Aparte motoren op Marktplaats en zo

ED9FD97C-C1E1-4C75-9A0F-E02ABA365CED.png

Dikke jap killer jongus 😂

≥ BMW 1100 JAPPEN KILLER MOET WEG !!!!!!!!!!!!! — Motoren | BMW — Marktplaats
 
Henk Vink heb ik ook gezien in Drachten,best spectaculair,maar er waren er nog wel meer zoals een Kawa met 3 3cilinder
2takt blokken.
Zoiets dus,alleen was deze roze of geel,ik weet het niet precies meer.
Bekijk bijlage 1781516

en natuurlijk Jan Honee met de eencylinder , nog steeds recordhouder met 8.18 seconden
ooit gestart met een jawa speedwayblok , maar daar is niets meer van over.
de eencylinder draaide max 13500 toeren , dat zou het oorspronkelijke jawa blokje niet grappig vinden...
18_0801_dragstalgia_NSA Jan Honee r1 | Dragbike.com
 
Nja, hoezeer ik het nog steeds verkrachting van een motor vind..

Het si wel een origineel ding. Het is eens een keer niet het standaard alixpress zadeltje erop en gaan.
Weinig origineels aan eerder een apart ding.;)
Maar ja je kan zo,n K opvoeren wat je wil het is en blijft een flying brick. :Y
 
Laten we het er op houden dat het in elk geval wel eens uniek is.

Of het een jappen killer is weet ik niet. Volgens mij is een standaard ZZR1100 al sneller.
De killer is eerder de persoon die er op zit,al blijven het geen geweldige stuurfietsen,
daar veranderd meer vermogen niks aan,het is en blijft een flying brick.
 
Strikt genomen is een velg ook ongeveer een cilinder zeker?
Het andere wiel zal wel ovaal zijn dan.
 
Overigens kan het wel met de nodige aanpassingen,al rijden daar geen Japanners in mee.
Bekijk bijlage 1781573
Ergens begin ‘90 was ene meneer Lepage die een K1100RS zodanig ‘los’ of ingereden te hebben (gas aan de stuit, autobahn nord-süd x2), K1 nokkenassen, Laser open blaffer eronder, pompdruk modificatie en een andere chip, claimde een toenmalige Fireblade (SC28, denk) op het rechte stuk Zandvoort aan gruzelementen te kunnen rijden. Het geluid…. Rrrrr. Dus ja, met 75kg meergewicht, geen slechte prestatie.
 
Ergens begin ‘90 was ene meneer Lepage die een K1100RS zodanig ‘los’ of ingereden te hebben (gas aan de stuit, autobahn nord-süd x2), K1 nokkenassen, Laser open blaffer eronder, pompdruk modificatie en een andere chip, claimde een toenmalige Fireblade (SC28, denk) op het rechte stuk Zandvoort aan gruzelementen te kunnen rijden. Het geluid…. Rrrrr. Dus ja, met 75kg meergewicht, geen slechte prestatie.
Overigens neem ik die claim met een korrel zout,ligt er maar net aan hoe hard je door de laatste bocht komt en wie er
op die Fireblade zit,die 75 kilo breekt je hoe dan ook op.:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan