achterband te stoppen :(

dus even geen ritjes voor mij ;(
 
zou heel graag willen, maar hier in de buurt vonden ze het nodig om een schroef in mn (net nieuwe) achterband te stoppen :(

dus even geen ritjes voor mij ;(

:? :? :? Lekkere mensen daar in jouw buurt..
Zeker weten dat je er niet zelf doorheen gereden bent? -O-
 
zou heel graag willen, maar hier in de buurt vonden ze het nodig om een schroef in mn (net nieuwe) achterband te stoppen :(

dus even geen ritjes voor mij ;(

Nu sluit ik vandalisme niet, maar (vooral nieuwe :( ) achterbanden lijken wel magnetisch.
Het voorwiel tilt die spijker/schroef op en dan gaat ie recht in je achterband.

Meerdere keren meegemaakt. ;(

Hier ook anti-WK, maar ik maak gebruik van de lege sportschool ipv weg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan