Aparte motoren op Marktplaats en zo

Heeft ie niet ;)
Oh jawel hoor!


20230226_123456.jpg
 
zolang het kenteken klopt kan je hem gewoon verzekeren.
geen enkel probleem
Ja dat kan, maar je krijgt wel een probleem als je in een controlefuik terecht komt en ze komen er achter dat er
een niet origineel blok in zit. Dat kan op zich wel, maar dan moet de motor gekeurd worden, je krijgt dan dus een WOK melding aan je broek.
Het motortje is vanaf de fabriek niet bedoeld om als 500cc door het leven te gaan, je zal dus moeten kunnen aantonen of het rijwielgedeelte dat wel aan kan. Bijvoorbeeld door oa de remmen aan te passen aan het hogere vermogen, en dan moet je dat laten keuren bij de RDW.
 
Laatst bewerkt:
Kan je doen. Zou ik ook doen als ik 20 oid was en gevolgen voor lief nam.
Nu ik wat ouder ben en iets anders naar het leven kijk heb ik geen zin om mn leven lang te betalen als je iemand letsel heb aan gedaan omdat je niet verzekerd bent. Dat heb ik ooit mogen ervaren en heeft mij een paar jaar ellende gegeven en ruim 20000 euro gekost....
 
Ja dat kan, maar je krijgt wel een probleem als je in een controlefuik terecht komt en ze komen er achter dat er
een niet origineel blok in zit. Dat kan op zich wel, maar dan moet de motor gekeurd worden, je krijgt dan dus een WOK melding aan je broek.
Het motortje is vanaf de fabriek niet bedoeld om als 500cc door het leven te gaan, je zal dus moeten kunnen aantonen of het rijwielgedeelte dat wel aan kan. Bijvoorbeeld door oa de remmen aan te passen aan het hogere vermogen, en dan moet je dat laten keuren bij de RDW.
heb je naar het kenteken gekeken? deze is al bij de RDW geweest voor de herkeuring.
 
Ik snap overigens niet waarom ze niet een setje sleutels laten maken voor die AF1.
FF met het slot naar de slotenmaker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan