Aparte motoren op Marktplaats en zo

Kom toch nou met jullie oude botten.
Beetje meer melk (calcium) drinken tegen broosheid 🤣
Neen, rijd een RE5. Dan is een GT750 spannenhd 🤣😁
De gemiddelde GT750 is ouder als mij O-) Het is een leuk ding hoor maar er zijn gewoon veel spannendere modellen, ik zou zelfs eerder voor een GT550 gaan.
 
De gemiddelde GT750 is ouder als mij O-) Het is een leuk ding hoor maar er zijn gewoon veel spannendere modellen, ik zou zelfs eerder voor een GT550 gaan.
De GT 550 heb ik ook gereden, een rode. De GT 550 rijdt fijn maar mist net de finesse die de GT 750 wel heeft. Bovendien is de waterkoeling prettiger voor het geluid en geeft een betere koeling. Bij de GT 550 loopt de middelste cilinder nog wel eens warm.
 
Allemaal ouwe stoomfietsen:z, RD350LC,RGV,RS,RG500,RD500 zijn zoveel beter in alles:Y,behalve de looks,al
is dat laatste meer persoonlijke smaak,maar goed 90% die zo,n oudere 2takt hebben rijden er nauwelijks mee,het staat
vaak alleen maar mooi te zijn,dus hoe het rijd is van minder belang,ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik er 1
op de openbare weg heb gezien,de laatste was vreemd genoeg een RE5,en dat is ook alweer 2 jaar geleden.
Wat ik wel tegenkom zijn brommerclubjes met Kreidlers,Dapps en ander klassiek spul,blijkbaar zijn die veel actiever.
 
Laatst bewerkt:
  • Eens
Waarderingen: PLR
2021 Ducati Panigale V4RS Josh Brookes British Superbike

s-l1600.jpg


 
Ach ik heb er zoveel zien sneuvelen, bezwete gezichten🥵,zere poten😫,en dan wacht ik af tot de tong op straat ligt😓,en stel dan voor om het even te doen,er heeft nog geen zweetklepel het van me gewonnen})
Edit,toch wel,een CR500,dat kreng kreeg ik soms niet aan de praat,maar had daar ook geen juiste laarzen voor.
CR500 SM trapte ik altijd aan op m'n Allstars...
 
CR500 SM trapte ik altijd aan op m'n Allstars...
Tja de man van de crosszaak waar ik hem ingeruild heb trapte hem in 1x aan op z,n gympen ,maar ja die reed al crossmotoren vanaf z,n
kindertijd,de kickstarter bij die dingen zit hoog op het blok en dat is een lastige positie als je het niet gewend ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan