Anti zwaai topic

Vroeger als klein meisje keek ik in de auto altijd of de motorrijders wel naar elkaar zwaaide als ze elkaar passeerden. Máchtig vond ik dat. Toen ik later achterop mee mocht met mijn vader zat ik te glimmen wanneer er naar hem gegroet werd en andersom. Nu voel ik diezelfde trots als een motorrijder mij groet. Ik groet dus ook gewoon altijd terug :W
 
.
salut_s800x800.jpg
 
Wat ik ook best apart vind is dat wanneer ik met de mountain bike onderweg ben de racefietsers nooit terugzwaaien, maar wanneer ik op de racefiets ben zwaaien weer de mountainbikers niet terug. _O-

Dat heb ik altijd als ik voor aan de weg, de inrit schoon sta te vergen. Joggers of wielrenners groeten nooit terug, maar de buurman van een paar huisen verderop groet wel altijd. Hij doet aan curling.
 
Veel rijders zwaaiden vandaag niet, zeker de helft niet. Lekker rustig. Over het algemeen groet ik ook niet als eerste, maar als ze groeten, groet ik meestal wel terug of ik moet even drukker zijn met het verkeer voor me.
 
Een motorrijder die niet zwaait is geen echte motorrijder:N,het zwaaien is iets wat de echte motorrijders met elkaar verbind.8-)
Ik zwaai al meer dan 40jaar en zal dat ook altijd blijven doen hoe druk het ook is.*O*

1388448


Niet iedereen is in staat om te zwaaien
 
Terug
Bovenaan Onderaan