Antwoord van Corné Klijn. MF op de Radio...??

1e reactie Corne op dit topic :

Hallo R1no,

ik heb nog effe op de site gezeten, grappig al die reacties. Men draait al bij en ik ben ervan overtuigd dat dat in de studio alleen maar meer zal worden.
Het hangt er een beetje vanaf met zijn hoevelen jullie willen komen, de studio is niet zo groot. Maak een leuke groep mensen en bel met Viola voor
een afspraak, . Mijn Rechtstreekse nummer op kantoor is ook goed,
.
Ik hoor het wel, groeten Corne.
 
Deal, OK dus Duderuud & Linda gaan al, ff kijken of\'tie echt serieus was met z\'n aanbod.

(Hmm :? R1no vraagt zich af of hij ook zal gaan met R6yes)

2e reactie van Corne op deze post :

\"Tuurlijk ben ik serieus. Je weet me te vinden dus laat er geen gras over
groeien.
Bedankt voor het plaatsen van de mail. Ben benieuwd wat de reacties zijn!
groeten Corne.\"

Kewl die Corne 8-)

Jongens wie willen :? en wanneer :?

Duderuud & Linda hebben zich al opgegeven :)
Lijkt me dat Maximum ook mee moet om tijdens de uitzending op de parkeer plaats z\'n Wheelys & Stoppies te oefenen :}
 
ik wil hem ook nog weleens uit de stalling halen, maar waar is die studio ergens, wanneer willen we/jullie dit gaan doen en wanneer heeft hij eigenlijk air-time?

Ik moet namelijk ook nog soms op mijn werk zitten (en dan de hele dag ingelogd zitten op motor-forum).
 
De studio is in Hilversum.


\"Kort en Klijn



Corné Klijn vult de uren in de file of lekker thuis na het werk. Iedere werkdag tussen zes en acht, Kort en Klijn!
Eerstvolgende uitzending: Dinsdag 2 Oktober om 18:05\"

Elke dag van 18:00 tot 20:00 dus
 
na werk dus een keertje lekker naar hilversum scheuren met een groepje, dan nog even met die gast praten en daarna nog een paar leuke klaverblaadjes pakken om het niet af te leren.

(kan alleen nog geen zak op de motor, maar het positieve is dan ook dat ik van iedereen nog wel wat kan leren; stoppies, wheelies en kneedowns komen volgend jaar wel tijdens de circuitdag).
 
Waar blijven die mensen die zo aan\'t het afgeven waren op Corne Klijn :? })

De bedoeling is dat hij wat misverstanden, die sommigen hier geuit hebben over zijn persoontje, recht zet (terwijl wij lekker de site pluggen :9 )
 
Netjes van hem dat ie inderdaad de tijd en de moeite neemt om te reageren.
Aangezien sommige van ons (waaronder ik) niet al te lief over hem praatten.
Dat was misschien wel wat voorbarig en ik neem het dan ook wel terug.
Ik was gewoon jaloers :P

Leuk idee om naar hem toe te gaan, wie weet wil ie wel wheelyles van Maximum.
Alleen het lijkt me overbodig om daar met 20 man naar toe te gaan, immers er komt toch maar 1 of 2 man aan bod.
En diegene die gaan, zorg dat je iets zinnigs heb te melden.
Dus waarom wij het hier zo gezellig hebben, wat we naast MF doen. etc............

Misschien moeten we ook maar een promovideo/cd maken, met allemaal stunts van ons er op.
Dus alla fastbikes enzo, gewoon wat serieuse filmpjes met rechtsbovenin www.motor-forum.nl.
Als ik mijn nieuwe videokaart heb en mijn camera werkt ermee dan ben ik wel bereid om een middagje op PPP te komen filmen en of op mofo circuitdag :P
 
Laatst bewerkt:
Leuk idee om naar hem toe te gaan, wie weet wil ie wel wheelyles van Maximum.
Alleen het lijkt me overbodig om daar met 20 man naar toe te gaan, immers er komt toch maar 1 of 2 man aan bod.
En diegene die gaan, zorg dat je iets zinnigs heb te melden.
Dus waarom wij het hier zo gezellig hebben, wat we naast MF doen. etc............

Helemaal mee eens J.W, we moeten daar niet als een of andere kleuterklas gaan zitten geinen |(

We moeten dus een aantal woordvoerders hebben, wie :?

De rest mag dan waarschijnlijk wel rondjes draaien :] op het media park, mischien worden we dan wel gefilmd door een of ander filmploegje (vast wel als Maximum & Unstable daar aan het wheelyen enz. zijn :+ )

Volgens mij heeft hij ook een webcam dus het een en ander is dus via het net te volgen voor degenen die niet mee kunnen.
 
Kijk het is hier zeker gezellig, maarja dat zeggen de andere forummers ook van hun eigen forum.

Dus ik ben sterk van mening dat als we nog meer mensen willen trekken en ons nog meer willen onderscheiden van de andere forums dat we meer moeten bieden.

Tja en wat zijn de nou de dingen die de mensen trekken ? Actie Sexs Drugs.

Actie zouden filmpjes kunnen zijn van stuntende motor-forummers.
Sexs, tja wie offert zich op en neemt zijn motor in de exhaustpipe?
Drugs, ff lijntje benzine op snuiven.

Maar ff serieus, ik denk dat we meer moeten bieden dan dat we nu doen. Ik vind dat we nog niet speciaal genoeg zijn.

Nogmaals heb het hier heel erg naar mijn zin hoor! :}
 
Waar blijven die mensen die zo aan\'t het afgeven waren op Corne Klijn :? })
kweet niet of je mij bedoeld... maar volgens mij gaf ik niet zo af op hem.
Hij moet alleen geen bullshit verhaal ophangen over sponsors enzo...
Sponsors zijn er voor sporters die anders de middelen niet hebben om zich 100% voor de sport in te zetten... Helemaal in de motorsport is het armoe troef voor nederlandse coureurs.
Bij Corné is dat geen sponsoren maar graaien.

Is een heel bekend verschijnsel bij de bekende nederlander... hoe meer ze toucheren, hoe meer ze gematst willen worden... Ik ken mensen met winkels in Amsterdam, het schaamrood stijgt je tot boven de kruin als je hoort hoe ze soms bedelen.... zeker als ze bot vangen })
 
Hier moeten dus gewoon 4 man naartoe, niet teveel...niet te weinig!! :) Een dame lijkt me slim...
Misschien dat we er voor kunnen zorgen dat we hem ook een aandenken kunnen geven aan MF?

Leuk MF op de radio!

ps: ik wil best ff een wheelie en een paar stoppies komen doen hoooooor.. :) :) :+
 
Bij welke zender werkt die gozer (hehe, ik ben al aardig aan het inburgeren in al die Nederlandse forums die ik bezoek, wat aan m\'n taalgebruik te merken is }) ) en kan die in België worden ontvangen ? Ik zou het namelijk wel graag willen horen.

Iemand de frequentie ?
 
mario: iemand zal het wel in mp3 bewaren voor je.. wie heeft een tuner in ze computer zitten?

btw, wat voor een show is dat eigenlijk? Ik begrijp niet goed wat je op de radio kan gaan zeggen over ons forumpje..
\" \'t is er leuk\" is nogal logisch en wil niemand horen.
 
Als er dan toch wheelys worden getrokken en stoppies worden gemaakt, maar er dan meteen een heel spektakel van; bel piet paulisma of hij wil komen, zorg voor mooie stickers en kom ook in de krant!!! en en ......

ach het zou allemaal wel leuk zijn

en iedereen reageerde zo uit jalouzie (hoe schrijf je dat?) denk ik, en op TV gaf het mischien ook wel een vertekend beeld maar dat zullen we allemaal toch wel nooit te weten komen...

Video\'s zijn trouwens ook wel leuk... moeten jullie eens doen.
 
Hmm, weet niet hoe ik reageerde in dat topic, anyway, mijn beeld over Corne is nu wel ten positieve bijgedraaid.
 
Wel lachen deze reactie.

Dan is het nu tijd voor de vier P\'s: we gaan MF in de markt zetten:
*D Plaats van handeling: uitzending Cornee Klijn.
:9 Prijs: Gratis publiciteit (tip: nodig Hart van Nederland uit SBS 6)
8-) Promotie: zie prijs:
:} Product: MF!

btw. ik ben zwaar aan het sparen voor mijn droommoter. Ducati. En ja! ik rijd maar 5K per jaar. maar doe het dan wel op de fiets van je dromen.

Succes bij de uitzending!
 
Lijkt me gewoon dat iedereen van het MF die wil komen naar Hilversum komt. En van die grote groep gaan er enkele naar Corne zelf om even te kletsen op de radio. De rest komt dan op tv, in koor zeggen \"ot morn, tot morgen\" samen met Pietje.
 
Lijkt me gewoon dat iedereen van het MF die wil komen naar Hilversum komt. En van die grote groep gaan er enkele naar Corne zelf om even te kletsen op de radio. De rest komt dan op tv, in koor zeggen \"ot morn, tot morgen\" samen met Pietje.

Die kneus van een Piet Paulusma kan ik op TV niet eens naar kijken, laat staan in het echt.
( sorry bij de groep SBS6 kijkers hoeven we volgens mij ons forumpje niet te promoten...)
 
Die kneus van een Piet Paulusma kan ik op TV niet eens naar kijken, laat staan in het echt.
( sorry bij de groep SBS6 kijkers hoeven we volgens mij ons forumpje niet te promoten...)

Jaja MF op de radio, en nu probeer je ook nog op de TV te komen door Pietje af te zeiken, kweenie of dat dat lukt. :P :P
 
Was maar een voorbeeld, maar stel wel willen promotie op tv (willen we dat wel eigenlijk?? als internettende motorrijder kom je eigenlijk bijna vanzelf terecht op het MF), dan zijn we eigenlijk wel aangewezen op die commerciële zenders dan wel op de regionale omroep. Als het al eens zover komt dat er filmpjes (van MF-ers) vanaf de 3fm site kunnen worden gedownload, lijkt me ook al *D .

Maar even afwachten wanneer het MF uitgenodigd wordt in de studio en dan zien we wel wie wel of niet kan/wil komen.
 
Jaja MF op de radio, en nu probeer je ook nog op de TV te komen door Pietje af te zeiken, kweenie of dat dat lukt. :P :P

Och Corne\'s nep goois accent dat wil ik dan nog wel van die Tilburger accepteren, maar dat nep fries van die Paul Pietusma gaat me echt te ver... :r

SBS6 is omroep Twente, frieslan en gruningen samengebundeld... Droevig uit de kluiten gewassen regionale zender :r met nieuws zoals, Truus haar koe heb 3 kalveren gekregen en Bep vind de schutting van Berta te hoog...
 
Terug
Bovenaan Onderaan