Aparte motoren op Marktplaats en zo

Is in een ander topic hier op mf over gesproken.

Er is hopelijk iemand die een prijs wil betalen waarmee de verkoper tevreden is.

Een motorfiets als ornament is niet mijn ding... rijden met die hap!
 

$_86.JPG
 
Speciaal voor jou nog ééntje;
Bekijk bijlage 1643438
Lijkt wel een invalide-voertuig................:?
(in dat geval ga ik er niet lelijk over doen)
 
De eigenaar kiest eieren voor zn geld denk ik

Zo te zien is die vriendelijke man ook vergeten om aan te geven dat het een salvage voertuig is. Iets waar die zelf heel boos over was dat het door de vorige eigenaar niet was doorgegeven. En oh kijk er staat een website bij.... Ozzyrides....

Raar dat de Harley Davidson roadking niet daar te koop staat met kenteken Mx-xt-68 / mxxt68 het is bijna alsof die niet wilt dat het ermee geassocieerd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien is die vriendelijke man ook vergeten om aan te geven dat het een salvage voertuig is. Iets waar die zelf heel boos over was dat het door de vorige eigenaar niet was doorgegeven. En oh kijk er staat een website bij.... Ozzyrides....

Raar dat de Harley Davidson roadking niet daar te koop staat met kenteken Mx-xt-68M / xxt68 het is bijna alsof die niet wilt dat het ermee geassocieerd wordt.
Linkje naar het topic?
 
Linkje naar het topic?

Een belgische man die een nederlandse motor kocht met schadeverleden en er toen achterkwam dat je hem daardoor niet in belgie kan importeren. 30 mensen vertelden hem dat, maar hij en zijn advocaat wisten het wel beter, die zouden zijn geld terug gaan halen. Op een gegeven moment heeft hij (neem ik aan) van zijn advocaat te horen gekregen om toch maar zijn opmerkingen te verwijderen van een openbaar forum.

Vervolgens verdwijnen al zijn berichten en staat de motor weer te koop voor 1500 euro meer dan dat hij betaald had (10.500) met gek genoeg geen melding van een schadeverleden.
 
Zo te zien is die vriendelijke man ook vergeten om aan te geven dat het een salvage voertuig is. Iets waar die zelf heel boos over was dat het door de vorige eigenaar niet was doorgegeven. En oh kijk er staat een website bij.... Ozzyrides....

Raar dat de Harley Davidson roadking niet daar te koop staat met kenteken Mx-xt-68M / xxt68 het is bijna alsof die niet wilt dat het ermee geassocieerd wordt.
Je hebt het kenteken verkeerd geschreven. Je bedoelde vast: mx-xt-68 / mxxt68.


(en nu maar hopen dat google hier op tijd langs komt)
 
Haha, dus een Belgische handelaar koopt van een Nederlandse particulier en kan hem vervolgens niet importeren. Hij denk dat hij de koopovereenkomst obv dwaling kan terugdraaien maar zet hem zelf vervolgens te koop voor meer geld zonder te vermelden wat er mis mee is.

Ben wel heel erg benieuwd naar het rechtbankverslag tzt.

Wat een vaag verhaal zeg!
 
Linkje naar het topic?
Ik snap niet hoe een Belg aan een motor met NL kenteken komt,dit had ingeleverd moeten worden bij export,
erg onverstandig van de vorige eigenaar dat niet te regelen,nu zou als je slecht genoeg ben je flink bekeuringen kunnen
gaan scoren als wraak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan