ANWB-routes

Jennie

MF'er
16 apr 2003
50
0
Hoorn
Iedereen kent ze wel de ANWB-routes uit 'het slechtste boek van de weg'.
Dachten wij vandaag met z'n 4-en de Hollands middenroute te gaan rijden. Nou dus mooi GEEN bordje te vinden.
Ik rijd zelf nog niet zo lang mee, maar de andere drie rijden al jaren en zij hebben dus wel vaker mee gemaakt dat er van een route geen bordje meer te vinden was. (Midden-veluwe route, Gelderse vallei route, Westergo route).
Toch wel hoogst irritant.
Als de ANWB routes opheft kunnen ze dat dan niet ff op hun site zetten ofzo?
Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er meer mensen routes tegen gekomen die opgeheven zijn?
 
Die routes zijn dan vaak niet opgegeven maar bepaalde personen vinden het leuk die bordjes te jatten, dus vandaar dat er nogal eens een bordje niet te vinden is.........
 
Is op zich logische verklaring, maar het lijkt me sterk dat er van de HELE route de bordjes gejat zijn
 
Die routes die je opnoemt heb ik nooit gereden dus het zou best kunnen dat ze opgeheven zijn, hoe oud is je slechtste boek van de weg? Verder heb ik het al meerdere malen meegemaakt dat er bordjes wegwaren maar de route nog wel bestond (mergellandroute) vandaar mijn reactie dat die bordjes echt gejat worden, maar van een hele route das wel kras ja......
 
Terug
Bovenaan Onderaan