Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het rijwiel gedeelte is verre van saai te noemen...Het CBX project is dan ook gestart omdat ze de kritiek kregen dat ze 8 jaar na de introductie van de CB750 nogal op hun lauweren aan het rusten waren en niks innovatiefs meer hadden uitgebracht... "Hold my beer!" zeiden ze toen in het Japans en haalden de engineer van de legendarische RC166 zescilinder Grand Prix motor erbij om iets bijzonders voor op straat te ontwikkelen. Op het blok na is de CBX1000 eigenlijk ook nog steeds een saai uitziende motorfiets en qua rijwielgedeelte ook niet bijzonders maar dat terzijde.
Die is sexy, precies zoals ik ‘m zou willen, maar dan met 6 in 6 uitlaatsysteem. Pure pornoIk vind de 1e uitvoering gewoon mooi en je kan hem nog veel mooier maken
Bekijk bijlage 1775233
Ik vind de 1e uitvoering gewoon mooi en je kan hem nog veel mooier maken
Bekijk bijlage 1775233
Neuh…. HELLO: RC30, RC45, 1e generatie Fireblade, CBR400RR, zelfs een 6-pitter G-W, of de VTX1.8, zijn niet boring maar allen herkenbaar als Honda.Tja iedere Honda is saai,doen ze omdat dan iedereen er op kan rijden zelfs je schoonmoeder
Overigens is een CBX voor Honda begrippen zo saai niet, als je het gas opentrekt zijn ze best wel snel.
Toch zijn die allemaal in standaard vorm saai en futloos,vergeleken met motoren van andere merken,Neuh…. HELLO: RC30, RC45, 1e generatie Fireblade, CBR400RR, zelfs een 6-pitter G-W, of de VTX1.8, zijn niet boring maar allen herkenbaar als Honda.
Ik lees veel over de saaiheid van de VFR750. Toch was het dit model welke een duistere ‘VF’ periode afsloot maar afrekende met de gevestigde GSX/R, ZXR, en FZ orde. Op alle fronten versloeg dit model in testen bij Das Motorrad, MCN, etc. Dus nee joh, niet met je eens, en neen, wordt niet gesponsord door de nazaten van Soichiro Prettig weekend!Toch zijn die allemaal in standaard vorm saai en futloos,vergeleken met motoren van andere merken,
De eerste 2 zijn pure racemotoren,maar pas als je een race kit monteerde werden ze interessant,de eerste Fireblade was wel
leuk,maar bij de latere modellen tot 2003 hebben ze weer hun best gedaan er iets saai,s van te maken.
CR500 niet te vergeten. Die trekt 2 soorten remsporen.Neuh…. HELLO: RC30, RC45, 1e generatie Fireblade, CBR400RR, zelfs een 6-pitter G-W, of de VTX1.8, zijn niet boring maar allen herkenbaar als Honda.
Ah vandaar dat ik de VFR750 in grote getale op de baan zie rijden bij de Youngtimers ipv GSX-R's etc. Ik ken er welgeteld ééntje en die is ver van origineel. comfortabeler, soepeler en zo, ja 100%, leuk geluidje ook best wel.Ik lees veel over de saaiheid van de VFR750. Toch was het dit model welke een duistere ‘VF’ periode afsloot maar afrekende met de gevestigde GSX/R, ZXR, en FZ orde. Op alle fronten versloeg dit model in testen bij Das Motorrad, MCN, etc. Dus nee joh, niet met je eens, en neen, wordt niet gesponsord door de nazaten van Soichiro Prettig weekend!
Maaruh de GSX/R750 mk1, met het kleine achterlichtje, de FZ750 met dry-clutch, of de 1ste ZXR/RR’s …. Echt niet te versmaden hoorAh vandaar dat ik de VFR750 in grote getale op de baan zie rijden bij de Youngtimers ipv GSX-R's etc. Ik ken er welgeteld ééntje en die is ver van origineel. comfortabeler, soepeler en zo, ja 100%, leuk geluidje ook best wel.
Saai wil niet zeggen dat het geen goede motor is,rijd prima,alleen jammer van het koffiemolen geluid,Ik lees veel over de saaiheid van de VFR750. Toch was het dit model welke een duistere ‘VF’ periode afsloot maar afrekende met de gevestigde GSX/R, ZXR, en FZ orde. Op alle fronten versloeg dit model in testen bij Das Motorrad, MCN, etc. Dus nee joh, niet met je eens, en neen, wordt niet gesponsord door de nazaten van Soichiro Prettig weekend!
Ik heb twee Supermagna's en die vind ik verre van saai.Neuh…. HELLO: RC30, RC45, 1e generatie Fireblade, CBR400RR, zelfs een 6-pitter G-W, of de VTX1.8, zijn niet boring maar allen herkenbaar als Honda.
Hoho dat mag niet in dit topic, alleen origineel is mooiIk vind de 1e uitvoering gewoon mooi en je kan hem nog veel mooier maken
Bekijk bijlage 1775233
NeeDa’s toch ‘n knucle?
Ik zag van de week een aflevering van American Pickers en die Mike is een enorme Harley en Indian liefhebber en volgens mij zei hij dat de knuckelhead tot 1947 is gemaakt.