anwb opzeggen

gizmo88

MF veteraan
10 jun 2003
4.633
0
hoorn
ik ga mijn lidmaatschap opzeggen. Dit moet voor 1 november. Bij mijn auto heb ik al een hulpdienst. En op mijn nieuwe jap (zx 10) vertrouw ik voor 1000 %. Dat scheelt mij weer 150 pleuros per jaar.
 
Een Kawa voor 100% vertrouwen? :P
Heb je ook een bandenplaksetje bij je?
 
ik ga mijn lidmaatschap opzeggen. Dit moet voor 1 november. Bij mijn auto heb ik al een hulpdienst. En op mijn nieuwe jap (zx 10) vertrouw ik voor 1000 %. Dat scheelt mij weer 150 pleuros per jaar.

wacht maar tot je dealer er een paar keer met z'n fikken aan heeft gezeten :+
 
mijn dealer is uitstekend, niets over te klagen. Ja bij een lekke band, dan baal ik wel, maar dat heb ik met de motor al twintig jaar niet meer gehad..
Dat risico loop ik dan wel.
 
Zorg er dan voor dat je een schirftelijke bevestiging ontvangt van jouw opzegging. Vorig jaar had ik opgezegd, maar ik had geen bevestiging ontvangen... Wat bleek? "Oh, er staat echt niets van in ons systeem meneer. U moet toch echt nog een jaar betalen." 'k Zat er dus echt nog een jaar aan vast |( :X
 
mijn dealer is uitstekend, niets over te klagen. Ja bij een lekke band, dan baal ik wel, maar dat heb ik met de motor al twintig jaar niet meer gehad..
Dat risico loop ik dan wel.

bent U bekent met de wet van ene Murphy?

zo regent het b.v. altijd als ik me regenoverall thuis laat... O-)
 
Dat scheelt mij weer 150 pleuros per jaar.
150??? volgens mij is het de helft. Ik heb de afgelopen 20 jaar 3 keer een lekke band met de motor gehad en was toen heel erg blij met de ANWB. Lopen met een motor met een lekke band is erg zwaar. Of iets van Reifenpilot meenemen.
 
Ik denk er over om mn abbo op boek en plaat op te zeggen, of is het misschien leuker als ik daar een apart topic voor open :z :z :W
 
mijn anwb lidmatschap en ww en irk en woonplaatsservice kost mij 154 euro per jaar..

Snel verdient, want ik maak er toch geen gebruik van..
:W
 
opzeggen!!

Tis toch belachelijk dat motorrijders zo een geitewollesokkenclub nodig hebben. Motorrijders die langs de weg staan worden altijd geholpen door mede M-rijders.

echt-waar :Y
 
ik ga mijn lidmaatschap opzeggen. Dit moet voor 1 november. Bij mijn auto heb ik al een hulpdienst. En op mijn nieuwe jap (zx 10) vertrouw ik voor 1000 %. Dat scheelt mij weer 150 pleuros per jaar.

Weet je wel wat 1 x naar huis laten brengen kost als je op 100 km vanaf je huis staat? Dat is ca 300 euro
 
hoi.
Ik was dit weekend heel blij met de anwb. Sta ik 200km van huis op een treffen met een gebroken belt. Harley netjes opgehaalt en een auto om thuis te komen. De motor wordt gebracht waar ik hem hebben wil. Heel netjes en ik heb mijn volgend jaar abbonement er ook al uit.
groetjes motorwijffie
 
Ik ben nooit lid geweest.
Ik wacht gewoon op andere motorrijders, want die helpen dan wel.
Da's goedkoper 8-)
 
ik ga mijn lidmaatschap opzeggen. Dit moet voor 1 november. Bij mijn auto heb ik al een hulpdienst. En op mijn nieuwe jap (zx 10) vertrouw ik voor 1000 %. Dat scheelt mij weer 150 pleuros per jaar.

Totdat je in belgie staat met een lekke band......

(uiteraard komt iemand je dan wel halen he? lekker leunen op je vrienden omdat jij te gierig bent, moet je ze wel die 150 euro geven he ;) )
 
Ik ben student en betaal pas als ik de eerste keer word geholpen!

En voor volgend jaar is het bedrag voor studenten ook verwaarloosbaar, 32,50 als ik me niet vergis.

Snap de ophef hierover niet, kan nu in ieders auto lekker tekeer gaan en als het een keertje mis gaat kan de ANWB/WW uitkomst bieden.......
 
Ik ben student en betaal pas als ik de eerste keer word geholpen!

En voor volgend jaar is het bedrag voor studenten ook verwaarloosbaar, 32,50 als ik me niet vergis.

Snap de ophef hierover niet, kan nu in ieders auto lekker tekeer gaan en als het een keertje mis gaat kan de ANWB/WW uitkomst bieden.......

Daar zal ieder blij mee zijn :+
 
je zou eerst is moeten kijken of je geen andere pechdienst hebt naast je anwb want dat gebeurt wel vaak(was ook op het nieuws laatst geloof ik) maar naast de ww heb je ook andere voordelen natuurlijk. ik ben er iig niet ontevreden over :)
 
mijn anwb lidmatschap en ww en irk en woonplaatsservice kost mij 154 euro per jaar..

Snel verdient, want ik maak er toch geen gebruik van..
:W
Tot je er wel gebruik van zou willen maken inderdaad. Voorbeelden te over. Je kunt om te beginnen die onnodige woonplaatsservice van je abonnement/lidmaatschap af halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan