Aparte motoren op Marktplaats en zo

Ruilen voor

Dat is die zundapp echt nooit waard , zelfs NOS in transportkist niet :r:r
Wordt steeds minder leuk oldtimers , de mannetjes van 70+ willen nu opeens meer dan de hoofdprijs vangen , terwijl jeugd ( zoals mij :P ) nooit kan genieten van mooiere oldtimers ( indian / zundapp KS / bmw R75 / harley pre 1940 etc) omdat het nooit haalbaar is 30K voor een motor te betalen , waar bijna niet meer voor te vinden is.
Jouw tijd komt nog wel. Die markt gaat een keertje in elkaar zakken.
 
Ik verwacht het wel eerder.
Er is en blijft veel geld in NL, bij een flinke groep. Gisteren naar Bruce Springsteen geweest, veldkaarten helaas heel snel uitverkocht. Tribunekaarten net boven de €100, hadden we, toch maar gedaan. Vooraan op het veld=golden circle voor €450, of tribune dichterbij voor € 500+. Tent zit gewoon 2x vol:/

Met Hemelvaart op pad geweest; enorm veel campers, overwegend grotere een dure modellen, caravans idem dito. Je ziet op MP gewoon jaren '90 Honda's, veel tussen € 1.000 en € 2.500, zoiets kocht je vijf jaar eerder (en dus jonger met minder km's) voor echt ruim onder de € 1.000. Ik had al lang verwacht dat de hele motormarkt zou crashen, maar het gebeurt nog niet. Nato Guzzi's wordt al € 2.500-3.000 voor gevraagd
 
1685110198151.png


Fr => € = 1/40
 
Jouw tijd komt nog wel. Die markt gaat een keertje in elkaar zakken.
Wij hebben heel Duitsland en Oostenrijk leeg gekocht voor dappies en kreidlers, nu kopen de Engelsen ons land helemaal leeg. Er komt een moment dat wij de UK weer leeg gaan kopen, dan komt er weer een overschot aan onze kant.
Kijk naar US cars, die worden nu duur in de US omdat al het leuke spul in de EU rond hobbelt. Hier worden die muscle cars steeds goedkoper omdat er aanbod is, en de brandstof teringduur is.
(als ik 93 ben kan ik eindelijk die Eldorado uit ‘59 betalen)
 
ik ben nu ook in de markt voor een amerikaan , maar een beetje leuke is nog steeds heel erg duur B|
1 van mijn dromen is nog es een charger van '69 , maar dat zal wel een droom blijven.

en als ik straks toch een mooie amerikaan heb , ga ik naar zon oplaad punt , en laat hem lekker ff brullen naast die rijdende haardroger })
 
Wij hebben heel Duitsland en Oostenrijk leeg gekocht voor dappies en kreidlers, nu kopen de Engelsen ons land helemaal leeg. Er komt een moment dat wij de UK weer leeg gaan kopen, dan komt er weer een overschot aan onze kant.
Kijk naar US cars, die worden nu duur in de US omdat al het leuke spul in de EU rond hobbelt. Hier worden die muscle cars steeds goedkoper omdat er aanbod is, en de brandstof teringduur is.
(als ik 93 ben kan ik eindelijk die Eldorado uit ‘59 betalen)
Nou merk er nog weinig van, brandstof kosten interesseert ze niks, sowieso word er weinig mee gereden en zijn het
merendeels hobby auto's die wat mogen kosten. Ik heb er zelf een aantal gehad, korte ritjes en meetings bezoeken dat
deed ik er mee. Benzine kosten maakte me geen bal uit .Overigens werd de rommel naar Europa verscheept en die willen ze echt niet terug in de USA, je heb daar veel betere exemplaren dan hier.
 
en als ik straks toch een mooie amerikaan heb , ga ik naar zon oplaad punt , en laat hem lekker ff brullen naast die rijdende haardroger })

Stoer hoor.

Ik ben best fan van zo'n brubbelende Amerikaan, maar om dan als grote droom te hebben er een ev-rijder mee te gaan irriteren, is wel heel erg zielig.

Als dat een reden is, vraag ik me oprecht af met welke frustraties je zit...

Gewoon omdat jij iets leuk vindt, hoeft wat een ander leuk vindt jou toch geen aanstoot te geven?
 
Ik ben dan ook een oudere jongere, en drink nog overwegend meer bier dan wijn.
Al kan ik een goede rode wijn ook wel waarderen.
Maar een bmw heb ik nog steeds niet, en rij ik vaker op een enduro/cross/supersport, dan op een toerfiets. Dat komt later misschien nog wel een keer :P

:Y quatorze juillet
Fransen tellen niet mee, daar word wijn er al vanaf de geboorte in gegoten ;)
 
Overigens werd de rommel naar Europa verscheept en die willen ze echt niet terug in de USA, je heb daar veel betere exemplaren dan hier.

Grote onzin, dat ligt ‘m aan de scherpte van de overzeese inkoper.
Zeker op Harley- en Indian gebied is er veel moois naar Nederland gegaan.
En gaat nu ook voor vet geld terug.
 
Het zijn vooral Japanners die dikke knaken neerleggen voor ouwe Hallies, tot grote frustratie van de Amerikaan.
Maar die wil dan weer geen dikke knaken schuiven....😒
 
Stoer hoor.

Ik ben best fan van zo'n brubbelende Amerikaan, maar om dan als grote droom te hebben er een ev-rijder mee te gaan irriteren, is wel heel erg zielig.

Als dat een reden is, vraag ik me oprecht af met welke frustraties je zit...

Gewoon omdat jij iets leuk vindt, hoeft wat een ander leuk vindt jou toch geen aanstoot te geven?
Mag ook helemaal niets meer he ?
kinderachtig ? ja tuurlijk . maar dat kan me echt niet schelen *D
ze moeten eens goed nadenken dat die kut EV's niet langer dan 10 jaar houdbaar zijn . dat het straks veel , Veel erger voor het mileu is al die lithium bende , maar daar komen jullie nog wel achter :Y
 
Mag ook helemaal niets meer he ?
kinderachtig ? ja tuurlijk . maar dat kan me echt niet schelen *D
ze moeten eens goed nadenken dat die kut EV's niet langer dan 10 jaar houdbaar zijn . dat het straks veel , Veel erger voor het mileu is al die lithium bende , maar daar komen jullie nog wel achter :Y
Je bent net zo'n preker als de eerste Tesla rijders, overal loop je er over te zeveren
 
Grote onzin, dat ligt ‘m aan de scherpte van de overzeese inkoper.
Zeker op Harley- en Indian gebied is er veel moois naar Nederland gegaan.
En gaat nu ook voor vet geld terug.
Motoren zijn geen auto's:WEn als USA auto's in prijs zouden zakken, dat gaat niet samen met veel vraag vanuit de USA,
dan zou de prijs juist moeten stijgen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan