Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.717
- 16.472
Rekbaar begrip.Een oude of een nieuwe? De nieuwe Triumphs zijn erg betrouwbaar.
Of hoort de T300 onder de nieuwe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rekbaar begrip.Een oude of een nieuwe? De nieuwe Triumphs zijn erg betrouwbaar.
niks rekbaar aan. Meriden = oud. Hinckley = nieuw.Rekbaar begrip.
Of hoort de T300 onder de nieuwe?
Die snap ik, maar je kan niet altijd voor een ander denken.niks rekbaar aan. Meriden = oud. Hinckley = nieuw.
Nee, dat is een 'klassieker' volgens de wetEen Triumph van vijfentwintig jaar geleden kan je ook als oud normeren.
Dat dus.niks rekbaar aan. Meriden = oud. Hinckley = nieuw.
Tja die gedachte heb ik bij Indian en Norton wel en bij Triumph niet, komt misschien omdat ze alweer zo lang goed bezig zijn.Nee, dat is een 'klassieker' volgens de wet
Dat dus.
Een Bloor-Triumph is een prima ding met een gekochte naam.
Net als een Polaris-Indian, en weet-ik-veel-wie-tegenwoordig-de-naamsrechten-heeft-van-Norton...
De ouwe niet,maar wel veel coolerEen oude of een nieuwe? De nieuwe Triumphs zijn erg betrouwbaar.
N airco is cooler... letterlijk. Al vind ik dit best een gaaf ding!De ouwe niet,maar wel veel cooler
Bekijk bijlage 1795035
Ik vind de kleurcombi wel erg mooi…
is ook nog niets aan verprutst/verbouwd. andere demper en kentekenplaathouder als origineel.
Toevallig heb ik zo'n Hinckly ding gehad, en durf te stellen dat het niet waar is. Ik heb zelden zoveel domme constructies bij elkaar gezien. Ik heb hem na vier maanden weer weggedaan. Als je overweegt zo'n ding te kopen, vermijdt het ruggegraatframe en carburateurs. Dan heb je een fiets van Italiaanse kwaliteit. De Meriden Triumph zat slimmer in elkaar. Maar die had een beetje kwaliteitsproblemen.Een Bloor-Triumph is een prima ding met een gekochte naam.
Een ouwe is ook wel betrouwbaar, zolang je hem gebruikt waarvoor hij bedoeld en gemaakt is.De ouwe niet,maar wel veel cooler
Bekijk bijlage 1795035
Toen hij uitkwam waren er nog geen snelheidslimieten. En de Britten waren er razend trots op dat hij sneller was als de CB750 en beter stuurde.Een ouwe is ook wel betrouwbaar, zolang je hem gebruikt waarvoor hij bedoeld en gemaakt is.
Het is geen Fireblade...
Vooral de Jota’s, ik vind het zulke bruut mooie machines. Om het even welk type, men heeft in het begin van de ‘80,s (81/82) de arbeidscycles van deze 3’s aangepast naar 120graden. SFC’s ken ik alleen van de 360graden paralleltwin. Begon als S, was het bekende copy-verhaal van Honda’s C-dream: C70 (305, nog voor het CB tijdperk. De eerste triples (1000) zijn weer gebaseerd op de twins (750) met ‘n cylinder extra, maar een ander kop-layout (dOHC) en grondig herzien ( proto’s hielden geen stand)Je bedoelt de 180 graden 3E/3L/Jota's..?
Ik ken een mede-Hengeloër die er een paar heeft, en een koppeltje SFC's..èchte.
Nee Rob,een airco is koelerN airco is cooler... letterlijk. Al vind ik dit best een gaaf ding!
Die zijn zo goed dat dat niet hoeft….Hoewel die zo compact is dat je er niet aan wil sleutelen.
Nee hoor kan je tegenwoordig ook heel goed mee verwarmenNee Rob,een airco is koeler
Gaan we bijdehand doen BasjjjjNee hoor kan je tegenwoordig ook heel goed mee verwarmen
Toen hij uitkwam waren er nog geen snelheidslimieten. En de Britten waren er razend trots op dat hij sneller was als de CB750 en beter stuurde.
Dus ja, het was de Fireblade van zijn tijd. Je moest er hard mee rijden en dat kon ook.
Helaas was hij ietsjes minder betrouwbaar dan de Honda.
Ultieme beproeving is denk ik Das Autobahn. Er is een youtube filmpje van een gast met een VFR800fiw die ‘gewoon’ bijna anderhalf uur zn viffer-gas-tegen-de stuit rijdt, dan is weliswaar zn tank leeg maar t zegt iets over zn brommer. In de US is 60 de limiet, in mph en daar houdt men zich aardig aan. Heb alleen wel begrepen dat Amerikanen iets minder nauwlettend maintenance uitoefenen dan wij in de EUDe Britten bouwden hun producten met hun land in het achterhoofd, oftewel korte stukjes gas erop en dan het gas los omdat je weer in een dorp terecht komt.
Bochtige wegen, af en toe volgas...daar ligt het speelveld van een ouwe Brit.
Niet de eindeloos lange en rechte highways van de US of A...daar raakten de Britten oververhit en/ of gingen in selfdestruct-modus.
Dus geen Fireblade, die net als een mitrailleur moeiteloos lang kan daveren op hoge snelheid, maar meer een kanon dat na elk schot even moet herladen..