Aparte motoren op Marktplaats en zo

Over leluk gesproken,krijgt zelf last van z,n rug en toerenteller heb je toch niet nodig blabla🙄
Heeft het lel helemaal kaal geplukt en vraagt er dan meer dan 3000,- voor😳
1660340579934.png
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je hem mooi vindt? Die belachelijke veel te lange taartschep, daar ging meteen de reciprozaag in om er een mooi kontje van te maken.
Jawel hoor,niet moeders allermooiste maar is nog wel te pruimen ,vooral in het blauw.
 
Over leluk gesproken,krijgt zelf last van z,n rug en toerenteller heb je toch niet nodig blabla🙄
Heeft het lel helemaal kaal geplukt en vraagt er dan meer dan 3000,- voor😳
Bekijk bijlage 1793041
Z,n broertje maar dan voor nog veel meer,maar deze is dan ook "prachtig verbouwd" 🙄
1660341473210.png
 
Bekijk bijlage 1792858
vragen staat vrij natuurlijk...maar dan moet ie eigenlijk wel 100% perfect zijn...ik ben geen diehard-Norton expert, maar volgens hadden ze bijv. in 1934 nog geen zgn. panel-tank, die kwam een jaar later. En ik heb het idee dat deze tank van 1936 of later is. Ook zit er dus een andere cilinderkop op en zo zie ik nog wel wat dingen waar ik mijn twijfels bij heb.
 
Laatst bewerkt:
Bij Ter Braake weten ze het ook wel,vastzittend blok en dan dat bedrag vragen,kijk ook links boven in de hoek🤭
Bekijk bijlage 1793047
Kan je beter de RE5 die te koop staat kopen. Heeft een ander rotorhuis ingebouwd gekregen. Ofwel weer voor jaren rij plezier! Mits je er olie in doet. Dat hoort bij een wankel. En 2 takt 😉
 
Met de Suzuki RE5 wankel al in de pekel gereden, niet heel lang. Was mooi weer en er niet verdacht op. Maar rijd er hier en daar wel mee. Als er een kenteken op de Hercules wankel zit. Ga ik daar ook mee rijden. Niet vaak uiteraard. Maar daar zijn ze wel voor gemaakt. Keer naar het werk om via een omweg terug te gaan. Oldtimer dagen enz. Voor de weekeind en grotere vakantie trippen staat een modernere machine. (Staat inmiddels al weer een maand stil na de trip in Noorwegen) Vind er simpelweg hier in NL geen bal aan om met een fatsoenlijke motorfiets te rijden. Te druk, gaat me te langzaam. En bij iedere rotonde of afslag krijg je weer een auto of vrachtwagen voor je waar je niet mag inhalen. Dan rijd ik liever even een blokje om met de oldtimer hier in het te drukke NL.
Mee eens, maar n tip (maar dat wist je vast al…) zondag, omstreeks 18:00u, rond Studio-Sport en straks een of ander WK, dan pak ik mn brommer, duik in Zeeland ergens de polder in, n dijkje in the middle of nowhere, en daar is t (nog) stil en goed toeven. Love it man!
 
Ben bang dat mensen die zo iets kopen er nooit weer op rijden , kopen hem voor investering etc , zo ie zo zie je erg weinig duurdere oldtimers op de weg . Die staan allemaal in museums/collecties een langzame dood te sterven . Snap ik ook niet je gooit 5k-15k tegen een motor restauratie om hem vervolgens nooit meer te gebruiken ? Ik zal wel gek wezen , maar ik vindt dat spul gebruikt moet worden
Dat vindt Sjaak ook!

DSC_9360_copy_2227x1484.jpg


DSC_7526_copy_2227x1484.jpg



DSC_4471_copy_2227x1484.jpg
 
Mee eens, maar n tip (maar dat wist je vast al…) zondag, omstreeks 18:00u, rond Studio-Sport en straks een of ander WK, dan pak ik mn brommer, duik in Zeeland ergens de polder in, n dijkje in the middle of nowhere, en daar is t (nog) stil en goed toeven. Love it man!
Dat is hier in Brabant ook zo,lekker stil,ik woonde vroeger in Maasland wat bij Vlaardingen ligt,ga er af en toe nog heen
en dan moet ik gewoon weer wennen aan de drukte in het verkeer,overal auto,s die je aan willen randen😬 ;)
 
Dat is hier in Brabant ook zo,lekker stil,ik woonde vroeger in Maasland wat bij Vlaardingen ligt,ga er af en toe nog heen
en dan moet ik gewoon weer wennen aan de drukte in het verkeer,overal auto,s die je aan willen randen😬 ;)
Mooi rijden langs de Gaag richting Schipluiden, en dan via De Lier weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan