Antwerpen - Utrecht : gevaarlijke punten?

dbuvens

Die hard MF'er
4 nov 2002
502
0
Brussel
Hello,

Morgen moet ik van Antwerpen naar Utrecht... ik neem daarbij gewoon de autostrade, 't is geen plezierrit, ik moet voor 't werk in Utrecht zijn. De route die ik ga nemen is (voorgesteld door www.map24.be):

Knooppunt Hazeldonk...A16...A27
Knooppunt Galder...A27/A58...UTRECHT, Tilburg, BREDA-Oost
Knooppunt St-Annabosch...A27...UTRECHT, BREDA, E311
Knooppunt Avelingen...A15/A27
Knooppunt Gorinchem...A27
Knooppunt Everdingen...A2...Amsterdam, E25, UTRECHT-West
Knooppunt Oudenrijn...A12
Knooppunt Laagraven...Afrit 17 Kanaleneiland
Doel (+/-) bereikt

Zijn er gevaarlijke punten onderwege? Ik denk bijvoorbeeld aan wegenwerken, knooppunten waar veel ongevallen gebeuren, snelheids- of andere controles, onbemande cameras, undercover agenten, struikrovers, overstromingsgevaar, wilde inboorlingen :+ ,...

Ik zou tussen 9u en 9u20 in Utrecht moeten zijn. Ik reken op 1u20min reistijd. Te weinig? Te veel?

Groeten,
Daniel

edit: layout van routeplan is dus niet goed te krijgenn, sorry daarvoor...

Laatst bewerkt:
Hello,

Morgen moet ik van Antwerpen naar Utrecht... ik neem daarbij gewoon de autostrade, 't is geen plezierrit, ik moet voor 't werk in Utrecht zijn. De route die ik ga nemen is (voorgesteld door www.map24.be):

Knooppunt Hazeldonk...A16...A27
Knooppunt Galder...A27/A58.UTRECHT, Tilburg, BREDA-Oost
Knooppunt St-Annabosch...A27...UTRECHT, BREDA, E311
Knooppunt Avelingen...A15/A27
Knooppunt Gorinchem...A27
Knooppunt Everdingen...A2...Amsterdam, E25, UTRECHT-West
Knooppunt Oudenrijn...A12
Knooppunt Laagraven...Afrit 17 Kanaleneiland
Doel (+/-) bereikt

Zijn er gevaarlijke punten onderwege? Ik denk bijvoorbeeld aan wegenwerken, knooppunten waar veel ongevallen gebeuren, snelheids- of andere controles, onbemande cameras, undercover agenten, struikrovers, overstromingsgevaar, wilde inboorlingen :+ ,...

Groeten
Daniel

vanaf knooppunt Hazeldonk tot aan Kanaleneiland: alle bovenstaande. op kanaleneiland komen daar nog boeven bij die je motor gaan stelen :o

Ik zou iig op Kanaaleiland m'n motor goed op slot èn in het zicht zetten, is niet de meest betrouwbare buurt van Utrecht B|

[edit]ik zie dat Kneeslider je er ook al voor waarschuwde [/edit]
:)

maar het was idd wel serieus bedoeld, net als de rest: Ned. snelwegen zijn of grote bouwputten, of het staat vol met flitspalen, of men ligt er in de berm te flitsen, of er staat file. Meer smaken heb je helaas niet ;(

Okee, bedankt voor de tips, ook ivm Kanaaleiland. Ik moet op het hoofdkantoor zijn van het bedrijf waarvoor ik werk. Ik zal de moto dan maar voor de deur zetten en goed vastmaken (áán de deur vastmaken :+ ).
Dus: 160 knallen tot aan de grens, dan in de ankers gaan en tegen 100 km/u verder tuffelen...

welnee, daar in het zuiden kun je best aardig doorgassen, beetje opletten bij viaducten etc. me vader rijdt iedere dag vanaf oosterhout heen en weer, en die is ook niet zo van de snelheid 120, gaat prima hoor daar. Alleen niet te veel overdrijven natuurlijk.

Vanaf vianen moet je 100, maar er staan geen flitsers dus ook hier kun je gewoon 120, incidenteel is er natuurlijk wel controle dus opletten wel natuurlijk. En de boetes hier zijn lager als bij jullie dus als je daar 160 rijdt kun je dat hier voor een koopje doen.

en wat al gezegt is, op kanaleneiland heel goed opletten !!

vanaf vianen moet je 120 hoor.... alleen al die debiele koekblikkers (en blijkbaar ook motormuizen) denken van niet... FOUT! van zuid naar noord is het 120 van noord naar zuid is het wisselend (100 en 80 en 70)

theo (ouders in vianen, school/werk/sociaal leven in utrecht )

Op de A27 willen ze nog wel es staan te flitsen onder het eerste en tweede viaduct naar Gorinchem (Waar is gorinchem? Dat stukkie waar je 100 mag en de brug over moet, dat is gorinchem :P )

En iets voorbij oosterhout staan ze ook wel es in de berm. Dan staat er een auto op de parallelweg en de driepoot in de berm.

edit: en bij houten hadden ze trajectcontrole toch?

Wat een onnozel topic. Stel je voor dat we allemaal gaan posten wat we kunnen verwachten elke keer als we een stukkie op de motor gaan...

Terug
Bovenaan Onderaan