Aparte motoren op Marktplaats en zo

Zou ik ook wel wille e'bbn!, maar ja nou nog de pegels;)
Er zijn maar 2 motoren waar ik echt een zwak voor heb, dat is de dubbelzuiger Puch en een Adler.
Bekijk bijlage 1883262
Bekijk bijlage 1883263

Gaat hier net zo. Er is al een flink gat geslagen door de wankels. Als ik de DKW W2000 niet had gekocht, was dit een serieuze overweging. Al is het maar dat ik zo'n apparaat hoor lopen.

Btw iemand geintereseerd in een DKW W2000 (wankel) met nederlands kenteken. Motor start. Maar de voorrem moet gereviseerd worden. Complete revisieset aanwezig en nog meerdere onderdelen om het weer netjes te krijgen 😬😬😬
 
Laatst bewerkt:
Die stond van het weekend nog in Assen;
20230521_113925.jpg
 
Gaat hier net zo. Er is al een flink gat geslagen door de wankels. Als ik de DKW W2000 niet had gekocht, was dit een serieuze overweging. Al is het maar dat ik zo'n apparaat hoor lopen.

Btw iemand geintereseerd in een DKW W2000 (wankel) met nederlands kenteken. Motor start. Maar de voorrem moet gereviseerd worden. Complete revisieset aanwezig en nog meerdere onderdelen om het weer netjes te krijgen 😬😬😬
Best wel, maar ook weer die vervelende pegels.;)
 
Laatst bewerkt:
Gaat hier net zo. Er is al een flink gat geslagen door de wankels. Als ik de DKW W2000 niet had gekocht, was dit een serieuze overweging. Al is het maar dat ik zo'n apparaat hoor lopen.

Btw iemand geintereseerd in een DKW W2000 (wankel) met nederlands kenteken. Motor start. Maar de voorrem moet gereviseerd worden. Complete revisieset aanwezig en nog meerdere onderdelen om het weer netjes te krijgen 😬😬😬
Lagste preis? :9
 
Zou ik ook wel wille e'bbn!, maar ja nou nog de pegels;)
Er zijn maar 2 motoren waar ik echt een zwak voor heb, dat is de dubbelzuiger Puch en een Adler.
Bekijk bijlage 1883262
Bekijk bijlage 1883263

Er komen regelmatig een tweetal Adlers bij de Ostmuhle in Gildehaus; wat me opvalt is dat ze zo klein en laag zijn.
Kleiner dan een Sparta of mijn AWO bijvoorbeeld..

Mijn Salira heeft ook een langeslag Villiers tweetakt; trekt fantastisch vanuit onderuit, bijna viertakt..
 
Ruilen voor
Valt nog mee: voor een mooie Dappie KS50 Waterkoeler betaal je 7-10K tegenwoordig...
Gewoon gekkenwerk..
https://www.marktplaats.nl/v/fietse...lationId=3907659c-7239-4665-b74b-622efa93f115
Dat is die zundapp echt nooit waard , zelfs NOS in transportkist niet :r:r
Wordt steeds minder leuk oldtimers , de mannetjes van 70+ willen nu opeens meer dan de hoofdprijs vangen , terwijl jeugd ( zoals mij :P ) nooit kan genieten van mooiere oldtimers ( indian / zundapp KS / bmw R75 / harley pre 1940 etc) omdat het nooit haalbaar is 30K voor een motor te betalen , waar bijna niet meer voor te vinden is.
 
Net zoals jongeren bier zuipen, en ouderen een goed glas wijn meer waarderen , zo is het ook met motoren. ;)
Wijsheid komt met de jaren :Y
Ik ben dan ook een oudere jongere, en drink nog overwegend meer bier dan wijn.
Al kan ik een goede rode wijn ook wel waarderen.
Maar een bmw heb ik nog steeds niet, en rij ik vaker op een enduro/cross/supersport, dan op een toerfiets. Dat komt later misschien nog wel een keer :P
We moeten niks, maar heb jij wel eens een kroeg vol wijn zuipende jongeren gezien🤔
:Y quatorze juillet
 
Terug
Bovenaan Onderaan