Aparte motoren op Marktplaats en zo

nou ik heb een carport/garage , maar daar heeft de gemeente 3 á 4 weken geleden even heel leuk mijn dak afgehaald .
omdat ze dachten dat het asbest platen waren (ze waren van 2009 , met stempel) , later heen en weer maar ik krijg ze niet terug . dus nu staat er een dnepr en een honda onder een zeiltje , klote gemeentes , ik mag er ook geen nieuw dak op zetten van golf platen , dit moet of dakleer >> damwand worden . stellelletje kleuters . zo bang voor asbest . ze moesten es weten war die oude motoren mee remmen })})
 
nou ik heb een carport/garage , maar daar heeft de gemeente 3 á 4 weken geleden even heel leuk mijn dak afgehaald .
omdat ze dachten dat het asbest platen waren (ze waren van 2009 , met stempel) , later heen en weer maar ik krijg ze niet terug . dus nu staat er een dnepr en een honda onder een zeiltje , klote gemeentes , ik mag er ook geen nieuw dak op zetten van golf platen , dit moet of dakleer >> damwand worden . stellelletje kleuters . zo bang voor asbest . ze moesten es weten war die oude motoren mee remmen })})

Raar verhaal, van wie is dat dak dan?
Zeker weten dat hier niemand anders dan ik een dak verwijderd.
 
het is een huurhuis , maar ik heb zelf een soort carpoort , van 3 bij 8 gebouwd (zonder vergunning O-) )
En het staat al 15 jaar , maar de buurvrouw is overleden , gingen ze dat huis inspecteren , maar mijn dak viel ze erg op .
het waren hele dikke (kwaliteits) golfplaten . gekocht van een boerderij met 'MADE IN 2009' stond erin gedrukt .
Maar de gemeente wou er niets van weten >> lijkt asbest >> is asbest >> weghalen .
1674754191603.png

Ook vonden ze dat het (te groot) was , je mag 50% bebouwen van je tuin . :r
 
het is een huurhuis , maar ik heb zelf een soort carpoort , van 3 bij 8 gebouwd (zonder vergunning O-) )
En het staat al 15 jaar , maar de buurvrouw is overleden , gingen ze dat huis inspecteren , maar mijn dak viel ze erg op .
het waren hele dikke (kwaliteits) golfplaten . gekocht van een boerderij met 'MADE IN 2009' stond erin gedrukt .
Maar de gemeente wou er niets van weten >> lijkt asbest >> is asbest >> weghalen .
Bekijk bijlage 1842219
Ook vonden ze dat het (te groot) was , je mag 50% bebouwen van je tuin . :r

Normaal wordt je als eigenaar gedwongen om iets af te breken.
Heel gek dat de gemeente dit zelf doet.
En al was het asbest, maar nog steeds blijven liggen.
 
het is een huurhuis , maar ik heb zelf een soort carpoort , van 3 bij 8 gebouwd (zonder vergunning O-) )
En het staat al 15 jaar , maar de buurvrouw is overleden , gingen ze dat huis inspecteren , maar mijn dak viel ze erg op .
het waren hele dikke (kwaliteits) golfplaten . gekocht van een boerderij met 'MADE IN 2009' stond erin gedrukt .
Maar de gemeente wou er niets van weten >> lijkt asbest >> is asbest >> weghalen .
Bekijk bijlage 1842219
Ook vonden ze dat het (te groot) was , je mag 50% bebouwen van je tuin . :r
De asbestvrije golfplaten zijn allen voorzien van een stempel met de indicatie van “NG” of “NT”, wat staat voor New Generation of New Technology en dus wijst op asbestvrij.

Dus best wel een zooitje morons daar bij jou in de gemeente, het staat gewoon op elke golfplaat aan de bovenkant.
 
Dan moet 't ook door speciaal bedrijf worden verwijdert.....(!)
Dit is ook gebeurt , asbest verwijdering is hier geweest.
Ze hebben zelfs een monster meegenomen . deze was negatief . en toch alles (laten) weghalen .
Zo hoor je 15 jaar niets , en zo heb je bijna slaande ruzie om golfplaten met de gemeente
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Terug
Bovenaan Onderaan