anwb-bovag koerslijst - wie heeft die?

zon_

MF'er
9 jul 2006
33
0
Hoi, Ik ben op zoek naar iemand die een recente anwb-bovag koerslijst voor gebruikte motoren bezit. Ik vind dat ding zo duur om te kopen voor 1 keer inkijken - maar misschien dat iemand mij kan helpen? Ik sta op het punt mijn rijbewijs en dan ook mijn eerste motor te gaan kopen en zou graag adviesprijzen willen weten voor de fiets die ik in gedachten heb. Graag hoor ik als er iemand is die mij zou kunnen helpen. groetjes van zon

Ehm ik kan beter vragen wat de verkoop en inkoopprijs is van een Honda BC6006 van jan 2001 :) Dank je...
 
Laatst bewerkt:
je beter vragen wat b.v. nu de dagwaarde van een suzuki gsx750r uit 99 is in de koerslijst. ;)
 
je kunt bellen naar promotor.
Deze kunnen je de huidige prijzen uit die lijst vertellen met een gemiddelde van 5000km per jaar.

Hoe weet ik of de vraagprijs van een gebruikte motorfiets reëel is?
Voor richtprijzen kunnen ANWB-leden terecht bij de Promotor Advieslijn: telefoon (070) 314 50 75.

Je hoeft helemaal geen lid te zijn om bovenstaand nummer te kunnen bellen. Ik ben ook geen lid, maar wilde toch even de verkoopwaarde van mijn vorige en huidige motor weten.
 
Ah goed idee - dat zal ik proberen - dank je...
 
En anders ga je gewoon even langs de anwb zelf en vraag je netjes of je 'm even mag kopieren.

Kopen kun je ze trouwens niet dacht ik, enkel als garagebedrijf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan