Aparte motoren op Marktplaats en zo

Jeugdsentiment dit, ook voor mij. Maar ik ga er niet van die achterlijke bedragen voor neertellen.
Maar ik moet wel zeggen, deze is wel erg mooi gerestaureerd. Zelfs de trappers met kettingkast, achterspatbord (wat iedereen er als eerste afsloopte natuurlijk) en het gele plaatje op het voorspatbord zijn precies zoals deze de winkel bijna 50 jaar geleden heeft verlaten.
 

Bijlagen

  • IMG-20230127-WA0002.jpg
    IMG-20230127-WA0002.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 13
  • IMG-20230127-WA0001.jpg
    IMG-20230127-WA0001.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 13
  • IMG-20230127-WA0000.jpg
    IMG-20230127-WA0000.jpg
    60,1 KB · Weergaven: 12
F2A9469-scaled.jpg


Als er een paar gekken die de motor moeten hebben tegen elkaar opbieden zit je daar zo aan,wil niet zeggen dat bij een volgende veiling het zelfde bedrag word gehaald.
 
Bij Mecum worden vaak records gebroken.
Het lijkt de laatste jaren vooral interessant welke waarde een voertuig heeft en wat hij opbrengt...ipv dat het een voertuig is waarmee gereden moet worden

Ik krijg ook te vaak te horen wanneer ik de zijklepper ergens parkeer: "joh, die zijn zo-en-zoveel waard...verkopen!"
En dan?
Dan heb ik knaken en kan ik niet meer rijden..-O-
Boeiuh...
 
Alles heeft een prijs, ook mijn aller-aller-favorietste motor mag weg als iemand daar veelsteveel voor wil betalen.
En als ze dat wel doen koop ik daar weer een nog specialere motor van. :9
 
Alles heeft een prijs, ook mijn aller-aller-favorietste motor mag weg als iemand daar veelsteveel voor wil betalen.
En als ze dat wel doen koop ik daar weer een nog specialere motor van. :9
Nee hoor, al bied je een ton voor mijn Norton, hij is niet te koop.
 
Alles heeft een prijs, ook mijn aller-aller-favorietste motor mag weg als iemand daar veelsteveel voor wil betalen.
En als ze dat wel doen koop ik daar weer een nog specialere motor van. :9

Dan zou dat zoveel moeten zijn dat ik voorlopig niet meer hoef te werken.
Anders heb ik niks aan dat geld, dan hou ik hem liever om op te rijden.
 
voor binnenkortO-)
:+
Ik kocht die Norton toen ik 23 was en verkocht hem 4 jaar later, maar heb hem teruggevonden in 2014 waar hij meer dan 40 jaar uit elkaar lag.

Heel veel emotionele waarde en als ik de pijp uitga blijft hij bij mijn jongste zoon in de huiskamer.

Een miljoen is wel heel veel bier.
 
Ik kocht die Norton toen ik 23 was en verkocht hem 4 jaar later, maar heb hem teruggevonden in 2014 waar hij meer dan 40 jaar uit elkaar lag.

Heel veel emotionele waarde en als ik de pijp uitga blijft hij bij mijn jongste zoon in de huiskamer.

Een miljoen is wel heel veel bier.
En wanneer je nu 20000 van een verzamelaar zou krijgen, die dit model nog niet heeft, maar ook garandeert dat het niet meer uit de collectie zal verdwijnen?
Stellig zeggen ik verkoop het niet, houd geen stand volgens mij. Ondanks de sentimentele waarde.
Wanneer zoonlief ook zulke gevoelens heeft, is het het natuurlijk anders. Dat snap ik.
 
Mijn zoon hecht er heel veel waarde aan. Zijn vader en moeder reden er mee toen ze jong waren en dat heeft voor hem heel veel emotionele waarde. Zijn moeder werd exact vijf jaar geleden gecremeerd trouwens, dus een kutdag.

Maar die motor blijft bij hem en dat heb ik vastgelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan