Apart subforum MF Racing ?

Apart subforum voor MF Racing ??

  • Ja, super idee .... ben wel benieuwd

    Stemmen: 10 62,5%
  • Nee, waarom dat ??

    Stemmen: 5 31,3%
  • Geen intresse in racen

    Stemmen: 1 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

pinin39

MF veteraan
24 apr 2004
2.241
0
borger
beste moderators ,

omdat er steeds meer mensen aangeven dat ze niet wisten van het MF Racing team
of dat ze niet door hebben dat MF Racing bestaat uit MF'ers ...
is het misschien leuk om een apart subforum te maken (zoals nu motorfreaks) waarop mensen de verichtingen kunnen volgen van MF Racing ??
 
Wat moet je met een compleet forum? :?

Zóveel valt er nu ook weer niet over te vertellen dat je er tig topics voor nodig hebt.

Een topic gecombineerd met jullie eigen site lijkt me genoeg om de verrichtingen te volgen.
 
Wat moet je met een compleet forum? :?

Zóveel valt er nu ook weer niet over te vertellen dat je er tig topics voor nodig hebt.

Een topic gecombineerd met jullie eigen site lijkt me genoeg om de verrichtingen te volgen.


nou was ook niet de bedoeling van een compleet forum maar
ik bedoel net zoals Motorfreaks onder aan MF een apart topic hebben zeg maar
waar alles over MotorFreaks in gemeld kan worden .

denk aan : Technische gegevens (bandenspanning , veerinstelling , type banden
denk aan : Promogirls , kledingaankopen . wanneer wie waar is , fotoshoots
denk aan : coureur , elke race een verslagje van hemzelf
denk aan : sponsoring , hoe ver staan we.

bedoel het team is opgezet als Motor Forum racing team maar als ik bovenstaande
lees lijkt het alsof daar nooit echt veel overleg over is geweest ? of heb ik het mis.

Of lijkt het maar zo en is er gewoon geen belangstelling vanaf Motor-Forum voor hun eigen team ?

Het is een team wat bedacht is om mensen van Motor-Forum een blik in de wereld van de racerij te geven.
 
nou was ook niet de bedoeling van een compleet forum maar
ik bedoel net zoals Motorfreaks onder aan MF een apart topic hebben zeg maar
waar alles over MotorFreaks in gemeld kan worden .

denk aan : Technische gegevens (bandenspanning , veerinstelling , type banden
denk aan : Promogirls , kledingaankopen . wanneer wie waar is , fotoshoots
denk aan : coureur , elke race een verslagje van hemzelf
denk aan : sponsoring , hoe ver staan we.

bedoel het team is opgezet als Motor Forum racing team maar als ik bovenstaande
lees lijkt het alsof daar nooit echt veel overleg over is geweest ? of heb ik het mis.

Of lijkt het maar zo en is er gewoon geen belangstelling vanaf Motor-Forum voor hun eigen team ?

Het is een team wat bedacht is om mensen van Motor-Forum een blik in de wereld van de racerij te geven.
Voor zover ik weet is het Motor-Forum raceteam opgezet door en voor Motor-Forummers. Maar er zijn verder geen directe banden tussen het team en de site, anders dan dat we ons fiat gegeven hebben om de naam Motor-Forum te gebruiken voor het team. Dat wil overigens niet zeggen dat er geen interesse is van onze zijde. Integendeel, ik volg jullie verrichtingen met grote belangstelling en ik vind het een zeer mooi initiatief en erg leuk dat het zo succesvol is.

Maar, zoals gezegd, er zijn verder geen officiële banden tussen het team en de site. Overigens sta ik zelf niet afwijzend tegenover een permanente link naar de site van het team op MF (naast jullie topic(s)), bijvoorbeeld, maar zoiets moet dan in de crew besproken worden en de admins hebben daarin het laatste woord.
 
Voor zover ik weet is het Motor-Forum raceteam opgezet door en voor Motor-Forummers. Maar er zijn verder geen directe banden tussen het team en de site. Dat wil overigens niet zeggen dat er geen interesse is van onze zijde. Integendeel, ik volg jullie verrichtingen met grote belangstelling en ik vind het een zeer mooi initiatief en erg leuk dat het zo succesvol is.

Maar, zoals gezegd, er zijn verder geen officiële banden tussen het team en de site. Overigens sta ik zelf niet afwijzend tegenover een permanente link naar de site van het team op MF, bijvoorbeeld, maar het is aan de admins om daar over te beslissen.

kijk dat schept mogelijkheden .....

vreemd dat dat destijds niet besproken is want ik zou toch denken dat
je als MF graag MF Racing wil promoten en dat wij als MF Racing het MF promoten (wat we ook doen trouwens)

Ik zie de mogelijkheden wel om voor beide wat leuks te bedenken
en het zou toch geweldig zijn dat jullie als forum makkelijker aan bepaalde
dingen (reclame etc.) kunnen komen doordat jullie via ons aan de wereld bekend zijn gemaakt ?

en andersom natuurlijk zelfde ...

misschien mekaar eens mailen etc ???
 
kijk dat schept mogelijkheden .....

vreemd dat dat destijds niet besproken is want ik zou toch denken dat
je als MF graag MF Racing wil promoten en dat wij als MF Racing het MF promoten (wat we ook doen trouwens)

Ik zie de mogelijkheden wel om voor beide wat leuks te bedenken
en het zou toch geweldig zijn dat jullie als forum makkelijker aan bepaalde
dingen (reclame etc.) kunnen komen doordat jullie via ons aan de wereld bekend zijn gemaakt ?

en andersom natuurlijk zelfde ...

misschien mekaar eens mailen etc ???
In dat geval kun je het beste contact opnemen met één van de admins. Duderuud of Bananeman.
 
In dat geval kun je het beste contact opnemen met één van de admins. Duderuud of Bananeman.


dank je voor de tip ....

en leuk dat jullie het topic wel volgen !!!

volgens mij kijken er meer mensen dan we zelf denken !!
 
kijk dat schept mogelijkheden .....

vreemd dat dat destijds niet besproken is want ik zou toch denken dat
je als MF graag MF Racing wil promoten en dat wij als MF Racing het MF promoten (wat we ook doen trouwens)

Ik zie de mogelijkheden wel om voor beide wat leuks te bedenken
en het zou toch geweldig zijn dat jullie als forum makkelijker aan bepaalde
dingen (reclame etc.) kunnen komen doordat jullie via ons aan de wereld bekend zijn gemaakt ?

en andersom natuurlijk zelfde ...

misschien mekaar eens mailen etc ???
Goed dat je hier over begint,zelf had ik een tijdje terug ook mijn twijfels,over de intresse/ betrokkenheid van forumers,maar ook of het nog wel nut had onder de noemer MF-rac.team,tevens vroeg ik mij af;is het idd wel zo dat alle forumers op de hoogte zijn van het bestaan van een raceteam voor en door mf-ers ;)
 
Goed dat je hier over begint,zelf had ik een tijdje terug ook mijn twijfels,over de intresse/ betrokkenheid van forumers,maar ook of het nog wel nut had onder de noemer MF-rac.team,tevens vroeg ik mij af;is het idd wel zo dat alle forumers op de hoogte zijn van het bestaan van een raceteam voor en door mf-ers ;)
Des te meer reden voor een apart subforum ;)
 
Goed dat je hier over begint,zelf had ik een tijdje terug ook mijn twijfels,over de intresse/ betrokkenheid van forumers,maar ook of het nog wel nut had onder de noemer MF-rac.team,tevens vroeg ik mij af;is het idd wel zo dat alle forumers op de hoogte zijn van het bestaan van een raceteam voor en door mf-ers ;)
Mja, om te beginnen is natuurlijk lang niet iedereen geïnteresseerd in (motor)race. Dus daarmee vallen er al wel een hoop MF'ers af.

Degenen die wel geïnteresseerd zijn, zullen het meest in het MSA en/of ZAC gedeelte van MF te vinden zijn. Dus imho is dat dan ook de plaats om een topic met info over de voortgang van het team te plaatsen. De huidige topics zijn daar niet echt voor geschikt. Daar wordt zodanig veel in geOH'ed, dat er geen doorkomen aan is voor iemand die interesse heeft in het team zelf.

Maar, zoals gezegd, een compleet forum is, imho, onzin. Zoveel valt er niet over te vertellen. Een topic, eventueel sticky, en misschien een link naar de site van het team, lijkt mij voldoende.
 
Mja, om te beginnen is natuurlijk lang niet iedereen geïnteresseerd in (motor)race. Dus daarmee vallen er al wel een hoop MF'ers af.

Degenen die wel geïnteresseerd zijn, zullen het meest in het MSA en/of ZAC gedeelte van MF te vinden zijn. Dus imho is dat dan ook de plaats om een topic met info over de voortgang van het team te plaatsen. De huidige topics zijn daar niet echt voor geschikt. Daar wordt zodanig veel in geOH'ed, dat er geen doorkomen aan is voor iemand die interesse heeft in het team zelf.

Maar, zoals gezegd, een compleet forum is, imho, onzin. Zoveel valt er niet over te vertellen. Een topic, eventueel sticky, en misschien een link naar de site van het team, lijkt mij voldoende.
Oke een link,of een stickytopic zou misschien idd een optie kunnen zijn
:Y
 
Ik zal eea overleggen met Duderuud en de rest van de crew. We komen er zsm op terug, bij voorkeur wanneer de temperatuur is gedaald en ik weer helder kan denken :P

lijkt me een strak plan .... eigenlijk is het nu geen motor-weer en geen motor-forumweer hahahahaha
 
Ik lees de MF racingteam-topics ook regelmatig hoor.
Vind het ook een érg leuk initiatief en ook gaaf dat het MF racing team heet!

Maar goed, we komen er dus op terug.
 
Zóveel valt er nu ook weer niet over te vertellen dat je er tig topics voor nodig hebt.

Een topic gecombineerd met jullie eigen site lijkt me genoeg om de verrichtingen te volgen.
:^ Maar ja, ik ben er maar één ;)

Ik zal eea overleggen met Duderuud en de rest van de crew. We komen er zsm op terug, bij voorkeur wanneer de temperatuur is gedaald en ik weer helder kan denken terug ben van vakantie :P
Alweer :^
 
Maar, zoals gezegd, een compleet forum is, imho, onzin. Zoveel valt er niet over te vertellen. Een topic, eventueel sticky, en misschien een link naar de site van het team, lijkt mij voldoende.

:} Dat is wel reuze handig! Ik hoor af en toe dat het moeilijk zoeken is voor mensen die niet veel ervaring hebben met een forum. En een opvalende link naar www.mf-racing.nl zou ook erg kunnen helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan