Anwb lidmaatschap te laat opgezegd

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een geintje met nuon, gaat welliswaar maar over 2567 euro maargoed.

dubbel tarief meter was stuk.

verbruik in al de jaren constant, een jaar effe 2500 euro duurder, blijkt meter stuk.
Ik ben nu al twee jaar aan het brieven met die lui. Ik vind jou wel een type dat bij nuon werkt, vandaar.

En ik vind jou wel een type die ik ook verschrikkelijk zou n.....n
Altijd zo paranoia? Zijn pilletjes voor hoor..

ps; het is 'die bij Nuon zou werken'
Geen dank..
 
Laatst bewerkt:
Met alle stupids boven me :+

Jij vergeet wat en je houdt een ander daarvoor verantwoordelijk ? |(

Zie het van de zonnige kant; je ANWB lidmaatschap is niet op kenteken gesteld, je kunt dus ook met een geleend/gehuurd voertuig een beroep op ze doen.
 
En ik vind jou wel een type die ik ook verschrikkelijk zou n.....n
Altijd zo paranoia? Zijn pilletjes voor hoor..

ps; het is 'die bij Nuon zou werken'
Geen dank..


Als je het over spelling hebt, total-loss is met 1 l.

Geen dank.

Ik begrijp dat je niet een auto hebt of je op andere manier in het verkeer aanwezig bent sinds je motor is overleden. Dan nog kan ik goed begrijpen dat je je lidmaatschap niet direct zou willen opzeggen. Ga er tenminste vanuit dat je zo snel mogelijk weer wilt rijden.
Telefoontje om te vragen of ze je lidmaatschap schorsen tot je weer een vervoermiddel hebt is misschien ook een optie. Als je ze als mensen behandeld reageren ze misschien ook wel zo.
 
Ow ik zie het al de TS is nog student, waarschijnlijk nog een te grote 'air' om zich heen gezien de posts.
Bovendien, het ligt nooit aan jezelf he :z :W

Je druk maken om die 82 euro.... slecht voor je hart hoor.

Tijd om eens met beide pootjes weer op aarde te komen? Maak je niet druk vent, ga van het mooie weer genieten en van het feit dat jij niet totall loss bent ipv de motor.

En denk voortaan eens verder na voor je weer anderen gaat afzeiken als je zelf degene bent die verantwoordelijk is.

Mocht je in de toekomst langs de weg met pech staan... ga je dan ook zeiken dat de ANWB je niet helpt omdat je geen lid bent? Of zeiken omdat je (omdat je ter plekke een lidmaatschap moet afsluiten) veel meer moet betalen? Of laat je je omlullen door Route Mobiel en word je vervolgens pissig op hun omdat je niet goed gelezen had dat het kentekengebonden is ipv persoonsgebonden (zoals bij de ANWB).


Eigenlijk zonde van m'n tijd dit...
 
Nog een antwoord op de (blijkbaar te verborgen) vraag? Of is het niveau hier van die mate dat kunnen jullie enkel je mederijders kunnen afzeiken, zoals er hierboven ge-etaleerd wordt. Motor was totall-loss zei ik al maar dat moeten jullie blijkbaar eerst zelf meemaken voordat je begrijpt wat dat met je doet.
ANWB lidmaatschap is persoonsgebonden. Niet voertuiggebonden. Geldt dus ook voor je auto, bijv.

En in antwoord op de verborgen vraag: Wij hebben hier recent iets ontwikkeld dat mensen in staat stelt zich dingen te herinneren. Het enige wat ze daarvoor hoeven doen is eenmalig aan het ding melden wat ze willen onthouden en wanneer ze eraan herinnerd willen worden en vervolgens hoeven ze niets anders te doen dan er één keer per dag naar te kijken. De patentaanvraag loopt nog, maar ik kan de naam inmiddels wel onthullen. We noemen het... 'De Kalender'.
 
Yep, behandel iemand (of benader) zoals deze zich zelf ook gedraagt.

Ow ik reageerde eigenlijk niet op jou maar op de mening van de moderator boven jouw bericht. Toch bedankt voor de verloren moeite;)
 
Laatst bewerkt:
Heb 'tzelfde gehad, maar dan abonnement op de sportschool...

€50,- per maand blijven betalen voor een jaar... |( |(
Flink balen! Maar niets meer aan te doen, ze houden zich gewoon vast aan 't contract.
Heb toen dus alsnog opgezegd en ben vanaf deze maand weer 50 euro minder kwijt...
Klote van je geld, maar geloof me: Zoiets doe je daarna nooit meer.... :9 *O*

Met andere woorden: Gewoon dokken en nu vast opzeggen, kun je 't volgend jaar niet vergeten! :W :Y
 
Quote; 'Remakil?'

Nee, Iets met salarissen... en motorstrips :)

Heb 'tzelfde gehad, maar dan abonnement op de sportschool...

€50,- per maand blijven betalen voor een jaar... |( |(
Flink balen! Maar niets meer aan te doen, ze houden zich gewoon vast aan 't contract.
Heb toen dus alsnog opgezegd en ben vanaf deze maand weer 50 euro minder kwijt...
Klote van je geld, maar geloof me: Zoiets doe je daarna nooit meer.... :9 *O*

Met andere woorden: Gewoon dokken en nu vast opzeggen, kun je 't volgend jaar niet vergeten! :W :Y

Sjep! en verder zoweinig mogelijk met de anwb te maken hebben
 
Laatst bewerkt:
ANWB lidmaatschap is persoonsgebonden. Niet voertuiggebonden. Geldt dus ook voor je auto, bijv.

En in antwoord op de verborgen vraag: Wij hebben hier recent iets ontwikkeld dat mensen in staat stelt zich dingen te herinneren. Het enige wat ze daarvoor hoeven doen is eenmalig aan het ding melden wat ze willen onthouden en wanneer ze eraan herinnerd willen worden en vervolgens hoeven ze niets anders te doen dan er één keer per dag naar te kijken. De patentaanvraag loopt nog, maar ik kan de naam inmiddels wel onthullen. We noemen het... 'De Kalender'.
op de ANWB site staat de Pirelli kalender. Als je deze met ANWB-korting besteld heb je niet alleen wat leuks om naar te kijken, maar kan je ook gelijk de vernieuwingsdatum erop zetten.
En je krijgt nog eens korting op tijdschriften, aangezien je nu de tijd hebt om deze te lezen omdat je geen voertuigen meer bezit en tijd over hebt!

Iedereen wint met de ANWB *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan