Aparte motoren op Marktplaats en zo

Trouwens, dat geld heb ik niet nodig. Als ik naar de bank stap kan ik zo een nieuwe Tesla S bestellen, maar daar koop je twee Jaguar E types voor, mmmmmm....................
 
Mijn zoon hecht er heel veel waarde aan. Zijn vader en moeder reden er mee toen ze jong waren en dat heeft voor hem heel veel emotionele waarde. Zijn moeder werd exact vijf jaar geleden gecremeerd trouwens, dus een kutdag.

Maar die motor blijft bij hem en dat heb ik vastgelegd.
Gecondoleerd. Mooi bericht, Han. Klasse maar vooral ook sterkte🙏🏻
 
Laatst bewerkt:
Tja dat heb ik nou helemaal niet iets emotioneels over een motor,vind het wel jammer dat ik sommige heb verkocht,maar niet omdat
ik er emoties over heb,meer omdat het eigenlijk toch een wel een leuke motor was,maar er zijn zoveel leuke motoren dus dat maak het
weer dragelijk ;)
 
Tja dat heb ik nou helemaal niet iets emotioneels over een motor,vind het wel jammer dat ik sommige heb verkocht,maar niet omdat
ik er emoties over heb,meer omdat het eigenlijk toch een wel een leuke motor was,maar er zijn zoveel leuke motoren dus dat maak het
weer dragelijk ;)
…ik wèl. De motor van mn ouders waar ze de EU mee hebben afgetoert, samen. Toen ze stopten heb ik ‘m overgenomen maar begon ook manco’s te vertonen welke in de papieren ging lopen. Een R1150 met nukken. Opgeknapt maar Ver onder de gangbare prijs verkocht. Wel spijt van…
 

Red mij 😢
Honda CB 350 F
 
ik zou het wel leuk vinden maar dan moet wel originele tank/zadel erbij zitten . dit kan toch niet ?
 
Ik zou hem restaureren naar origineel en concours, maar dat wordt te duur met deze motor. Moet heel veel aan gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan