Aparte motoren op Marktplaats en zo

1657657585953.png
 
Bekijk bijlage 1781850
Hé, zo'n hok heb ik ook nog in de schuur staan. Maar dan volledig ongerestaureerd en slechts 434.000 km gelopen.
Heeft enig patina maar alles nog origineel. Start en rijdt als een zonnetje. Maar wat mag zo'n ding nog opbrengen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loki
Hé, zo'n hok heb ik ook nog in de schuur staan. Maar dan volledig ongerestaureerd en slechts 434.000 km gelopen.
Heeft enig patina maar alles nog origineel. Start en rijdt als een zonnetje. Maar wat mag zo'n ding nog opbrengen?
Geen idee.

De kenner weet wat het waard is, dat soort teksten.
Misschien ziet iemand er een basis voor restauratie in en geeft 100 euro. Misschien ziet iemand de ontbrekende onderdelen voor zijn motor en geeft 500 euro. Misschien ziet iemand een onschatbare klassieker en geeft 5000 euro. Wat belangrijk is. voor welk bedrag zou jij hem weg doen?
 
Hé, zo'n hok heb ik ook nog in de schuur staan. Maar dan volledig ongerestaureerd en slechts 434.000 km gelopen.
Heeft enig patina maar alles nog origineel. Start en rijdt als een zonnetje. Maar wat mag zo'n ding nog opbrengen?
Net ingereden dus;),maar gezien de waarde van een nette rond de 10000,- ligt zal het er aan liggen hoe de algemene
staat is,moet er van alles aan gebeuren zal het ergens rond de 4000,- zijn,maar je weet maar nooit misschien dat iemand
wanhopig opzoek is naar een opknapper en dan kan de prijs nog aardig oplopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb erger gezien.

Niet veel erger, en niet vaak, maar toch.
Het blijkt te kunnen.

Ach, als de eigenaar er blij mee is...
 
  • Haha
Waarderingen: Loki
Nou, blijkbaar niet, want hij kan er niet goed op rijden en zoekt iemand die dit gedrocht wil overnemen.

Valt mij trouwens wel op hoe vaak je in een advertentie leest " moet nog even goed afgesteld worden".
 
Tja ... zo makkelijk is het misschien dus toch niet om een goed rijdende en lopende custom te maken ... wie had dat nou gedacht _O-
 
Ik denk dat wanneer die Ali “dempers” geplaatst worden waar ze horen (kliko) en een paar fatsoenlijke dempers gemonteerd worden, dat het al een stuk beter gaat.
 
Hoezo, een open pijp is toch altijd betah?

Niemand gelooft me, maar mijn 749 liep zooo veel voller in het middengebied toen ik de killers terug in de termi stak.
 
Tja ,ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat ze Italiaans design kunnen verbeteren
door er een soort brommer achterkantje op te fabrieken
🤭
 
Projectje zal de hoofdprijs moeten kosten de verkoper kennende.
Staat al een lange tijd te koop als ik mij niet vergis.
Tja ik denk dat de meeste mensen denken wat is er met de rest gebeurd,en als er al iemand interesse heeft zal dat voor weinig zijn.
Misschien een leuke basis voor een circuit fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan