Aparte motoren op Marktplaats en zo

Honda,s gingen daar ook niet kapot hoor. BMW,s weer wel.
Nouuuu,toch wel,ooit eens een nieuwe Transalp moeten repareren omdat deze na 800 km compleet door de koppeling heen gebrand was,
zo erg dat de stukken voering onder in het carter lagen,ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar het leek wel of hij er
Parijs-Dakar mee gereden had,en die dingen waren toch redelijk hufterproof.
 
Nouuuu,toch wel,ooit eens een nieuwe Transalp moeten repareren omdat deze na 800 km compleet door de koppeling heen gebrand was,
zo erg dat de stukken voering onder in het carter lagen,ik weet niet wat ze er mee gedaan hebben maar het leek wel of hij er
Parijs-Dakar mee gereden had.
Bedieningsfout, ze gingen nooit motorisch stuk. Echt niet.
 
Ik heb een agent in Den Haag op zo'n transalp ooit achter me aan gehad. Althans, hij deed een poging...
Heb regelmatig motoragenten achter me aan gehad, uren lang zelfs.
Als ze dan eindelijk naast me stonden waren we het met elkaar eens dat we reuze lol hadden gehad.
Was trouwens regelmatig rond jouw standplaats:]:]
 
Ik heb een agent in Den Haag op zo'n transalp ooit achter me aan gehad. Althans, hij deed een poging...
Ik heb eens een Haagse KMAR op een FJR1300 achter me aan gehad in Amsterdam althans hij deed een poging. Ze zijn niet snel maar wel oerdegelijk. Ik zou er zelf niet snel eentje kopen maar eigenlijk is dat dom.
 
Ik had wel een beetje mazzel met het feit dat hij me spotte vlakbij Madurodam, ik kon direct het viaduct op vliegen en een groot gat trekken voordat ik de statenwijk in dook.
 
:+

heb hem nu gevraagd (stel mij als een onwetende onnozelaar voor) of dat echt kan, zoveel extra vermogen enkel daardoor.
230pk.jpg
 
Ik had 'm ook gevraagd naar een uitdraai van de vermogensbank..... "kom maar proefrijden" zei hij, dan zal je wel zien dat het een raket is 😂
Ik heb bedankt voor de proefrit want een motor met 230 pk is toch wel een beetje te heftig voor mij 🤪

Loat goan, geen aandacht meer aan schenken. Verloren energie.
 
Persoonlijk stoor ik me meer aan imitatie dempers waar ze 400+ voor durven vragen :/
 
Oke, heb het geprobeerd, werkte 3 seconden, toen deed ik m’n ogen open, zag een RT, en die krijgt echt geen 230 pk. Heb jij een goedkope cursus coaching gedaan ofzo? :+
Ja bij Emile Ratelband😵‍💫
1641945506267.png

Als je er in geloofd dan heb je een RT met compressor,maar je moet er wel in geloven anders werkt het niet :+
 
Laatst bewerkt:
Van de bekende adverteerder uit Twello, die heeft ook vaak erg mooie 2takt Suzuki's te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan