Antwoord van Corné Klijn. MF op de Radio...??

R1no

Die hard MF'er
27 aug 2001
605
0
Ede
Naar aanleiding van http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1127 (Dit topic) en http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1143 (Dit topic) Heb ik deze reactie gekregen van Corné :

Hallo Xzeroware, heb je geen echte naam? (Jawel, ik heet R1no ;) ) Ik ben net pas terug van vakantie dus heb niet eerder kunnen reageren. Wil ook wel een reactie op die site zetten maar heb dat wachtwoord niet dus kom er niet doorheen. Ik snap niet waar die mensen zich druk ove maken, Als ze van Yamaha en Lookwell tegen iedere willekeurige Nederlander zeggen dat ze een pak en een R1 krijgen dan zal er niemand zijn die nee zegt. Mijn M3 heb ik jaren, snelheid is mijn grote liefde en daar geef ik geld aan uit. Ik zuip niet, snuif niet, spuit nie, rook niet etc etc, in snelheid gaat al mijn geld zitten. Is dat zo\'n probleem. Als mensen denken dat ik arrogant ben dan hebben ze het mis.
Als ik in Apeldoorn bij een R dag rondloop dan lopen daar duizend mensen die ik niet ken terwijl zij mij wel kennen, moet ik dan tegen iedereen populair gaan doen en een gesprek aangaan? Als ik dat doe ben ik weer een popie jopie, het is nooit goed. De r1 heb ik na mijn rijbewijs alleen maar gekocht omdat ik lang ben , 1 meter 90 en niet paste op een r6 (ik heb nogal erg lange benen). Mijn rechterhand en daarmee de gashendel bepaald hoe hard ik over Neerlands wegen blaas. Ik heb nooit gezegd dat ik een briljante motorrijder ben. Half Nederland rijdt waarschijnlijk beter, ik geniet gewoon van het rijden op dat ding en doe het op mijn manier en met mijn snelheden.
Dat ik na de aanschaf van mijn R1 verliefd werd op de Ducati 996R en hem toevallig ook kan betalen kan ik ook niks aan doen, ik werk er hard genoeg voor. Ik heb meer de indruk dat de mensen achter de negatieve reacties erg jaloers zijn (dat staat er trouwens ook regelmaig bij). Toen he stuk voor het blad motor is gemaakt stond er inderdaad pas 75 kilometer op de teller terwijl de motor al een paar maanden in het land was. UITLEG, mijn allerbeste vriend, hij was als een broer voor me, en ook de man die me besmet heeft met het motorvirus is op 18 juni plotseling overleden, ik had dus echt wel andere dingen aan mijn hoofd. De Duc heb ik toen noodgedwongen opgehaald met een bus omdat het bar en boos slecht weer was. Met die siliconen laag op de banden was het onverantwoord om te rijden. Op de dag van de fotoshoot was ik trouwens de enige die wel op de motor was terwijl al die andere gasten met een busje of aanhanger waren. Iedereen die door die kilometer stand van 75 denkt dat ik weinig op mijn motor zit heeft het mis.
Ik heb met de R1 in anderhalf jaar 16.000 kilometer gereden. Een beetje kenner weet dat het jaargemiddelde op 3500 kilometer zit. Kortom ik kan nog wel een uur doorgaan maar dat heeft volgens mij een zin. De standpunten staan en de vooroordelen zijn gemaakt dus PUNT. Je mag dit stukkie best op die motorsite zetten, iedereen die me beter wil leren kennen moet maar een afspraak maken voor een studiobezoek, ik zweer dat hun standpunten dan snel bij zullen draaien. Nog even terug naar de R dag vorig jaar bij Safe in Apeldoorn. Ik had een blauw R pak van Lookwell en heb van de fabrikant speciaal voor die presentatie een rood pak gekregen, dat ding was dus inderdaad nooit gedragen. Misschien dat iedereen wat begrip kan tonen voor het fenomeen sponsordeals, dat je daar als zogenaamde \"bekende Nederlander\" mee te maken krijgt kan ik ook niks aan doen.
Wil je nog meer weten dan stuur je nog maar een keer een mailtje me een vragenlijst. Je bent altijd welkom en ik ben niet te beroerd om te antwoorden.

veel motorgroeten, Corne.


Ik vind wel dat hij een aantal sterk argumenten heeft en dat we zeker zo\'n uitnodiging voor een studiodag moet accepteren, Duderuud jij moet zeker mee als eigenaar van de site.
 
Vind dat ie wel relaxed reageert. Had ik van een \"bekende\" nederlander niet verwacht. Zou zeker op zijn aanbod ingaan om eens de studio te bezoeken. Beetje gratis reclame is nooit weg!
 
wat nou, goeie reactie?
ik begrijp niet, nooit begrepen, dat figuren die duidelijk geen slecht salaris hebben (waar ik echt niks op tegen heb), ook nog es de slaaf van een motor/kleding-merk (of cola of bier of whatever) worden. Kunnen ze het dan echt niet uit de eigen poeplap trekken? (en WAT voor kledingmerk)
Natuurlijk zal iedere gewone donder zo\'n deal accepteren, makkelijk gezegd want die kans krijgen ze niet. De bekende duivel met de berg schijt.
I couldn\'t care less wat corneetje doet, maar houdt dat hoofd dan wel ff uit me motorblad als ie voor de zoveelste keer weer dealt en schnabbelt.
enne... 16kkm/pj is echt niet zo bizonder, en nieuwe bandjes in de regen inrijden kan echt wel... zeg nou gewoon dat je em niet vies wilde maken...
 
Laatst bewerkt:
Dus Guz, jij wil zeker niet mee :? :+

Of juist wel om ff tegenGAS te geven :P
 
Vind het wel heel wat dat hij de moeite neemt om een normale reactie te geven met een leuke uitnodiging. Ik denk niet dat je veel bekende nederlanders tegen komt die hetzelfde zouden doen.

Dat 16.000 km per jaar niet echt veel is kan wel maar ik kom er denk niet eens aan. Volgens mij ging het er om dat hij zowat helemaal niet rijd en die motoren alleen koopt om mee te showen. 16.000 Km lijkt me voor een gemiddeld mooi weer rijder toch wel redelijk.

Van mij krijgt hij een pluim! :)
 
Waar al die drukte toch om, wat iemand doet, bekend of onbekent maakt toch geen reet uit, als hij er niemand lastig meevalt, hij promoot tenminste nog motorrijden.Ksie ook wel mensen in een nieuw pak lopen so what mijne was ook nieuw, en in den beginne stond er zelfs 0KM op de teller, hebben jullie je toch ook niet aan gestoord hoop ik.
 
Wehhe, zie je nu wel..
Kerel die maar net doet als eenieder hier zou doen met zoveel geld.. plezier maken!

btw, wil iemand die knul wel eens uitleggen dat ie dat paswoord zelf te kiezen heeft ;)
 
Wehhe, zie je nu wel..
Kerel die maar net doet als eenieder hier zou doen met zoveel geld.. plezier maken!

btw, wil iemand die knul wel eens uitleggen dat ie dat paswoord zelf te kiezen heeft ;)

Vind ik ook, ik heb hem ook verteld dat hij moet registreren ff afwachten of \'tie dat doet.

Maar je moet toegeven dat we de kans niet moeten laten schieten om MF op Landelijk bekend te maken (ook in de provincie Belgie) :+
 
Hij is gewoon net als zoveel mensen een mooiweer rijder, alleen heeft hij wel de ca$h om een motor te kopen die eigenlijk iedereen hier wel zou willen berijden. En zeg nu niet dat het niet zo is. Toffe reactie verder van hem hoor.
 
Ik heb ff opgezocht waar dit over ging, kon me niet herinneren dat ik dat gelezen heb, of een reactie heb geplaatst. Maar inmiddels begrijp ik het geloof ik.

Wie zou niet direct zijn droommotor kopen (of twee) als je het geld zou hebben? Ik in ieder geval wel... En wie zou niet gebruik maken van sponsors als ze dat zouden willen? Ik wel... Maar ik ben nu ook gelukkig, dus ik vind het prima. En 16K in anderhalf jaar, ach niet slecht. Hier zitten er alleen veel die net iets meer rijden. Maar gemiddeld is het veel minder. En ach wel of niet rijden in klote weer. Ja zonde als jij hem net nieuw koopt en gelijk door de bagger moet, toch?

Laat anderen in hun waarde, en wees tevreden of zoiets. :) En als je niet tevreden bent (dus jaloers) moet je ook rijk(er) en beroemd(er) worden lijkt me... :9
 
Jongens dit is voor ons een mooie kans om bekend te worden, laten we nie zo zeiken en inderdaad met een paar man naar Corne gaan.

Gezeik over wat ie allemaal wel en niet doet boeit helemaal niet... We gaan daar naartoe en we zorgen dat we bekend worden :P
 
Als ik zijn verhaal lees dan concludeer ik dat Corné net veel (of min) motorrijder is als wij. Dus daar moeten we niet over zeuren. Dat hij als bekende nederlander sponsordeals krijgt aangeboden hoort gewoon bij het bekende nederlander zijn: bij een evenement kan een bekende nederlander een extra publiekstrekker zijn en dan kan een gratis leren overall als beloning wel een flink goedkoper zijn dan extra adverteren (bv. Jos Verstappen trekt in zijn eentje 10.000-en toeschouwers naar Zandvoort). Enne, nu we het toch hebben over sponsordeals: waar komt die rare motoroccasion-banner toch vandaan :z

Lijkt mij een goed idee om bij Corné in de uitzending te gaan babbelen...
 
Ten eerste hoop ik dat het een echt mailtje is, this is the internet you know...

Maar goed, hij rijdt in ieder geval aardig motor, terwijl de meeste nog in blik zitten. +1 dus in dat geval.

En hij geniet van zijn geld, waarom niet? Als ik tonnen zou verdienen kocht ik ook een M3...

Ik wil wel naar de studio hoor!

[edit]
Wie maakt de afspraak?
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
We gaan daar naartoe en we zorgen dat we bekend worden :P
By the power invested in me by our supreme leader duderuud.. I pronounce you *tromgeroffel* motor-forum.nl spokeman!

M.a.w.: ga je gang! :P

btw, over wat zouden jullie gaan lullen in die jongen z\'n show? niks spectaculairs hier hoor, gewoon paar idioten die samen wat neertypen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus een e mailtje van hem gekregen met zijn nps.nl e mail adres er op als antwoord op mijn mailtje naar hem.

Ik heb al terug gemaild hoe we zo\'n studiodag kunnen organiseren.

Ik hou uw op de hoogte
 
Laatst bewerkt:
btw, over wat zouden jullie gaan lullen in die jongen z\'n show? niks spectaculairs hier hoor, gewoon paar idioten die samen wat neertypen :)
Als ik zo eens lees wat hier op t forum zoal wordt geschreven zo je denken dat er toch genoeg te lullen moeten zijn ?
Ik ga geen 3.000 km rijden om in z\'n programma te komen, maar als ik in Nederland zou wonen zou ik t wel doen.
16.000 km in anderhalf jaar is trouwens niet echt veel, dat gemiddelde van 3500 km/jaar komt waarschijnlijk ook maar omdat veel mensen alleen op zomer-zondagen een rondje op hun motor rijden, ik denk dat de meeste forummers hier toch wel meer dan 10.000 km/jaar rijden ? :]
 
Om Nederland dan een compleet beeld te geven van motorrijdend NL moeten natuurlijk ook een aantal dames mee naar de studio :)

En als ik de centjes zou hebben, zou ik 1. een hele mooie nieuwe Bandit aanschaffen en 2. dan ook nog een kanariegele supersport met een kanariegeel leren pak, helm etc. (Ben niet gek, ben een vliegtuig... oh nee, motorrijdster :+ )

Vind Corne trouwens altijd heel normaal overkomen op de radio. En in real life zal hij ook best een normale gozer zijn. Als na het studiobezoek het tegendeel bewezen is, dan mag iedereen gaan :r :r op Corne. Deal?
 
Om Nederland dan een compleet beeld te geven van motorrijdend NL moeten natuurlijk ook een aantal dames mee naar de studio :)

En als ik de centjes zou hebben, zou ik 1. een hele mooie nieuwe Bandit aanschaffen en 2. dan ook nog een kanariegele supersport met een kanariegeel leren pak, helm etc. (Ben niet gek, ben een vliegtuig... oh nee, motorrijdster :+ )

Vind Corne trouwens altijd heel normaal overkomen op de radio. En in real life zal hij ook best een normale gozer zijn. Als na het studiobezoek het tegendeel bewezen is, dan mag iedereen gaan :r :r op Corne. Deal?

Deal, OK dus Duderuud & Linda gaan al, ff kijken of\'tie echt serieus was met z\'n aanbod.

(Hmm :? R1no vraagt zich af of hij ook zal gaan met R6yes)
 
Ach... ik maakt me nogsteeds niet druk over die Corne. Of het nu een aardige gozer is of niet of hij nu een 996R heeft of een F4 Senna... hoevell km hij maakt. Zo lang hij er mee rijdt en af en toe in Rotterdam voorbij komt kan ik in iedergeval naar een bijzondere motor kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan