Antwoord van Corné Klijn. MF op de Radio...??

Ik heb ook contact met hem gehad, het is dus wel waar wat hier staat.

Ik ga even in overleg met R1no bepalen wie er dingen regelt.
 
IsmileUsmile.gif
 
Misschien heb ik ook wel interesse om die kant uit te komen maar dan moet Poohbeer ook komen!! :)

Wat was de datum trouwens of is die nog niet bekend?
 
wat gaat dit rommelig...

regel het eerst...
een datum..en een locatie...

dat is alles...
voor de sprekers ff doorspreken wat er besproken moet worden...
 
Jaja zou je wel willen zeker 8-) ?! Maareeh volgens mij woon jij niet echt bij mij in de buurt Pooh!

Mwoaaa.. ben wel bang achteraan op een motor dus niet boos worden als ik je nogal stevig vastklamp he :P

Noujah, genoeg gegrapt. Woon trouwens wel niet zo ver van je denk\'k.. althans dacht dat r1no niet zo ver woonde.
 
Huur anders ff een motor voor een dag Pooh, op die manier onderhoud je het ook nog wat, strak verleer je het nog. :)
 
Hallo boyz & girlz,

Vanaf nu Duderuud de organisatie van de MFRD (Motor-Forum Radio Dag) over (met mijn goedkeuren natuurlijk ;( )

Duderuud, voor degenen die het nu nog niet door hebben, is de oprichter van de site en dus de aangewezen persoon om z\'n eigen site te promoten.

Let op de aankondiging

Maareh Ik ga wel mee hoor
 
Laatst bewerkt:
Duderuud, voor degenen die het nu nog niet door hebben, is de oprichter van de site
Ik dacht altijd al, wie is die Duderuud eigenlijk... :z ;)

Ik ben druk bezig Pooh over te halen om ook te komen, hij moet ff voor een dag een fiets huren en mooi richting Hilversum komen!! :]
 
Psies Pooh, je moet eigenlijk wel mee als postrecordhouder! :P

Ennuh, R1no, bedankt voor de goede overdracht he! :)

Binnenkort meer nieuws!
 
Psies Pooh, je moet eigenlijk wel mee als postrecordhouder! :P
Ja, en dan ook als 1 van de woordvoerders! ;)

Corne: \"En Pooh, wat is nou je motivatie om dag en nacht te posten op dat forum? Kun je die tijd niet veel beter besteden door zelf te gaan rijden?\"

:P
 
Ja, en dan ook als 1 van de woordvoerders! ;)

Corne: \"En Pooh, wat is nou je motivatie om dag en nacht te posten op dat forum? Kun je die tijd niet veel beter besteden door zelf te gaan rijden?\"

:P

\"Als\'k je motor effe mag lenen wel jah\"
 
Jouw fiets is gratis, die \'k moet huren alles behalve

Je komt toch ook niet gratis met auto in friesland (+ met motor naar hilversum + met motor weer naar friesland + met auto weer naar belgie)?

De prijzen voor verhuur vind ik best nog wel meevallen.

Bij silverline in ijsselstein. Da\'s 34 km vanaf studio en mooi tussen hilversum en belgie gelegen!

Kawasaki ER-5 ;)
1 dag voor 75 gulden (100 km vrij) 50 pk :P
Yamaha YZF 600R Thundercat
1 dag voor 125 gulden (100 km vrij) 100 pk
Yamaha YZF R1
1 dag voor 200 gulden (100 km vrij) 150 pk *D

Ze hebben ook de 996 :}

Ze hebben zo\'n 18 modelletjes in de verhuur.
 
Pooh, ga gewoon ff naar 1 dealer en vraag of je ff un proefritje mag maken :]

Kan jij het helpen dat je un bietje verdwaald bent :+
 
hehe, goei idee r1no..
maar euhh.. conré ding een beetje stil gevallen?!

Communiceer effe ruud!! En anders mag R1no het weer doen hoor! Maar ik wil iets concreets horen. Anders kom\'k dit jaar niemeer op een motor.
 
Relax, ik bel hem deze week om een afspraak te maken!

Scuseer, denk er een aantal smileys bij.. zo wastie bedoelt toch.
Al wil ik wel dat je er een beetje haast achter zet.. dan heb\'k namelijk nog eens reden om motor te huren enzo :)
 
Hoe zit het nu eigenlijk met Corne? Mogen we nog in de studio? Is hij al geregistreerd lid? Is er nog contact geweest en wie gaan wat zeggen?
 
Ja, als je belt Ruud, zeg dan gelijk ff dat hij hier registreert (maar misschien heeft hij dat al gedaan onder een andere naam :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan