Barttt
Die hard MF'er
- 2 aug 2016
- 854
- 464
Heel tof! Maar loopt het achterwiel nou niet mooi in lijn met de "rode draad" van de motor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel tof! Maar loopt het achterwiel nou niet mooi in lijn met de "rode draad" van de motor?
Heel tof! Maar loopt het achterwiel nou niet mooi in lijn met de "rode draad" van de motor?
denk dat het optisch bedrog is..de foto is niet helemaal correct genomen.
Als je deze foto zo bekijkt zou je inderdaad denken dat één en ander niet in 1 lijn staat.
40000,- aan delen ,de rest is ondat er AM op staat,wat overigens alleen maar het design is de rest wordErg mooi, maar 115.000,- ..... ouch
Maar een design maken kost ook geld. En dat is niet opeens veel goedkoper omdat er minder van gebouwd worden.40000,- aan delen ,de rest is ondat er AM op staat,wat overigens alleen maar het design is de rest word
bij de Brough hobbyclub gemaakt.Je koopt er een leuke gebruikte echte AM voor.
Mijn nieuwe pekelbrommertje.Bekijk bijlage 1681929
≥ Kawasaki Z1-R Turbo 1980 (227 PK) — Motoren | Kawasaki — Marktplaats
Bij deze bied ik deze bijzondere motor aan. Als u serieus interesse heeft, neem dan contact op. Motorisch:- Suzuki GSX-R 1100 motorblok en aandrijving-www.marktplaats.nl
Wat een gedrocht.Mijn nieuwe pekelbrommertje.
Ik ken de bouwer, de turbo komt echt heftig in inderdaad, in 1000 rpm 100 PK er bijDat mag je wel zeggen ja, als die turbo op gang komt tussen 4000 en 5000rpm schrik je je helemaal de tering als ik die grafiek zo bekijk
Als dat kenteken op papier bij een MZ met 243cc hoort heb je er vrij weinig aan denk ik. Toen was er al typegoedkeuring, dus je eerste boete of staande gehouden worden is waarscheinlijk einde oefening. Dat krijg je niet uitgelegd aan oom agent
Je denkt toch niet dat de gemiddelde agent het verschil weet tussen een MZ en een Kawa,en dat controleren is al helemaal te veel gevraagd,Dat mag je wel zeggen ja, als die turbo op gang komt tussen 4000 en 5000rpm schrik je je helemaal de tering als ik die grafiek zo bekijk
Als dat kenteken op papier bij een MZ met 243cc hoort heb je er vrij weinig aan denk ik. Toen was er al typegoedkeuring, dus je eerste boete of staande gehouden worden is waarscheinlijk einde oefening. Dat krijg je niet uitgelegd aan oom agent
Verzekering weet dat aan de hand van het kenteken en framenummer en dat gaat via een motorzaak,dus dan weten ze het zeker,Dus jij denkt dat de verzekering het verschil dan wel weet?!? Hoe moeten die dat dan weten als ze niet ter plaatse zijn geweest
Laat ik het zo zeggen. Als een agent paieren vraagt en daar staat 243cc en MZ op en hij/zij ziet dit monster staan en hij/zij ziet het verschil niet is hij/zij blind. Dat je die turbo mist of wat details wil ik graag geloven maar dit niet.