Aparte maat balhoofdlager gezocht, iemand adressen?

Lacher

Die hard MF'er
15 okt 2012
267
7
Belgie
Beste motorvrienden,

Ik ben op zoek naar adressen liefst België of toch Europa, waar ik conische lagers apart kan aankopen.

Het gaat om een conisch lager (balhoofdlager) binnenmaat 25 mm, buitenmaat 48,5 mm en breedte/hoogte 15 mm.

SKF en allballs heeft die maat ook niet.

Daarbij vroeg ik me ook af, in geval ik dit lager niet vind, of ik een conisch lager met buitenmaat 48 kan gebruiken met een buitenschaal van 48,5? Het lager zal wat dieper vallen, maar zal misschien toch een volledig raakvlak hebben?

Alvast bedankt.
 


Zaaaaalig!!!!!!!!! Ik heb zitten zoeken en zoeken maar niet gevonden. SKF gebeld en die zeiden dat ze dat niet hadden. Allballs afgezocht op de conversietabellen en ik vond het maar niet. Ook op de size charts zie ik het niet staan.

Ik zie nog altijd niet hoe je dat gevonden hebt hellracer, maar bij deze ben ik u enorm dankbaar!
 


Op google vond ik verschillende bedrijven die de lagers allemaal wel hadden, maar niet met buitenmaat 48,5. Dat was het probleem. Misschien de site die je geeft wel, maar soit als allballs die heeft is dit overbodig :)

Het zou helpen als je post voor welke motor dit lager bedoeld is...

Is voor een yamaha fzr voorvork in een honda cx.


Toch bedankt iedereen!
 
Ze noemen me niet voor niks de Google-king op m'n werk

Deze was trouwens wel heel eenvoudig:
25x48.5x15 bearing in google invoeren. 2e hit.
 
Hmm ik ga nog snel wat verder zoeken... De verzendkosten van het lager zijn 40 dollar, en het lager zelf maar 20. Maar kom, het lager bestaat.
 
Ze noemen me niet voor niks de Google-king op m'n werk

Deze was trouwens wel heel eenvoudig:
25x48.5x15 bearing in google invoeren. 2e hit.


Ja blijkbaar want ik kom er ook meteen op uit. Ik heb het nochtans ook ingevoerd, maar ik kwam telkens op andere lagers uit. Of misschien gebruikte ik andere zoektermen ik weet het niet meer. Maar soit, ben blij dat het gevonden is en terechte google-king :)
 
Hellracer, weet u dan ook een adres voor deze naaldlagers? 6 needle bearings Nadella DE type DL1812 18x24x12 full needle type. of Torrington 1812V of INA 1812of HN1812
 
Hmm ik ga nog snel wat verder zoeken... De verzendkosten van het lager zijn 40 dollar, en het lager zelf maar 20. Maar kom, het lager bestaat.

beetje motorzaak kan wel bestellen bij allballs. Mijn lagers in me enduro zijn ook van allballs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan