ANWB of KNMV bij pech

ANWB of KNMV

  • ANWB

    Stemmen: 40 78,4%
  • KNMV

    Stemmen: 10 19,6%
  • iets anders

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Voor mij de ANWB. Ik heb ze gelukkig niet al te vaak nodig gehad, maar een keer kwamen ze zelfs bij mij thuis, terwijl ik eigenlijk geen dekking heb ik mijn eigen woonplaats. De man die mij hielp zei nog, ach, je moet maar eens een keer extra dekking voor je woonplaats afsluiten, maar voor deze keer is het wel goed :}
 
Ook ik heb al enkele malen de Wegenwacht nodig gehad. Zowel voor de auto als mijn (oude) motor. Niets was teveel en ze hebben mij altijd keurig geholpen. :}

En de ANWB is sowieso goedkoper als je, net als wij, 2 koekblikken en 2 motoren hebt. Mijn man heeft de ANWB lidmaatschap en ik het partnerlidmaatschap.

Nee, geef mij maar de ANWB. *O*
 
ANWB is ook niet zaligmakend trouwens. Ik had 1 motor en 1 auto. Toen ik een keer een leenauto meekreeg, was ik de lampen vergeten, gevolg: lege accu. ANWB wilde niet helpen, want ik had al 2 voertuigen in dekking |(.

Ik maak me nu al zorgen omdat ik dadelijk 2 motoren en 1 auto heb. -O-
 
En de ANWB is sowieso goedkoper als je, net als wij, 2 koekblikken en 2 motoren hebt. Mijn man heeft de ANWB lidmaatschap en ik het partnerlidmaatschap.

Nee, geef mij maar de ANWB. *O*

Zelfde hier, idd goedkoper op deze manier :)

En beter, pas bij een feestje, vriendin sleutel in de auto laten zitten :X Zijn lid van de KNMV (6-wielenplan :? ) gebeld, daar komen we dus niet voor B|

Ik heb even de ANWB gebeld, die kwamen rap en hadden de auto in notime open *O*
(Moest wel het kentekenbewijs laten zien)

Les 1: ANWB *O*
Les2: Auto op slot zetten helpt niet echt -O-
 
De meeste mensen hebben dus veel positievere ervaringen met de gele ridders van de ronde tafel oh nee, de ANWB, dan een andere organisatie. Dat pleit voor ze. Volgende keer doe ik ze ook weer gewoon bellen. Hoop alleen dat dat nog heel lang gaat duren... :)
 
Heb nu tot 2 keer toe de ANWB moeten bellen |( Beide keren behoorlijk lang moeten wachten... maar ja... 1 keertje was dat om 02:15 's nachts... en die andere keer in de middle of nowhere... Heb die gasten toen uiteindelijk via de telefoon uitgelegd waar ik stond...tja... de waalbanddijk... bij Klara 52... maar ja... Klara 52 was niet te vinden met de navigatie :9
Beide malen geholpen. 1 Keertje hebben ze zelfs achter me aan gereden om zeker te weten dat ik thuiskwam :')
Niets dan lof over deze techniekextremisten *O* :}
 
Laatst bewerkt:
Met de anwb heb ik een zeer goede ervaring,
we waren met de caravan op vakantie in frankrijk en de auto deed het niet.
Het kon ter plaatse niet gemaakt worden dus auto en caravan naar de garage en we kregen op de kosten van de anwb een overnachting in een in de buurt gelegen pension. De volgende dag was de auto gemaakt en konden we weer verder.

Met de motor heb ik gelukkig nog niks gehad maar ik heb toch het meeste vertrouwen in de anwb
 
Terug
Bovenaan Onderaan