Antwoord van Corné Klijn. MF op de Radio...??

Op Woensdag 03 oktober 2001 08:47 schreef Linda het volgende:
...
Als internettende motorrijder kom je eigenlijk bijna vanzelf terecht op het MF.
...
Als het al eens zover komt dat er filmpjes (van MF-ers) vanaf de 3fm site kunnen worden gedownload, lijkt me ook al *D .

Maar even afwachten wanneer het MF uitgenodigd wordt in de studio en dan zien we wel wie wel of niet kan/wil komen.

Die bovenste zin is nou typisch iets wat op de radio gezegd moet worden :}

Unstable hoe zit het met je filmpjes :? Die van R6yes zijn iet echt duidelijk |(
Van\'t weekend maar weer naar Ressen om het over te doen :]

OK ik ga wel ff bellen voor een Afspraak met Corne, voorkeuren :?
 
Laatst bewerkt:
Zeg dat wel! :r

Je kan het niet eens nieuws noemen man! Echt zielig, ze weten volgens mij gewoon geen beter nieuws te brengen dan alleen zielige dingen als de poes van de buurvrouw die weggelopen is :(

Maar goed, ik wil wel naar Corné. Geef me maar een tijd en plaats...lijkt me leuk om met hem te discussiëren. Ik heb namelijk ook een vrij sterke mening mbt de meeste supersport-rijders...
 
Zeg dat wel! :r

Je kan het niet eens nieuws noemen man! Echt zielig, ze weten volgens mij gewoon geen beter nieuws te brengen dan alleen zielige dingen als de poes van de buurvrouw die weggelopen is :(

Maar goed, ik wil wel naar Corné. Geef me maar een tijd en plaats...lijkt me leuk om met hem te discussiëren. Ik heb namelijk ook een vrij sterke mening mbt de meeste supersport-rijders...

Jij gaat ook mee Duderuud, en is die k*t kat nu al weer weg gelopen :9
 
Die kneus van een Piet Paulusma kan ik op TV niet eens naar kijken, laat staan in het echt.
( sorry bij de groep SBS6 kijkers hoeven we volgens mij ons forumpje niet te promoten...)

Piet hoor je alleen tussen 4 en 6 bij ruuddewild.nl. Is ook een parodie en niet de echte uit Friesland. Ze maken hem behoorlijuk belachelijk. })
 
Och Corne\'s nep goois accent dat wil ik dan nog wel van die Tilburger accepteren, maar dat nep fries van die Paul Pietusma gaat me echt te ver... :r

SBS6 is omroep Twente, frieslan en gruningen samengebundeld... Droevig uit de kluiten gewassen regionale zender :r met nieuws zoals, Truus haar koe heb 3 kalveren gekregen en Bep vind de schutting van Berta te hoog...

Oh wacht, dan bied ik mij bij deze aan om een stukje onvervalst Limburgs te komen lullen. Tis per slot van rekening mijn moedertaal...
 
Moet ik mijn mening mbt de supersportrijders nog nadertoelichten of issie wel duidelijk ;)

Ja doe eens, dat is een keer wat afwisseling ipv dat eeuwige ge-ouwehoer of je wheelies.
Denk als ze jou bij kort&klijn laten praten, dat we dan 2 uur wheelytalk op de radio krijgen.

:P
 
Ja doe eens, dat is een keer wat afwisseling ipv dat eeuwige ge-ouwehoer of je wheelies.
Denk als ze jou bij kort&klijn laten praten, dat we dan 2 uur wheelytalk op de radio krijgen.

:P
LOL

Als eerst moet die minister zn zin krijge die max snelheid savonds wou verhoge zodat mn boetes lager zijn :P
 
Jongens, wel ff on topic blijven, dit soort dingen kunnen we op de radio wel bespreken :P

Waar blijf SUPERDUC :? Hij is het topic over Corne begonnen, gaat hij nog mee of?? :?


Ik wil dus straks een afspraak met Corne maken, maar dan moet het niet zo zijn dat ik daar dadelijk in m\'n eentje sta (ok, R6yes zal ook wel meegaan als ik haar lief aan kijk *D )
 
ik zal er ook zijn, dus helemaal remy ben je niet :p

Ik ga niet mee, als motorloze moderator hoor ik er niet thuis.
Anders word het straks http://www.automotor-forum.nl (www.automotor-forum.nl) :P
Spreek wel van te voren iets af, met dingen die je wilt zeggen en wie wat zegt. Zou wel lullig zijn als jullie het verknallen op de radio :P
Tip gebruik dan ook maar je nickname op de radio :+
 
ik begrijp niet, nooit begrepen, dat figuren die duidelijk geen slecht salaris hebben (waar ik echt niks op tegen heb), ook nog es de slaaf van een motor/kleding-merk (of cola of bier of whatever) worden. Kunnen ze het dan echt niet uit de eigen poeplap trekken?
:}

Joey Dunlop
Trok zijn gesponserde kleding pas 5 minuten voor de race aan en 5 minuten na de race weer uit. Liep niet in gesponserde kleding rond in zijn vrije tijd
 
Hey Johan,

Leuk icoontje heb je :(

R1no\'s oude icoontje ->
misc.php
 
Laatst bewerkt:
:}

Joey Dunlop
Trok zijn gesponserde kleding pas 5 minuten voor de race aan en 5 minuten na de race weer uit. Liep niet in gesponserde kleding rond in zijn vrije tijd

Dat sponsorgeld is onderdeel van het leuke salaris. In een \"normale\" baan leen je jezelf toch ook uit voor een paar centen. Als ik sponsor was geweest van Joey had ik hem meer betaald als hij ook nog in de kroeg in de door mij gewenste kerstboom had gelopen. Is zijn goed recht om dat niet te willen, net als dat er mensen zijn die geen 80 uur per week willen werken voor een paar kwartjes meer.
 
Als ik sponsor was geweest van Joey had ik hem meer betaald als hij ook nog in de kroeg in de door mij gewenste kerstboom had gelopen.
brrrr eng mannetje, denken dat je met poenerig gedrag topcoureurs naar je pijpen kan laten dansen.

gelukkig zijn echte helden niet te koop
 
Sorry, wist niet dat hij al gebruikt was. :z

Zal ik een ander verzinnen, of mag ik hem houden?

Je mag hem wel houden hoor, ik vond het altijd wel kewl en nu krijg ik hem tenminste nog te zien 8-)

Oeps ga ik zelf off topic
 
Als we zonodig MF bekendheid willen geven dan moeten we Corné uitnodigen voor onze cicruitdag. Met een beetje geluk (of geregel) komt er dan ook nog een leuk motorblad foto\'s maken.....en loopt duderuud lekker binnen :) (hij is toch de \'eigenaar\' van MF of zie ik dat fout)
 
Terug
Bovenaan Onderaan