Aparte motoren op Marktplaats en zo

Zo'n reactie had ik niet van je verwacht eigenlijk. Wordt er eerlijk gezegd niet veel wijzer van?

Waarom niet?

De één vind bepaalde motoren lelijk. Ik vind hoe bepaalde mensen hier reageren lelijk.

Post je zelf wel eens motoren in dit topic?
Nee. Waarom zou ik?
 
Iedereen heeft recht op een mening, de anderen hebben het recht om er helemaal niets mee te doen, er hartstikke boos om te worden en alles tussen die twee uitersten. Als je heel veel negatief commentaar krijgt op je meningen zit je misschien op de verkeerde plek om die mening te uiten. :)

Ik begrijp dat mopperen onze nationale sport is maar zelf probeer ik toch een beetje positief te zijn, letterlijk elke motor die ik hier langs zie komen zou ik negatief commentaar op kunnen hebben maar dat die ik toch maar niet, ik probeer ook de pluspunten te zien. ;)
 
Ivm herstel van n motorongeluk ben ik afgelopen periode 'bedgebonden' en lees veel op dit prachtige Motor-Forum, alle discussies, info en mooie (reis)verhalen vind ik erg prettig. Het verbaast mij dat het in veel topics zo persoonlijk wordt. Hé, het is hier geen wedstrijd of gevecht op leven en dood van jouw mening, jouw gelijk of zelfs jouw hele identiteit! Blijkbaar vergeten sommigen soms dat er hier één gemeenschappelijke factor is... :] :P:]:t
 
Dus...als ik niks post, mag ik er ook niks van vinden? Vreemde redenatie. Ik hoop oprecht dat je mij niet kwalijk neemt dat ik er mij niets van aantrek.
Doe je ding.
Ik word alleen af en toe zo moe van al dat gezever, misschien moet ik mezelf maar ff een ban geven. Of is het weer maandag en volle maan of zo.
Plaats hier gewoon bijzondere motoren die te koop staan, of ze nou bijzonder mooi of bijzonder lelijk zijn dat mag een ieder voor zichzelf bepalen.
 
de daad bij het woord voegende,

BFC1FF4A-D64F-4536-B502-D55C9C153865.jpeg
 
Doe je ding.
Ik word alleen af en toe zo moe van al dat gezever, misschien moet ik mezelf maar ff een ban geven. Of is het weer maandag en volle maan of zo.
Plaats hier gewoon bijzondere motoren die te koop staan, of ze nou bijzonder mooi of bijzonder lelijk zijn dat mag een ieder voor zichzelf bepalen.
Ik doe dus "mijn ding".
En als je echt zo moe wordt van al het gezever, kijk dan gewoon plaatjes en negeer de tekst. Niet rot bedoeld hoor, maar het is maar een forum en het is maar een mening.
 
Ik doe dus "mijn ding".
En als je echt zo moe wordt van al het gezever, kijk dan gewoon plaatjes en negeer de tekst. Niet rot bedoeld hoor, maar het is maar een forum en het is maar een mening.
Dat is ook weer zo, vaak lees ik wat, zucht een keer diep en scroll lekker verder, anders had ik geen vrije tijd meer over. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zet je die Rune er nu expres bij om reacties uit te lokken of vind je hem echt mooi? Hij valt een beetje uit de toon tussen de rest die je post. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan