Aparte motoren op Marktplaats en zo

1656101575011.png
 
Nog gehad als nieuw, gekocht voor 1200 gulden en verkocht voor 1650 een maand later. Stond nog geen 9000km op.
Heb een hele nieuwe gehad,en ook het model met Alu tank,waren niet zo duur nieuw ;)
Dat eerste model had nog geen knop op de carb,sloeg regel matig af als hij te heet werd,stond
je weer een uur te trappen op de zweetklepel🥵
 
Laatst bewerkt:
Heb een hele nieuwe gehad,en ook het model met Alu tank,waren niet zo duur nieuw ;)
Als je alles vooruit weet,..vond hem erg trillen op de snelweg. Gebruikte hem om door de nieuwbouwwijk in aanbouw te rijden via de kortste weg zeg maar, trap op en af dat ding woog niets.
 
Als je alles vooruit weet,..vond hem erg trillen op de snelweg. Gebruikte hem om door de nieuwbouwwijk in aanbouw te rijden via de kortste weg zeg maar, trap op en af dat ding woog niets.
Oh ja,heb er de meest gekke dingen mee uitgehaald,wheelies,inderdaad ook trap op en af en raggen over het strand,dat kon toen nog.
We gingen ook regelmatig met z,n vieren rijden ,allemaal met een XT,ff de regio onveilig maken:]
 
1 van die maten heeft z,n XT nog,begin jaren 80 nieuw in het krat gekocht bij Leen Post Motoren,rijd er al jaren niet meer op.
Heb hem ooit gevraagd of hij hem niet aan mij wou verkopen,ja dat kon voor de nieuwprijs🤭,wou de
motor gewoon niet kwijt.:N
 
Laatst bewerkt:
Het is geen wegmotor maar wel erg leuk als sidekick.
Hij is niet voor iedereen zonder electrische starter, haha, sommigen konden er niets mee,..waarom denk je dat ik hem kocht voor weinig, hij zou het niet goed doen....zag meteen dat het een lutser was en bood 1250 gld
 
Oh ja,heb er de meest gekke dingen mee uitgehaald,wheelies,inderdaad ook trap op en af en raggen over het strand,dat kon toen nog.
We gingen ook regelmatig met z,n vieren rijden ,allemaal met een XT,ff de regio onveilig maken:]
En tegenwoordig worden ze gerestaureerd tot nieuwstaat en in de garage gezet. Ergens past dat niet vind ik, hoewel dat het lot is van meer motoren die je ooit als werkpaard of fun motor had.
 
En tegenwoordig worden ze gerestaureerd tot nieuwstaat en in de garage gezet. Ergens past dat niet vind ik, hoewel dat het lot is van meer motoren die je ooit als werkpaard of fun motor had.
Ja gedegradeerd van motor tot muurbloempje 😭;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan