Aparte motoren op Marktplaats en zo

Heel tof! Maar loopt het achterwiel nou niet mooi in lijn met de "rode draad" van de motor? ;(
$_3.JPG


Als je deze foto zo bekijkt zou je inderdaad denken dat één en ander niet in 1 lijn staat.
 
40000,- aan delen ,de rest is ondat er AM op staat,wat overigens alleen maar het design is de rest word
bij de Brough hobbyclub gemaakt.Je koopt er een leuke gebruikte echte AM voor.
Maar een design maken kost ook geld. En dat is niet opeens veel goedkoper omdat er minder van gebouwd worden.
 
Dat mag je wel zeggen ja, als die turbo op gang komt tussen 4000 en 5000rpm schrik je je helemaal de tering als ik die grafiek zo bekijk :}
Als dat kenteken op papier bij een MZ met 243cc hoort heb je er vrij weinig aan denk ik. Toen was er al typegoedkeuring, dus je eerste boete of staande gehouden worden is waarscheinlijk einde oefening. Dat krijg je niet uitgelegd aan oom agent _O-
 
Tja, een echte bitza. Je moet ervan houden. Vind de afwerking wat minder, die gelaste voetsteuntjes en laswerk uitlaat. Maar dat geeft weer een rauw en bruut uiterlijk. Vraag me af hoe dat rijwielgedeelte zich houd als de kraan vol open gaat :?
 
Ook nooit verwacht dat de "fork" en remmen van een SZR660 voldoende zijn om 227pk te stoppen.

Wel een vet ding verder.
 
Dat mag je wel zeggen ja, als die turbo op gang komt tussen 4000 en 5000rpm schrik je je helemaal de tering als ik die grafiek zo bekijk :}
Als dat kenteken op papier bij een MZ met 243cc hoort heb je er vrij weinig aan denk ik. Toen was er al typegoedkeuring, dus je eerste boete of staande gehouden worden is waarscheinlijk einde oefening. Dat krijg je niet uitgelegd aan oom agent _O-
Ik ken de bouwer, de turbo komt echt heftig in inderdaad, in 1000 rpm 100 PK er bij :9
 
Dat mag je wel zeggen ja, als die turbo op gang komt tussen 4000 en 5000rpm schrik je je helemaal de tering als ik die grafiek zo bekijk :}
Als dat kenteken op papier bij een MZ met 243cc hoort heb je er vrij weinig aan denk ik. Toen was er al typegoedkeuring, dus je eerste boete of staande gehouden worden is waarscheinlijk einde oefening. Dat krijg je niet uitgelegd aan oom agent _O-
Je denkt toch niet dat de gemiddelde agent het verschil weet tussen een MZ en een Kawa,en dat controleren is al helemaal te veel gevraagd,
problemen krijg je wel als je een aanrijding krijgt,de verzekering keert dan niks uit als er gesjoemeld is.
 
Dus jij denkt dat de verzekering het verschil dan wel weet?!? Hoe moeten die dat dan weten als ze niet ter plaatse zijn geweest:?

Laat ik het zo zeggen. Als een agent paieren vraagt en daar staat 243cc en MZ op en hij/zij ziet dit monster staan en hij/zij ziet het verschil niet is hij/zij blind. Dat je die turbo mist of wat details wil ik graag geloven maar dit niet.
 
Dus jij denkt dat de verzekering het verschil dan wel weet?!? Hoe moeten die dat dan weten als ze niet ter plaatse zijn geweest:?

Laat ik het zo zeggen. Als een agent paieren vraagt en daar staat 243cc en MZ op en hij/zij ziet dit monster staan en hij/zij ziet het verschil niet is hij/zij blind. Dat je die turbo mist of wat details wil ik graag geloven maar dit niet.
Verzekering weet dat aan de hand van het kenteken en framenummer en dat gaat via een motorzaak,dus dan weten ze het zeker,
in de 40 jaar dat ik motorrijd heeft 1x een agent het framenummer gecontroleerd van een motor van mij,en ik woonde
in de randstad,dus veel meer controles dan op het platte land,de kans dat een agent dat controleert is dus heel klein.
Ben best wel een aantal keren aan de kant gezet maar dan vragen ze meestal alleen naar het rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem wel even aan dat framenummer op papieren en fiets gelijk zijn gemaakt. Anders kun je net zo goed gewoon een totaal willekeurige kentekenplaat monteren _O-
Agent hoeft het framenummer niet te zien om te weten dat dit verhaal niet klopt lijkt me.
Het vermogen staat ook op je kenteken trouwens. Dat van de mz zal niet veel meer dat 15kw zijn gok ik. Als je dit dan tegenkomt....
 
Je moet natuurlijk zoiets nooit kopen,maar de kans blijft gewoon klein dat ze dat ooit controleren.
Bij een motorzaak zien ze echt wel of er aan het framenummer gerommeld is,sowieso weten ze dat dat
geen MZ is.
 
Je kan natuurlijk wel de pech hebben een motoragent te treffen,die zijn meestal
veel beter op de hoogte van motoren dan de gewone dienders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan