Aparte motoren op Marktplaats en zo

Dat zijn een hoop pk's voor een 83er O-) zeker zonder turbo of lachgas.
heb hem gevraagd wat eraan gedaan is om tot dat vermogen te komen. copy-paste van zijn bericht :

Dynojet kid en elke demper uitlaat voor 75 euro aangepast

waar verkopen ze die dynojet kid's, zijn precies veel beter dan dynojet kit's ! :+

heb hem nu gevraagd (stel mij als een onwetende onnozelaar voor) of dat echt kan, zoveel extra vermogen enkel daardoor.
 
heb hem gevraagd wat eraan gedaan is om tot dat vermogen te komen. copy-paste van zijn bericht :

Dynojet kid en elke demper uitlaat voor 75 euro aangepast

waar verkopen ze die dynojet kid's, zijn precies veel beter dan dynojet kit's ! :+

heb hem nu gevraagd (stel mij als een onwetende onnozelaar voor) of dat echt kan, zoveel extra vermogen enkel daardoor.
Duidelijk een man met kennis van zaken. _O-
 
Mwah…. Kijk Sjaak eens! Heeft al n SC28 in de jungle versleten, en een R1 is ook aardig korrel- proof
Met 998 kan het ook;
20140221_132031.jpg
 
heb hem gevraagd wat eraan gedaan is om tot dat vermogen te komen. copy-paste van zijn bericht :

Dynojet kid en elke demper uitlaat voor 75 euro aangepast

waar verkopen ze die dynojet kid's, zijn precies veel beter dan dynojet kit's ! :+

heb hem nu gevraagd (stel mij als een onwetende onnozelaar voor) of dat echt kan, zoveel extra vermogen enkel daardoor.
Hoho,
De goede man vergeet de POWER filters te vermelden,deze alleen zijn al mienimaal70pk ekstra waart 🤪
 
Terug
Bovenaan Onderaan