Aparte motoren op Marktplaats en zo

1675711059161.png
 
  • Eens
Waarderingen: PLR
Wat een tekst in die advertentie _O-
Met andere woorden; ik heb goud in handen en als het je niet bevalt moet je je smoel houden en optyfen _O- _O-
Ik zat vorige week hier net door een topic heen te lezen over rare eisen die verkopers stellen aan kopers en vooral m.b.t. proefritten. Deze komt daar ook wel bij in de buurt. Alleen voor het contact leggen heeft ie al een heel eisenpakket. 😂
 
Leuke motor hoor, ik zag een vraagprijs van €2000,- is dat niet wat optimistisch? Ik kreeg vorig jaar nog een bod van €850,- op deze ‘94 met 25k mijlen op de tellert. Nu vond ik dat wat laag maar ik was in de veronderstelling dat €1350 redelijk zou zijn.
De J is nu eenmaal iets populairder dan een L.
Daarbij is/was jouw L in Nederland nooit in die kleuren leverbaar geweest, wat op zich natuurlijk geen reet uit maakt, maar toch moelijker te verkopen is. Groen/wit/blauw is wat men wil.
Als die, overigens mooie fiets, die Robinjo nu heeft aangeschaft in het goen/wit/blauw was geweest dan had ie het dubbele kunnen betalen.
Echter.... als je naar de RR versies kijkt is het net andersom. Daar betaald men stukken meer voor de M dan voor een K.
 
Terug
Bovenaan Onderaan