Aparte motoren op Marktplaats en zo

② Aprillia Rs125 — Motoren | Aprilia — 2dehands

Valt nog wel mee, ik ben er al een aantal tegen gekomen, vooral in België, daar zijn 125cc motoren sowieso
populairder dan in Nederland. Dat zal komen omdat je in België met je autorijbewijs ook 125cc mag rijden.
18 jaar geleden racete ik met een verbouwde Muz in de Supermono. Een paar jaar later dacht ik dat moet anders ik ga een Yamaha 426 blok uit mijn supermotard onder een Mito frampje hangen.
Dus 15 jaar geleden zocht ik op marktplaats een Cagiva mito als donor. Binnen 2 weken stond er een Mito rijwielgedeelte in mijn schuur. Ik had toen zelfs keus, een complete Cagiva mito, een Aprilia rs 125 of een Mito rijwielgedeelte voor 200 euro. Het werd dat laatste. Maar zo'n aanbod is er tegenwoordig echt niet meer.
België of Frankrijk zou kunnen hoor, daar ben ik niet zo van op de hoogte. Maar hier in Nederland is het aanbod echt afgenomen van dat soort fietsjes.
 
18 jaar geleden racete ik met een verbouwde Muz in de Supermono. Een paar jaar later dacht ik dat moet anders ik ga een Yamaha 426 blok uit mijn supermotard onder een Mito frampje hangen.
Dus 15 jaar geleden zocht ik op marktplaats een Cagiva mito als donor. Binnen 2 weken stond er een Mito rijwielgedeelte in mijn schuur. Ik had toen zelfs keus, een complete Cagiva mito, een Aprilia rs 125 of een Mito rijwielgedeelte voor 200 euro. Het werd dat laatste. Maar zo'n aanbod is er tegenwoordig echt niet meer.
België of Frankrijk zou kunnen hoor, daar ben ik niet zo van op de hoogte. Maar hier in Nederland is het aanbod echt afgenomen van dat soort fietsjes.
Mijn Mito is ook naar België gegaan, geen gezeik, volle prijs betaald, helemaal verliefd op dat ding.

103997047_2724903307616058_3462707981361822783_n.jpg
 
18 jaar geleden racete ik met een verbouwde Muz in de Supermono. Een paar jaar later dacht ik dat moet anders ik ga een Yamaha 426 blok uit mijn supermotard onder een Mito frampje hangen.
Dus 15 jaar geleden zocht ik op marktplaats een Cagiva mito als donor. Binnen 2 weken stond er een Mito rijwielgedeelte in mijn schuur. Ik had toen zelfs keus, een complete Cagiva mito, een Aprilia rs 125 of een Mito rijwielgedeelte voor 200 euro. Het werd dat laatste. Maar zo'n aanbod is er tegenwoordig echt niet meer.
België of Frankrijk zou kunnen hoor, daar ben ik niet zo van op de hoogte. Maar hier in Nederland is het aanbod echt afgenomen van dat soort fietsjes.
;), hoeveel wou je er hebben.
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
Ik heb deze advertentie gevonden op deparking-moto.be , leuk he?
 
Staat dat motortje nog ergens in je schuur? O-)
:) min of meer. Yamaha blokken en supermotard zijn al jaren geleden verkocht. Daar zijn is Ktm 520 Enduro/supermotard voor terug gekomen. En dus is er een Ktm 520 blokje onder het Mito rijwielgedeelte gehangen. Dat paste allemaal nog beter dan de Yamaha blokken. Alleen met de Yamaha Mito heb ik gereden met de Ktm Mito is dat nooit zover gekomen. En zijn er originele Mito onderdelen verkocht en ligt er alleen nog een Mito frame op zolder waar een Ktm 520 blok onder paat. En een Aprilia RS 250 voorvork en Kr1s wielen die voor verbetering zouden zorgen, maar ja dat is nooit zo ver gekomen dus. :+
 
wankel lijkt me geweldig , maar die prijzen zijn niet normaal meer (voor mij dan :P)
denk dat ik maar es opslag moet vragen @ HR :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan