Aparte motoren op Marktplaats en zo

Ja dat is zo,maar ging me meer om het verschil in breedte van de rand waar de band in ligt,zal normaal niet zo,n probleem wezen,maar
met een te lage bandenspanning is het misschien een ander verhaal.

Ja maar ook met enkelzijdige ophanging?
Alleen maar enkelzijdige ophanging, een autowiel in een enkelzijdige brug is de simpelste manier om een 200+ brede band toe te passen.
 
Dat is wel een erg lang artikel, ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden.

Wel zie ik dat ze een doorsnede hebben van een autoband op een motorvelg en dat hij niet goed vast zit. Hij gaat niet over de ribbel heen.
Een motorband op een autovelg dat laten ze niet zien, dit zal wat te ruim zitten maar opzich wel passen denk ik.
 

01.jpg
 
Mooi lang verhaal maar de plaatjes die we hier het hardste nodig hebben laten ze niet zien.
Een motorband in een autovelg.
 
Mooi lang verhaal maar de plaatjes die we hier het hardste nodig hebben laten ze niet zien.
Een motorband in een autovelg.
Zoiets?
hd0ke7vl5te01.jpg

Ik heb vroeger wel eens plaatjes gezien van autovelgen met dubbele motor(voor)band. Maar dat was zo'n mislukte rage dat er niks meer van te vinden is op het internet. (Twin tyre, alleen dan met twee motorbanden)
 
Ik doelde meer op een doorsnede.
Motorbanden op autovelgen die gebruikt worden op een motorfiets worden totaal anders belast dan in bovenstaande plaatjes.
Veel minder afschuiving.
 
Terug
Bovenaan Onderaan