aparte rijstrook voor motoren

Waarom alle aandacht en geld voor die koekblikkers. 10 rijstroken of meer!!!! belachelijk!!!.

Wij motorrijders veroorzaken geen files, wij voorkómen ze juist. Dit mag volgens mij wel eens een keer beloond worden.

Gewoon een aparte strook van een meter of 2 breed ALLEEN voor motorrijders. Nooit meer file, nooit meer achterlijke koekblikkers die niet uitkijken met alle schade en ellende die je daarmee hebt.

Wat vinden jullie er van????? We betalen toch ook motorrijtuigenbelasting en BPM en BTW en inkomstenbelasting en weet ik veel wat nog meer !!!!!!!

leuk idee, maar:

a) we passen toch overal al tussendoor
b) wedden dat je binnen de kortste keren koekblikkers op die rijstrook ziet?
c) je op de motor toch niet harder zal mogen dan 120, dus buiten de spits schiet het toch niet op...

en gezien het aantal doorrijders ook redelijk nutteloos asfalt :W
 
Het idee is aardig. Lijkt me wle kansloos, want maak die extra baan 2 meter breder en er kunnen weer gewoon auto's overheen.

daarnaast voel ik de bui al hangen, zo'n extra linkerbaantje alleen voor motoren is een verkapte uitnodiging voor een extra flitser, alleen voor motoren...
 
daarnaast voel ik de bui al hangen, zo'n extra linkerbaantje alleen voor motoren is een verkapte uitnodiging voor een extra flitser, alleen voor motoren...
hoe kom je erop :') _O-

echt, de hele wereld is tegen 'ons' , heus! echt waar!!!

dood aan de rest!

:') ofzo
 
En waarom zou je meer afstand moeten houden? Je staat minstens zo snel stil als een auto en als dat niet lukt kun je altijd nog er langs schieten om dat je in de breedte veel minder ruimte nodig hebt.

Kansloos zo'n opmerking.

Je remweg met de motor is bij een hogere sneldheid met tegenwind gelijk of korter als in een auto. echter is normaal je remweg langer, zeker met dit weer. erlangs schieten is misschien nog wel meer kansloos, omdat je meestal niet kan zien waarvoor er gestopt wordt.

Afstand houden overzicht houden en rekeninghouden met wat er gebeurd dat voorkomt dat er niets gebeurd.

Terug naar de topic: Voorstel is niks, als we dingen gaan eisen terwijl we vaak al ontzien worden is vragen om ellende (verhoging belasting end.).
 
Iets ruimte tussen de strepen in beruchte spitsgebieden zou vele malen effectiever zijn. Nog beter zou zijn als mensen wat dichter in de buurt van werk gingen wonen en eens op de fiets stapten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan