Antwoord voor "Ik ken mezelf" wannabees en angsthazen

Heb gewoon een keer m'n sleutels gegeven met een dare... Als je het lef hebt 1x volgas te geven betaal ik je bier vanavond. Ps. In de 1 en 2 flikker je achterover, dus dat raad ik niet aan :+
 
Ik pak meestal bij bekenden zo snel mogelijk mijn motorsleutels (indien bij me, anders plan ik een afspraakje) en geef die aan de beste persoon en zeg ga maar rijden dan :Y Laat maar eens zien ;)

Tot nu toe hebben ze allemaal nog geweigerd op de sleutels te pakken... En dus: "Watje! Als je te bang bent om uberhaupt de sleutels aan te nemen, heb je al helemaal de ballen niet om jezelf kapot te rijden, dus ga nou maar gewoon rustig aan les nemen :P "
 
grappig dat zoveel mensen hun sleutels geven. doe ik echt niet :N
alleen bij bekenden. Bij eentje doe ik het zekers niet, want die pakt ze direct en rijdt zichzelf uit onkunde en overentousiasme in de poeier _O- maar die zegt dan ook niet dat ie zichzelf dood zou rijden, want die wil wel graag motorrijden.. :Y
 
Heb gewoon een keer m'n sleutels gegeven met een dare... Als je het lef hebt 1x volgas te geven betaal ik je bier vanavond. Ps. In de 1 en 2 flikker je achterover, dus dat raad ik niet aan :+
Hmmm... een verrotte bike versus een krat bier. Komt je maat goed mee weg dan :)
 
Ik rij mezelf ook nog wel eens een keer kapot.
Daarom geen dikke pk's voor mij.
750 cc, Meer dan zat
80pk, meer dan zat (zal na 20 jaar mischien nog maar 65 van over zijn).
Mijn motto: Je kunt beter lomp rijden dan snel 8-) :9
 
Hmmm... een verrotte bike versus een krat bier. Komt je maat goed mee weg dan :)
Uiteraard wel slopen = kopen regeling :+ Maar is toch niemand die nog nooit op een motor heeft gezeten die dat durft... Je schrikt je al leip als je in de 1 het gas een stukje opendraait, dan durf je vervolgens echt geen volgas meer te geven :P
 
Mijn standaard antwoord op 'Ik ken mezelf, ik zou mezelf doodrijden':

Als je zo weinig vertrouwen hebt in je rijvaardigheid moet je er inderdaad maar niet aan beginnen..

Meteen einde discussie.. :)
 
Ik ken mezelf nog niet, daarom rij ik motor.



Zo'n "ik ken mezelf" uitspraak is de moeite van het zuchten nog niet waard. Dan rij je toch geen motor, het is een vrije keuze.
 
Een klein kindje ziet vanuit de wandelwagen een motorrijder. 1 op de honderd auto's rijdt er een motor langs dus een motor is reuze interessant. Kindje wijst. Mama: mooi he maar dat is wel heel erg gevaarlijk. Het gros blijft dat herhalen(ik zou mezelf....) en wij hier zijn gewoon eigenwijs. :P

Toen ik bezig was met rijles hoorde ik dat heel vaak. Iedereen denkt dat motorrijden echt gevaarlijk is. Waarom ga je niet je auto rbw eerst halen. Ik heb geen auto nodig. Ik zei nog wel eens tegen mensen waar ik niet mee in discussie wou: Joh als je denkt dat je die verantwoordelijkheid niet aan kan. Dan zou ik het ook niet doen als ik jouw was. :W

De praatjes zijn nu na 2 jaar wel afgelopen, 23.000km zonder brokken en ik rij ook in winter op dagen waar de jongens hun stoere bmw 3 serie met achterwielaandrijving liever thuis laten. Waar is je bmw? Thuis want ik durf er niet mee te rijden. :]
 
Laatst bewerkt:
Voor degenen die zich afvragen "waarom nu al een vrijdag topic?"

Woensdag zat ik daadwerkelijk bij de tandarts en kreeg ik echt weer eens deze opmerking.
Plus een uitvoerige beschrijving van een vriend van hem die een Porsche heeft en die daar wel eens HEEL hard mee rijdt. En dat die ook heel goede voertuigbeheersing heeft, want dat moet wel bij 300.
Maw: jij rijdt dan motor maar mijn vriend heeft een Porsche!

Lig je daar met je mond in een klem..
 
Wat je als klein kind verteld wordt blijft inderdaad goed hangen, zou maarzo eens kunnen kloppen... Aan de andere kant helpt de publiciteit die we krijgen ook niet mee, en er zijn zat rijders (ik sluit mezelf niet per definitie uit) die de vooroordelen al dan niet succesvol trachten vervolmaken. Ik kan het niemand kwalijk nemen dat motorrijden als gevaarlijk wordt gezien, maar tegelijkertijd maakt dat ons in hun ogen enigszins tot bikkels en lefgozers, en da's dan wel weer cool 8-)
 
Een klein kindje ziet vanuit de wandelwagen een motorrijder. 1 op de honderd auto's rijdt er een motor langs dus een motor is reuze interessant. Kindje wijst. Mama: mooi he maar dat is wel heel erg gevaarlijk. Het gros blijft dat herhalen(ik zou mezelf....) en wij hier zijn gewoon eigenwijs. :P

Toen ik bezig was met rijles hoorde ik dat heel vaak. Iedereen denkt dat motorrijden echt gevaarlijk is. Waarom ga je niet je auto rbw eerst halen. Ik heb geen auto nodig. Ik zei nog wel eens tegen mensen waar ik niet mee in discussie wou: Joh als je denkt dat je die verantwoordelijkheid niet aan kan. Dan zou ik het ook niet doen als ik jouw was. :W

De praatjes zijn nu na 2 jaar wel afgelopen, 23.000km zonder brokken en ik rij ook in winter op dagen waar de jongens hun stoere bmw 3 serie met achterwielaandrijving liever thuis laten. Waar is je bmw? Thuis want ik durf er niet mee te rijden. :]

Deed ik ook altijd tot je in een rit 2 x op je bek gaat(aan vriezend mist) en had ik wel wat meer dan 23 k gereden ;)
 
Woensdag zat ik daadwerkelijk bij de tandarts en kreeg ik echt weer eens deze opmerking.
Plus een uitvoerige beschrijving van een vriend van hem die een Porsche heeft en die daar wel eens HEEL hard mee rijdt. En dat die ook heel goede voertuigbeheersing heeft, want dat moet wel bij 300.
Maw: jij rijdt dan motor maar mijn vriend heeft een Porsche!

Lig je daar met je mond in een klem..

Nou en? Die tandarts is dat gesprek waarschijnlijk al na 5 minuten weer vergeten. Waarom blijft het dan in jouw hoofd doormalen?

Het boeit me werkelijk niet of iemand wel of niet op de motor durft, of denkt dat je in een Porsche al dan niet sneller bent.

Motorrijden doe je voor jezelf, en niet om wat anderen er van vinden.
 
Beetje raar dat hier zo veel mensen zijn die aan z'n "Ik ken mezelf" zo hun sleutels overhandigden ...

Jij kent jezelf? Mooi, Adios.
 
Je moet mij niet met een andere knappe vrouw met grote tieten en een lekker achterwerk in het donker in een schuur opsluiten, want: "Ik ken mezelf"

:+
Death by snoo snoo?

full
 
gouden topic dit!

helaas heb ik geen gevat antwoord op de welbekende zin..
maar ik vermaakt me wel met die mooie antwoorden van jullie :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan