Antwoord voor "Ik ken mezelf" wannabees en angsthazen

Do-it

Die hard MF'er
14 nov 2009
534
17
Niet te geloven hoeveel mensen willen uitleggen dat ze eigenlijk motorrijder zijn, maar ja "ik ken mezelf"...

Wat is dat toch en vooral wat zeg je dan?
- JaaJaaaa....dus eigenlijk ben je gewoon WEL stoer!
- Dussss...je wil het wel maar je kan het niet. Daar bestaan pillen voor hoor.
- Ik begrijp het wel. Het gaat voor sommigen inderdaad ook wel HEEL snel.

Hebben jullie nog aardige suggesties?
Ik stel voor onder te verdelen in 3 categorieen:
1. De beuk erin en direct afserveren.
2. Subtiel antwoord dat even nodig heeft om tot ontploffing te komen.
3. Neutraal antwoord voor je baas/schoonvader/goede buurman/tandarts net voordat hij ad gang gaat
 
Ik stel voor dat je eerst een dagje goed uitrust en dan je punt opnieuw probeert te maken....... :+
 
Laatst bewerkt:
Waarom maakt men zich hier zo druk om. Ik heb jaren getwijfeld om op een motor te stappen omdat ik inderdaad bang was dat ik te hard zou rijden. Nou was ik niet zozeer bang dat ik 180 zou gaan rijden want als je voor het eerst op een vol vermogen motor stapt poep je hem in je broek.
Begrijp goed wat men met ''ik ken mezelf'' bedoelt, namelijk: ik poep hem in mijn broek als ik op een motor boven de 80 ga rijden. Veilig in een kooi met vier wielen durf ik ook wel 200 te rijden.

Motorrijders ergeren zich hier heel erg aan aangezien ze min of meer voor terughoudende burgers zonder ballen worden uitgemaakt en wij weten allemaal dat dat bullshit is.
 
Niks.

Moet iedereen toch lekker zelf weten? Je hoeft niet op een motor te stappen.

Edit: ik ken trouwens iemand die ineens, na een paar jaar rijden zonder ongevallen, niet meer durfde. Die heeft uiteindelijk de motor (een sv650 dus ook niet extreem) verkocht.

Je weet het soms niet, en angst is ook niet rationeel.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor die smoes om geen motor te rijden maar al te vaak en ik vind het ook bullshit. Maar ik denk dat het voor een enkeling wel opgaat, maar echt niet voor hele volksstammen. Ik denk dat ze het stoer vinden klinken: "Ik ken mezelf, als ik op een motor stap dan rijd ik me dood."
Of ze bedoelen te zeggen dat ze rijden als een natte krant. :+
 
Wees gerust, ik heb ook wel eens tegen iemand gezegd: ik ken jou, jij zou jezelf doodrijden.

Het kan van twee kanten komen ;)
 
Ik zag ooit een leuke ondertitel op mf aangepast op de zin "motorrijden, niks voor mij ik zou me zo doodrijden" dus " Autorijden, niks voor mij ik zou me zo dood-vervelen"
Moest ik gelijk aan denken.. Beetje cheesy maar toch.

Mijn frase: Vroeger zei ik ook dat ik me kapot zou rijden. Totdat men ballen indaalde, en zie eens ik leef nog... :') (tot ongenoegen van velen)
 
Wees gerust, ik heb ook wel eens tegen iemand gezegd: ik ken jou, jij zou jezelf doodrijden.

Het kan van twee kanten komen ;)

Haha die heb ik ook ooit eens gehoord. Van mijn schoonvader. _O-
Toen ik met mijn pa mijn r1 ophaalde zei hij: snap niet dat je hem meehelpt aan zon dood op wielen...
Ik zei: Ach hij gunt me wel een snelle dood... :W
 
full
 
Ik snap trouwens niet dat je hapt op dat soort opmerkingen ... bij mij gaat dat normaal gesproken het ene oor in, het andere oor uit.
 
Niet te geloven hoeveel mensen willen uitleggen dat ze eigenlijk motorrijder zijn, maar ja "ik ken mezelf"...

Wat is dat toch en vooral wat zeg je dan?
- JaaJaaaa....dus eigenlijk ben je gewoon WEL stoer!
- Dussss...je wil het wel maar je kan het niet. Daar bestaan pillen voor hoor.
- Ik begrijp het wel. Het gaat voor sommigen inderdaad ook wel HEEL snel.

Hebben jullie nog aardige suggesties?
Ik stel voor onder te verdelen in 3 categorieen:
1. De beuk erin en direct afserveren.
2. Subtiel antwoord dat even nodig heeft om tot ontploffing te komen.
3. Neutraal antwoord voor je baas/schoonvader/goede buurman/tandarts net voordat hij ad gang gaat


uuuuhhh Ja ???? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan