Naar aanleiding van Dit topic en Dit topic Heb ik deze reactie gekregen van Corné :
Hallo Xzeroware, heb je geen echte naam? (Jawel, ik heet R1no
) Ik ben net pas terug van vakantie dus heb niet eerder kunnen reageren. Wil ook wel een reactie op die site zetten maar heb dat wachtwoord niet dus kom er niet doorheen. Ik snap niet waar die mensen zich druk ove maken, Als ze van Yamaha en Lookwell tegen iedere willekeurige Nederlander zeggen dat ze een pak en een R1 krijgen dan zal er niemand zijn die nee zegt. Mijn M3 heb ik jaren, snelheid is mijn grote liefde en daar geef ik geld aan uit. Ik zuip niet, snuif niet, spuit nie, rook niet etc etc, in snelheid gaat al mijn geld zitten. Is dat zo\'n probleem. Als mensen denken dat ik arrogant ben dan hebben ze het mis.
Als ik in Apeldoorn bij een R dag rondloop dan lopen daar duizend mensen die ik niet ken terwijl zij mij wel kennen, moet ik dan tegen iedereen populair gaan doen en een gesprek aangaan? Als ik dat doe ben ik weer een popie jopie, het is nooit goed. De r1 heb ik na mijn rijbewijs alleen maar gekocht omdat ik lang ben , 1 meter 90 en niet paste op een r6 (ik heb nogal erg lange benen). Mijn rechterhand en daarmee de gashendel bepaald hoe hard ik over Neerlands wegen blaas. Ik heb nooit gezegd dat ik een briljante motorrijder ben. Half Nederland rijdt waarschijnlijk beter, ik geniet gewoon van het rijden op dat ding en doe het op mijn manier en met mijn snelheden.
Dat ik na de aanschaf van mijn R1 verliefd werd op de Ducati 996R en hem toevallig ook kan betalen kan ik ook niks aan doen, ik werk er hard genoeg voor. Ik heb meer de indruk dat de mensen achter de negatieve reacties erg jaloers zijn (dat staat er trouwens ook regelmaig bij). Toen he stuk voor het blad motor is gemaakt stond er inderdaad pas 75 kilometer op de teller terwijl de motor al een paar maanden in het land was. UITLEG, mijn allerbeste vriend, hij was als een broer voor me, en ook de man die me besmet heeft met het motorvirus is op 18 juni plotseling overleden, ik had dus echt wel andere dingen aan mijn hoofd. De Duc heb ik toen noodgedwongen opgehaald met een bus omdat het bar en boos slecht weer was. Met die siliconen laag op de banden was het onverantwoord om te rijden. Op de dag van de fotoshoot was ik trouwens de enige die wel op de motor was terwijl al die andere gasten met een busje of aanhanger waren. Iedereen die door die kilometer stand van 75 denkt dat ik weinig op mijn motor zit heeft het mis.
Ik heb met de R1 in anderhalf jaar 16.000 kilometer gereden. Een beetje kenner weet dat het jaargemiddelde op 3500 kilometer zit. Kortom ik kan nog wel een uur doorgaan maar dat heeft volgens mij een zin. De standpunten staan en de vooroordelen zijn gemaakt dus PUNT. Je mag dit stukkie best op die motorsite zetten, iedereen die me beter wil leren kennen moet maar een afspraak maken voor een studiobezoek, ik zweer dat hun standpunten dan snel bij zullen draaien. Nog even terug naar de R dag vorig jaar bij Safe in Apeldoorn. Ik had een blauw R pak van Lookwell en heb van de fabrikant speciaal voor die presentatie een rood pak gekregen, dat ding was dus inderdaad nooit gedragen. Misschien dat iedereen wat begrip kan tonen voor het fenomeen sponsordeals, dat je daar als zogenaamde \"bekende Nederlander\" mee te maken krijgt kan ik ook niks aan doen.
Wil je nog meer weten dan stuur je nog maar een keer een mailtje me een vragenlijst. Je bent altijd welkom en ik ben niet te beroerd om te antwoorden.
veel motorgroeten, Corne.
Ik vind wel dat hij een aantal sterk argumenten heeft en dat we zeker zo\'n uitnodiging voor een studiodag moet accepteren, Duderuud jij moet zeker mee als eigenaar van de site.
Hallo Xzeroware, heb je geen echte naam? (Jawel, ik heet R1no

Als ik in Apeldoorn bij een R dag rondloop dan lopen daar duizend mensen die ik niet ken terwijl zij mij wel kennen, moet ik dan tegen iedereen populair gaan doen en een gesprek aangaan? Als ik dat doe ben ik weer een popie jopie, het is nooit goed. De r1 heb ik na mijn rijbewijs alleen maar gekocht omdat ik lang ben , 1 meter 90 en niet paste op een r6 (ik heb nogal erg lange benen). Mijn rechterhand en daarmee de gashendel bepaald hoe hard ik over Neerlands wegen blaas. Ik heb nooit gezegd dat ik een briljante motorrijder ben. Half Nederland rijdt waarschijnlijk beter, ik geniet gewoon van het rijden op dat ding en doe het op mijn manier en met mijn snelheden.
Dat ik na de aanschaf van mijn R1 verliefd werd op de Ducati 996R en hem toevallig ook kan betalen kan ik ook niks aan doen, ik werk er hard genoeg voor. Ik heb meer de indruk dat de mensen achter de negatieve reacties erg jaloers zijn (dat staat er trouwens ook regelmaig bij). Toen he stuk voor het blad motor is gemaakt stond er inderdaad pas 75 kilometer op de teller terwijl de motor al een paar maanden in het land was. UITLEG, mijn allerbeste vriend, hij was als een broer voor me, en ook de man die me besmet heeft met het motorvirus is op 18 juni plotseling overleden, ik had dus echt wel andere dingen aan mijn hoofd. De Duc heb ik toen noodgedwongen opgehaald met een bus omdat het bar en boos slecht weer was. Met die siliconen laag op de banden was het onverantwoord om te rijden. Op de dag van de fotoshoot was ik trouwens de enige die wel op de motor was terwijl al die andere gasten met een busje of aanhanger waren. Iedereen die door die kilometer stand van 75 denkt dat ik weinig op mijn motor zit heeft het mis.
Ik heb met de R1 in anderhalf jaar 16.000 kilometer gereden. Een beetje kenner weet dat het jaargemiddelde op 3500 kilometer zit. Kortom ik kan nog wel een uur doorgaan maar dat heeft volgens mij een zin. De standpunten staan en de vooroordelen zijn gemaakt dus PUNT. Je mag dit stukkie best op die motorsite zetten, iedereen die me beter wil leren kennen moet maar een afspraak maken voor een studiobezoek, ik zweer dat hun standpunten dan snel bij zullen draaien. Nog even terug naar de R dag vorig jaar bij Safe in Apeldoorn. Ik had een blauw R pak van Lookwell en heb van de fabrikant speciaal voor die presentatie een rood pak gekregen, dat ding was dus inderdaad nooit gedragen. Misschien dat iedereen wat begrip kan tonen voor het fenomeen sponsordeals, dat je daar als zogenaamde \"bekende Nederlander\" mee te maken krijgt kan ik ook niks aan doen.
Wil je nog meer weten dan stuur je nog maar een keer een mailtje me een vragenlijst. Je bent altijd welkom en ik ben niet te beroerd om te antwoorden.
veel motorgroeten, Corne.
Ik vind wel dat hij een aantal sterk argumenten heeft en dat we zeker zo\'n uitnodiging voor een studiodag moet accepteren, Duderuud jij moet zeker mee als eigenaar van de site.