Aparte motoren op Marktplaats en zo

1996 Yamaha YZR500 OWJ1
Yamaha YZR500 KRJR - 10-X3.jpg

https://iconicmotorbikeauctions.com...=today-s-bikes-on-iconic-motorbike-auctions_5
 
TL met vierkante buizenframe,eigenlijk een SV1000 ;),de letters TL hadden blijkbaar een vieze nasmaak bij Suzuki.
Compleet andere motor, niet te vergelijken met elkaar qua karakter, heb ze beide gehad.
De TL1000S is voor mij één van de motoren waar ik het meeste lol van heb gehad, ook al probeerde die me af en toe te vermoorden.
Nu is het een soort van gestoorde ex-vriendin waar je af en toe nog aan terugdenkt door de goede tijden. :9 En een cult-bike die al in waarde aan het stijgen is, zeker de 1997 versie in originele staat.

De SV1000S is een leuke sport-toer motor.
 
Compleet andere motor, niet te vergelijken met elkaar qua karakter, heb ze beide gehad.
De TL1000S is voor mij één van de motoren waar ik het meeste lol van heb gehad, ook al probeerde die me af en toe te vermoorden.
Nu is het een soort van gestoorde ex-vriendin waar je af en toe nog aan terugdenkt door de goede tijden. :9 En een cult-bike die al in waarde aan het stijgen is, zeker de 1997 versie in originele staat.

De SV1000S is een leuke sport-toer motor.
Hier ook een TL-S gehad van 1997. Wát een plezier heb ik met dat ding gehad. Zelfs mijn racelicentie nog gehaald met de TL, destijds helemaal aangepast qua vering en remmen.
Ik denk er nog regelmatig aan terug. Erg gave motor!
Ik ben er ooit mee gevallen en toen heb ik hem over laten spuiten. Was origineel rood. Later 6-zuiger remklauwen er op en een vaste Bitubo achterschokker i.p.v. de rotatiedemper. Met goede veringafstelling kon je echt hard met het ding!
Dit was hem:
 

Bijlagen

  • P1010152kopie.jpg
    P1010152kopie.jpg
    160,5 KB · Weergaven: 32
  • P1010153kopie.jpg
    P1010153kopie.jpg
    158,8 KB · Weergaven: 34
  • P2220490.jpg
    P2220490.jpg
    132,4 KB · Weergaven: 29
  • PA100001.jpg
    PA100001.jpg
    127 KB · Weergaven: 32
  • PA100003.jpg
    PA100003.jpg
    141,4 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Haal je gaaf en lelijk niet door elkaar?
Toch nog 1 persoon gevonden die het ding gaaf vind🤭,dingen waren bijna onverkoopbaar,bij ons heeft er
1 jaren in de showroom gestaan,uiteindelijk door een andere Motoport vestiging verkocht met veel korting.
Maar je zal zien dat over tig jaar het ding veel geld waard is juist omdat ze zeldzaam zijn.
 
Omdat ie zo apart is, is het een gaaf apparaat! Het was een 'probeersel' van Honda om wat 'anders' op de markt te zetten. Het moest een soort van powercruiser worden, maar dan met fairings
Nou dat “power” van “powercruiser” is er dan tijdens het ontwikkelen ergens afgevallen..

45 pk op 273kg, wat een grap. Power to weight ratio wat nog beroerder is dan de gemiddelde Harley.
 
Terug
Bovenaan Onderaan