Aparte en hele mooie R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Omdat mijn YZF-R6 ook al op marktplaats staat post ik hem hier ook nog maar.

Te koop: R6 met dubbele hotcams (speciaal op maat laten maken, dit systeem heeft nieuw 1500 euro gekost), Topgun undertail in kleur meegespoten en een moto-gp seat. Verder heeft deze R6 nog staal omvlochten remleidingen en kleine knippers voor, de knippers achter zijn geintegreerd in het achterlicht.

Ik heb de motor bij 34.000 km. gekocht en nu staat de klok op 46.000 km. Het bouwjaar is 1999
Vorige maand heb ik nog de olie en het oliefilter vervangen.
De achterband is nog voor 90% goed en de voorband voor 40%

Deze motor is altijd goed onderhouden en is deze winter maar 3x buiten geweest en vervolgens na elke rit helemaal schoongemaakt.
In de zomer was ik de motor elke week en zet hem 1x per maand in de was.

De originele uitlaat heb ik ook nog. Wil je de motor met dubbele hotcams dan betaal je 200 euro extra.
full

De prijs: 5000 euro
 
Quote: "Wil je de motor met dubbele hotcams dan betaal je 200 euro"

O-) Ik ben zeeeer geïntresseerd!! een motor met dubbele hotcams voor €200,-!! :+ :+
 
Quote: "Wil je de motor met dubbele hotcams dan betaal je 200 euro"

O-) Ik ben zeeeer geïntresseerd!! een motor met dubbele hotcams voor €200,-!! :+ :+


d8 ik ook ff.. maar zeer tricky van de verkoper, staat onderaan de foto "extra" Misleidend ;) maar wel goed bedacht..

verder een kick voor deze prachtige laagvlieger !!!

succes met de verkoop!

greets
 
Hij is idd mooi (al zeg ik het zelf) [undercover kick]
 
Jup, die zijn ook los te koop. Check het: 'Dubbele Hotcams R6' topic die ook bij te koop aangeboden staat.

Dubbele Hotcams R6.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan