Apeldoorn #39 the racing clan

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker vrij tot 3 augustus :P *O*

@Zoeppie: zag je net nog rijden. Was net te laat bij wb... kon het zweet nog ruiken _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook nog regelmatig te vinden :Y
Helaas ben ik afgelopen weekend, na 20 minuten op het klaverblad te hebben rondgereden, onderweg naar huis onderuit geschoven ..

Afrit Vaassen, lekker kort bochtje .. knie aan de grond, schiet de bak uit zijn 2 |( |(

Voorwiel schoot door en moet nu dus ff een nieuwe clipon bestellen + ws een nieuwe gashendel. .

Gelukkig daarna wel een geslaagde bbq gehad *O* (had zelf nergens last van overigens, pak beetje gehavend, dat was het wel)


-O- das minder.
maar blijkbaar je motorische schade van laatst vlot kunnen verhelpen?

Viel ook niet heel veel meer aan te beschadigen he :')




morgen vroeg rond 7,30 zit ik op de motor in te ruilen voor andere dat is zeker hoe warm het ook mag zijn *D


Go Rolf !!!!! *O*

wel gelijk ff piccies posten he !
 
Nog 49 kratjes te gaan hier :Y

Dan kan ik ook zn pool bouwen :P


mel met overkapping :+
full
 
suc6, jij mag me ff naar de 1:55 loodsen ;)


Pfff, laat ik eerst maar eens afwachten of ik bij jou kan aanhaken. ;)







Ik ben niet verder gekomen dan een 1:46:8........., wel een nieuw P.R.

Ik weet wel extra tijd te winnen, maar rij nog steeds behouden.........heb nl geen zin om nu nog meer kosten te krijgen.

Wel nog een gat in mijn onderkuip gereden omdat ik over een onderdeel van die gecrashde Triumph gereden ben...........dat onderdeel zat nog in mijn onderkuip.

Ben op zich niet ontevreden, 1e race van plek 16 waarbij ik een redelijke start had alleen de eerste bocht helemaal heb verkloot (bang he :/ ) , ook als 16e geëindigd omdat ik het ook nog eens nodig vond een stoppie te maken in de Ziekenhuis bocht, waarbij ik net voor de grindbak tot stilstand kwam.
2e race als 9e en 3e race als 8e geëindigd.

Met nog een paar races erbij op een dag, zit ik in de prijzen. :+





R.I.P. Jeffrey '(
 
Laatst bewerkt:
Pfff, laat ik eerst maar eens afwachten of ik bij jou kan aanhaken. ;)







Ik ben niet verder gekomen dan een 1:46:8........., wel een nieuw P.R.

Ik weet wel extra tijd te winnen, maar rij nog steeds behouden.........heb nl geen zin om nu nog meer kosten te krijgen.

Wel nog een gat in mijn onderkuip gereden omdat ik over een onderdeel van die gecrashde Triumph gereden ben...........dat onderdeel zat nog in mijn onderkuip.

Ben op zich niet ontevreden, 1e race van plek 16 waarbij ik een redelijke start had alleen de eerste bocht helemaal heb verkloot (bang he :/ ) , ook als 16e geëindigd omdat ik het ook nog eens nodig vond een stoppie te maken in de Ziekenhuis bocht, waarbij ik net voor de grindbak tot stilstand kwam.
2e race als 9e en 3e race als 8e geëindigd.

Met nog een paar races erbij op een dag, zit ik in de prijzen. :+





R.I.P. Jeffrey '(


1:46.8 das een prima tijd, kun je zo mee rijden in het ONK 600
 
Zooo weer terug van 3 daagse vistoer met Wiebel :9 Heerlijk weer gehad en veel gevangen *O*

Hier ff een indicatie waar we zaten O-)
http://www.youtube.com/watch?v=93lSPv2b-Y4

Thanks wiebel was errug gezellie :Y

@Luz gezellie dat je ff langs geweest bent :Y :W

We hebben echt enorm veel kilo's gevangen...heel vreemd, we vingen alleen dit formaat brasem, verder een paar uitschieters naar boven maar ook geen lappen boven de 60 :N
full


@RIP voor die jongen '(

@ :W

@Morgen naar luxemburg :9~ :] *O*
 
mel met overkapping :+
[afbeelding]

_O- _O- _O-

Dan heb je echt een drank probleem :Y


Pfff, laat ik eerst maar eens afwachten of ik bij jou kan aanhaken. ;)







Ik ben niet verder gekomen dan een 1:46:8........., wel een nieuw P.R.

Ik weet wel extra tijd te winnen, maar rij nog steeds behouden.........heb nl geen zin om nu nog meer kosten te krijgen.

Wel nog een gat in mijn onderkuip gereden omdat ik over een onderdeel van die gecrashde Triumph gereden ben...........dat onderdeel zat nog in mijn onderkuip.

Ben op zich niet ontevreden, 1e race van plek 16 waarbij ik een redelijke start had alleen de eerste bocht helemaal heb verkloot (bang he :/ ) , ook als 16e geëindigd omdat ik het ook nog eens nodig vond een stoppie te maken in de Ziekenhuis bocht, waarbij ik net voor de grindbak tot stilstand kwam.
2e race als 9e en 3e race als 8e geëindigd.

Met nog een paar races erbij op een dag, zit ik in de prijzen. :+





R.I.P. Jeffrey '(


Nette tijd lex :}
en alles heel gehouden *O*


Zooo weer terug van 3 daagse vistoer met Wiebel :9 Heerlijk weer gehad en veel gevangen *O*

Hier ff een indicatie waar we zaten O-)
http://www.youtube.com/watch?v=93lSPv2b-Y4

Thanks wiebel was errug gezellie :Y

@Luz gezellie dat je ff langs geweest bent :Y :W

We hebben echt enorm veel kilo's gevangen...heel vreemd, we vingen alleen dit formaat brasem, verder een paar uitschieters naar boven maar ook geen lappen boven de 60 :N
[afbeelding]

@RIP voor die jongen '(

@ :W

@Morgen naar luxemburg :9~ :] *O*



_O- _O- _O- _O-

Dat filmpje :+

Veel plezier in Luxemburg :Y
 
Pfff, laat ik eerst maar eens afwachten of ik bij jou kan aanhaken. ;)







Ik ben niet verder gekomen dan een 1:46:8........., wel een nieuw P.R.

Ik weet wel extra tijd te winnen, maar rij nog steeds behouden.........heb nl geen zin om nu nog meer kosten te krijgen.

Wel nog een gat in mijn onderkuip gereden omdat ik over een onderdeel van die gecrashde Triumph gereden ben...........dat onderdeel zat nog in mijn onderkuip.

Ben op zich niet ontevreden, 1e race van plek 16 waarbij ik een redelijke start had alleen de eerste bocht helemaal heb verkloot (bang he :/ ) , ook als 16e geëindigd omdat ik het ook nog eens nodig vond een stoppie te maken in de Ziekenhuis bocht, waarbij ik net voor de grindbak tot stilstand kwam.
2e race als 9e en 3e race als 8e geëindigd.

Met nog een paar races erbij op een dag, zit ik in de prijzen. :+





R.I.P. Jeffrey '(

netjes :}

[me="Zoeperman"]wil ook een keer op zolder rijden....[/me] hoor alleen dat er wel veel gezeik met geluid is...
 
Pfff, laat ik eerst maar eens afwachten of ik bij jou kan aanhaken. ;)



Ik ben niet verder gekomen dan een 1:46:8......... , wel een nieuw P.R.

Ik weet wel extra tijd te winnen, maar rij nog steeds behouden.........heb nl geen zin om nu nog meer kosten te krijgen.

Wel nog een gat in mijn onderkuip gereden omdat ik over een onderdeel van die gecrashde Triumph gereden ben...........dat onderdeel zat nog in mijn onderkuip.

Ben op zich niet ontevreden, 1e race van plek 16 waarbij ik een redelijke start had alleen de eerste bocht helemaal heb verkloot (bang he :/ ) , ook als 16e geëindigd omdat ik het ook nog eens nodig vond een stoppie te maken in de Ziekenhuis bocht, waarbij ik net voor de grindbak tot stilstand kwam.
2e race als 9e en 3e race als 8e geëindigd.

Met nog een paar races erbij op een dag, zit ik in de prijzen. :+
R.I.P. Jeffrey '(

Damn Lex, wat een tijd !!!!!

:} :} :}



Morguh all :W
 
:W

@Soes en Albert: Was gezellig, leuk ritje heren! Thanx!

@Nitrogen: Balen van de schuiver! -O-

@Lex: Goed bezig weer kerel!


@ albert en remco.....danke voor het rijden :Y

@ zoep, lin en tientje...leuk jullie even bij wb gesproken te hebben :P

:^


Die jongen van het klaverblad was Jeffrey Van Doesburg, 23 jaar..

Sterkte aan iedereen die hem kent. '( -O-
Hij reed op een rode 748.



Vandaag ben ik 15 keer gebeld met de vraag of ik nog leefde, best een raar gevoel. :/


Damn, RIP
 
Laatst bewerkt:
Woensdag avond was ik ook nog even op het klaverblad met de GSX-R..
rond 8 uur was ik daar, maar na een kwartiertje had ik het gezien! (was nog best druk met verkeer ook)

Ook de bocht Deventer-> Arnhem lag die avond wat troep, en het asfalt is er ook een stuk gladder. waarschijnlijk niet eerst een rondje gedaan om te kijken of alles safe was.

Iig veel sterkte voor alle nabestaande!
 
@ venom. . . kon idd niet veel aan beschadigen en dat was ook precies de bedoeling ;) Het is toch een stuntbike. . . zit alleen al te lang op m'n cage te wachten. .

Nu ff nieuwe clipons en ik kan weer. .

dat motorische heb ik dus niets aan gedaan. . moet allemaal nog. Ik had er gewoon ff scheit aan :)
 
ja ik heb hem wat is die snel zeg heb niet eens meer dan 1 versnelling nodig

nu nog even een paar foto van mijn nieuwe moord wapen wat ik heb




 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan