RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 32.988
- 20.830
≥ Suzuki GSXR 750 — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Hierbij verkoop ik mijn GSXR750 van 1988.Heerlijke motor die ik met plezier heb gereden.De motor gaat weg ivm polsklachten.105 pk64nm koppelDe motor

Weer eentje die geen foto's kan maken....Bekijk bijlage 1859007![]()
≥ Suzuki GT 550 te koop — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Te koop zeldzame kans.Suzuki 550 GT.50 jaar oud.5 jaar geleden heb ik hem opgehaald uit Italie.5 jaar geleden op Nederlands kenteken gekomen. Goedwww.marktplaats.nl
BankstelHet ziet er weer eens niet uit, alleen al dat bankstelWat hebben sommige mensen toch een verschrikkelijke wansmaak
Bekijk bijlage 1859015![]()
≥ Suzuki GSX1100ES oldskool racer snel, bruut, mooi en uniek — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Mooie GSX1100ES oldskool racer.13 jaar geleden gebouwd ( niet door mij ) Zeer professionele en kwalitatief hoogwaardige ombouw.Lees :www.marktplaats.nl
Nou, speciaal voor jouEcht teveel originele motoren in dit draadje. Na 30+ jaar weten we wel hoe ze eruit zien. SAAI. Stelletje fantasieloze origineelneukers.
![]()
Beter knap origineel dan hopeloos verneukt. Ieder z'n ding zullen we maar denken, of... leven, en laten leven. 😉Echt teveel originele motoren in dit draadje. Na 30+ jaar weten we wel hoe ze eruit zien. SAAI. Stelletje fantasieloze origineelneukers.
![]()
Ze moesten toen zeker van hun voorraad tandwieltjes afDeze staat te koop in Italië.
1935 250cc
motor loopt
geen papieren
Bij serieuze interesse (no tire kickers please), stuur maar een PB, dan breng ik je in contact
Bekijk bijlage 1859075 Bekijk bijlage 1859076 Bekijk bijlage 1859077 Bekijk bijlage 1859078 Bekijk bijlage 1859079
Blader maar eens in het onderdelen boek naar de cascade aan de rechterkant van het blok...
Apart, ziet er uit als een Turbo maar is het niet. Overigens is zo te zien niet alleen de accu die vervangen moet wordenYamaha XJ
Bieden
![]()
≥ Yamaha XJ — Motoren | Yamaha — Marktplaats
Yamaha XJ 750 bijna 40 jAccu moet vervangen wordenFuel injectionDit model is in Nederland weinig verkocht Inruil van een elektrische fiets is mogelijklink.marktplaats.nl
Meer een cafébrommer dan een racer.Ik heb deze foto gevonden van een caferacer. Dit is pas echt mooi. Ze zijn er dus wel. Geen idee van wie dat ding was! Moet iemand met gevoel voor verhoudingen zijn geweest.
Maar petje af.... Bekijk bijlage 1859074
![]()
Iemand met een hele goede smaakIk heb deze foto gevonden van een caferacer. Dit is pas echt mooi. Ze zijn er dus wel. Geen idee van wie dat ding was! Moet iemand met gevoel voor verhoudingen zijn geweest.
![]()
Wie, Gijs? die lust alleen maar Paddo'sIemand met een hele goede smaak![]()
MIJN OGEN!!!!!!!Nou, speciaal voor jou,
Bekijk bijlage 1859033![]()
≥ BMW R80 Caferacer — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
BMW R80 Caferacer Heel goede basis om een toffe caferacer van te maken.De motor moet nog afgemaakt worden, dus wordt aangeboden als een project.De tankwww.marktplaats.nl
Bekijk bijlage 1859034![]()
≥ Yamaha xj600 caferacer — Motoren | Yamaha — Marktplaats
Te koop(Super nette caferacer.Heb de motor net klaar.Alles is opnieuw gespoten.Nieuwe onderdelen.Van ketting, tandwielen.Enz enz enz.Veel rekeningenwww.marktplaats.nl
Bekijk bijlage 1859036![]()
≥ Suzuki GSXR750 streetfighter — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Coole streetfighter!Alle onderdelen zijn gepoedercoatHeeft aandacht nodig.3 jaaren stilgestaan.Rijdend weggezet.Motorblok en versnelling goed.Wordtwww.marktplaats.nl
En nou niet meer zeuren![]()
Ik begrijp dat hij, gezien de topictitel, op Marktplaats staat?Ik heb deze foto gevonden van een caferacer. Dit is pas echt mooi. Ze zijn er dus wel. Geen idee van wie dat ding was! Moet iemand met gevoel voor verhoudingen zijn geweest.
![]()
Mijn ontbijtMIJN OGEN!!!!!!!