anwb opzeggen

Niet meer dan lof voor die asfalt strijders.

De keren dat ik ze nodig had, waren ze der en hebben ze me goed geholpen. Ik heb gewoon dasis abo zonder woonplaats hulp maar zowel bij het blik als bij de motor prima hulp.

Bye the way ... Heeft Route Mobiel geen auto's in het land...... ik heb werkelijk nog nooit een RM auto zien rijden......
 
Niet meer dan lof voor die asfalt strijders.

De keren dat ik ze nodig had, waren ze der en hebben ze me goed geholpen. Ik heb gewoon dasis abo zonder woonplaats hulp maar zowel bij het blik als bij de motor prima hulp.

Bye the way ... Heeft Route Mobiel geen auto's in het land...... ik heb werkelijk nog nooit een RM auto zien rijden......
RM heeft contracten met garages in heel NL. Die rijden voor RM met hun eigen wagens.
 
Ik ben al jaren lid van de ANWB en heb de WW al een paar nodig gehad. Afgelopen jaar zelfs 2x voor de motor. En als je, zoals wij, 2 auto's en een motor hebt, dan ben je bij de ANWB goedkoper uit, omdat je bij RM per kenteken betaald.

En Rm sleept je weg naar de garage en de WW helpt je ter plaatse, tenzij ze het niet kunnen verhelpen.

Ik blijf dus gewoon bij de ANWB..... :}
 
Niet meer dan lof voor die asfalt strijders.

De keren dat ik ze nodig had, waren ze der en hebben ze me goed geholpen. Ik heb gewoon dasis abo zonder woonplaats hulp maar zowel bij het blik als bij de motor prima hulp.

Bye the way ... Heeft Route Mobiel geen auto's in het land...... ik heb werkelijk nog nooit een RM auto zien rijden......

Van de 3 keer dat ik gebruik van ze heb gemaakt:

Ik stond een keer wegens motoroverhitting langs de snelweg, de telefoniste: "Meneer we hebben een computerstoring, het kan nog wel 2 uur duren..." :N

Ik stond een keertje zonder brandstof |( , de telefoniste: "Meneer het kan nog wel 1,5 uur duren want het is erg druk." Ik heb mijn broer toen maar gebeld of hij effe een jerrycan vol kon gooien en afleveren... B|

Een keertje toen ik een lekke band had kwamen ze al na 10 minuten, was prima service toen. :)

Toch vind ik het zoals iemand hierboven al aangeeft belachelijk dat ze het zomaar 'effe' met een jaar verlengen. Abbonee worden kan zo, zelfs via de praatpaal; er is geen formuliertje voor nodig! Maar als je dan wilt afzeggen moet je minimaal een jaar doorlappen als je effe te laat bent. :X
Al die GSM toko's doen precies hetzelfde, de overheid gaf een tijdje geleden al aan dat ze er iets aan willen doen, door bijvoorbeeld het bedrijf te verplichten aan te geven dat ALS die persoon het wil opzeggen, dat hij dat binnenkort moet doen voor een bepaalde datum!
 
Terug
Bovenaan Onderaan