apeldoorn foto topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KPL

MF veteraan
12 dec 2004
15.496
2
omdat er we zo veel poser foto's hebben O-) O-)
lijk het me mooi om alles bij elkaar te hebben :Y
en dan gaat het anderen topic iets langer mee *O*

btw op verzoek alleen piccie anders is deze ook snel vol *O* *O*

ik zal een begin maken met de banners :P :P
o ja ook hebben we een apeldoor clan site :o :) *O*

http://www.apeldoornclan.spruz.com

http://www.apeldoornclan.tk/

en groeps piccie :}

Apeldoorn 2005
apeldoorn 2005 deel 2
Apeldoorn 2005 deel 3
Apeldoorn 2005 deel 4
apeldoorn 2005 deel 5
Het Apeldoorn KB BB WB topic deel 6
apeldoorn deel 7 2006
Apeldoorn MF Topic deel 8 2006
Apeldoorn MF Topic deel 9 2006
apeldoorn deel 10 :-)
apeldoorn deel 11 alweer :-)
Apeldoorn part 12.
apeldoorn part 13
apeldoorn part 14
apeldoorn part 15
Apeldoorn part 16
apeldoorn part 17
apeldoorn part 18
**Apeldoorn Topic XIX** Lentekriebels
Apeldoorn Topic part XX
Apeldoorn part 21
Apeldoorn part 22
Apeldoorn part 23
Apeldoorn part 24
Apeldoorn Jubileum partje 25.
apeldoorn part 26
apeldoorn part 27
Apeldoorn deeltje 28
Apeldoorn Topic #29
apeldoorn topic deel 30
apeldoorn topic deel 31
Apeldoorn deeltje 32
Apeldoorn deeltje 33
Apeldoorn clan deeltje 34
Apeldoorn clan 35

handige linkjes



ben jij gehacked

Dé startpagina van het FastFood Racing Team -- Jeronimerel.jouwpagina.nl
Het grote online-shop overzicht
Bedrijfsuitje, personeelsuitje, groepsuitje of teamuitje in Gelderland » Veluwe events

bike die te koop zijn

VFR 750 F uit '97
poser bike te koop: R6

rondje zandvoort


en een rondje assen

RACE ACADEMY *O*

http://www.vanlaar-info.nl/Movies/Assen 10-06-05.mpg

Rondje Ring

een rondje met de clan



ff kleine google search geeft al snel resultaatvoor kneedown:


Limburg Racing Team - Informatie


http://www.bikegirl.co.uk/resources/tips/kneedown.html


direct ook maar even wheelie les:

YouTube

en laten we deze niet vergeten,

How to wheelie a Motorcycle

:W

oke een foto van anno 2007 van de clan *O*
wat zijn we groot geworden :P :P


full



full

full

full

full

full

274124670_5_63nQ.jpeg



oke en nu de hoofdrolspelers *O*


zoeperman *O*

full


en daar hoort linda xj natuurlijk bij :Y

full



en dan hebben we nog marieke *O*

full


en daar hoort natuurlijk weer geert bij :j


full


en wie kent hansje niet aka vriendje wheely *O*

full


en dit is weer de broer van laten we nu zeggen tina of tientje :)
hij zal denk ik zijn naam wel veranderen ( honda boy ) proest :+

full



en zijn lieve aanhang linnez *O*

full



en de kersverse moeder marinda 8-)

full


en daar hoort weer een vader bij :Y :Y ( mark vtr )

full


en hier is hij dan nu nog me buurman -O- '(
ik zal hem missen :Y

full


en het oude buurmeisje van vroeger :Y ( vrouw van buurman )

full



onze speedfreak snake eye *O*

full


en zijn steun en toeverlaat *O*

full


en dit is dan mud nog wat :o of gewoon paul :+

full


en daar hoort willemyn bij *O*

full


nou wie kent wobo niet *O* *O*

full


en zijn nieuwe vriendin marie louise *O*

full


en dan moedertje apeldoorn clan :+ ( Z1000girl )

full


ja ja daar hoor ik weer bij :Y :Y beter bekend als big poser :P ( kpl )

full


hier nog zo'n honda rules :o ( sparc ) :+ :+

full


en onze goedzak soesje :) :) :)

full


en hier onze uitkijk post in het oosten 8-) ( kippie )

full


roel broertje van geert ja helaas honda he ;) ;)

full


ons konijn ( skoeddies ) :+

full


en onze zeer snelle solex :} :} :}
mis helaas nog een foto van zijn vrouwtje -O-

full


oke hier is ze dan sas *O* *O*

full


en ja voor alle fans hier is die dan onze student *O* *O* *O*

full


en de zoon van mr albert :+ ( graspol ) mag ook wel molshoop gezegt worden :+

full


Mister B. Okito. :+ eidelijk weer vrij :+

full


en daar hoort weer Miss. B. Okito bij :+

full


bijna vergeten sry musje of was het nu mereltje :+

full


na 1 maal op assen zal hij er wel vaker zijn denk ik onze ( glenn )

full


had een broer kunnen zijn van me ook zo'n poser :+ ( repsol1000 )

full


en hier zijn knabbel *D *D

full


en dan hebben we ook nog vrouwtje breezer O-) ( anna )

full


en hij wil niet zonder helm er op -O- -O- ( de enige echte ) mag ook dee :+

full


1 voor de openingspost, oud en nieuw ( werpster ) :+

full




en nu de toekomst zijn het geen dotjes :j :j

full


full


ee2acd17962b5fcba270378710d061ed


full


full


full





oke de meest staan er op *O* *O* *O* *O*


full

full

full

full

full

full

full

zoepermancopycn8.jpg

full

TLTinuzcopy.jpg

Jeronimerel2.jpg

kplcopylw4.jpg

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

sparc2copyzf8.jpg

full

full

full

full

full

full

full

full

full




full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

jurrisjpegbig.jpg

logosmall.jpg

full



en wie we zijn :9 :P :9 :P

ff een stukje van geert dat aardig klopt :Y :Y


hier zijn jullie aangekomen in een hecht clubje idioten. Goed gek en allemaal een te gekke passie, Dat ding op twee wielen!! En voor sommige betekend dat hardcore, stealy's en whoppies. Andere stellen zich beschaafder op en zijn rustiger om het niveau weer op peil te houden.
We hebben dus respect voor elkaar op de weg, respecteren elkaars mening maar hebben vooral het allerbelangrijkste "FUN"!!

Take it away, dit zijn de hoofdrol spelers;

4honderd: Albert kan ik omschrijven als iemand die alles weet van motoren, lult over motoren, slaapt met motoren en momenteel ff in de lappenmand zit. Bij deze wou ik dan ook even gebruik maken om albert een hart onder de riem te steken namens alle clanners: Albert zet hem op kerel! en als het ff wat minder gaat denk je maar ff aan de mooie momenten met de clan. En dan weet ik zeker albert dat je weer moet lachen.

KPL: Teun kan ik omschrijven als een kluitenduiker, enige uitleg is niet nodig. Verder gek op dat git zwarte ding met dat goude spul eraan. Black & Gold rules is het motto en het liefst natuurlijk in de verticaal stand op de gekste plekken.

Solex: Lex kan ik omschrijven als een rustige en vooral begaafd rijder. Ruig met zijn naked overal lekker sturen en wheelien. Samen met saskia ook geen probleem natuurlijk. Verder natuurlijk veel kennis van zaken betreffende zijn eigen motorfiets.

Soes: Wouter probeer ik te beschrijven als een ontzettende aardige en toffe gozer. Altijd sociaal en in voor een lolletje. De gekste xxx filmpies komen voorbij en aftoe is lekker een pintje. Wouter geniet van het leven zoals het bedoeld is. Verder maakt hij hier en daar de weg nog wel eens onveilig met zijn gestunt.

Krimson Robbert kan ik omschrijven als een alles kunner. Wat in zijn kop haalt moet dan ook maar gebeuren. Wheelies met een soes 500 GS hij heeft het gedaan. Binnenkort schijnt ie te komen met grover geschut, dan word het weer oppassen geblazen voor deze durfval. Hou je koppie erbij kerel dan komt het helemaal goed.

Snake Eye: Marcel.........ja.......ik weet niet waar ik moet beginnen bij deze vader,stuntpiloot en een ongelooflijke goedzak. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt. Alles wat mogelijk is met een bike, kan die. Alles wat rijd zal die besturen en niet zomaar. Nee het moet wel weer ff hardcore.... Wheely's ,Stoppies, burnen. who cares! Als marcel maar lol heeft dan hebben wij het zeker. Kerel wat heb ik soms om jou gelachen.

Zoeperman: Jaap, lijkt soms wel vast gesmolten aan marcel en andersom. Is bezeten van zijn zwarte tien. Totaal gestoord op zijn husky en vooral altijd zichzelf, zeker met linda in de buurt. Momenteel is hij weer in training om ons weer op de hardcore wijze te tergen op Assen straks. En jaap; "nou een keer dat wieltje aan de grond op start/finish"

Z1000girl: Luccete kan ik omschrijven als een ontzettend lieve en zorgzame dame. Lekker knallen op d'r zetje en ouwe hoeren met de boys. Komt ons zelfs aanmoedigen op ring. Lucette staat altijd voor ons klaar en heeft altijd een luisterend oor. Ook kan ze helemaal los gaan op een feestje en de bol op zijn kop zetten.

Sparc: Marc kan ik beschrijven als een bravoer mannetje (goed bedoeld) ff dat wieltje de lucht in. Ff de uitlaten laten knallen onder een viaduct en natuurlijk het liefst zodat mensen schrikken. Verder is alles met vlammen en knallen altijd goed. Hopelijk hebben we er dit jaar weer genoeg lol van.

Jeronimerel: Paul kan ik omschrijven als een rustige man. Bekijkt koeltjes zijn dingen en slaat dan toe. Rijd natuurlijk een van de fantastische bikes uit de Honda lijn een Fireblade. Af en toe eens een klein stuntje, maar straks hopelijk er weer helemaal klaar voor.

zxr400king: Ronald heeft vorig jaar een beetje zijn wilde haren verloren naar mijn inziens en doet het allemaal weer wat rustiger aan. Natuurlijk een 1000 is niet niks. Wheely's gaan al flink de lucht in. Verder heeft hij als een van de weinige een speciale gave. Ronald kan nooit normaal op een foto staan. Geweldig! Verder word zijn bike altijd aangezien voor een blauwe soes, want dat zijn ze toch allemaal.

Fireblade1000RR: Michel kan ik omschrijven als de uberposer van de clan. Totally Repsol. Natuurlijk super gaaf!! Verder lust ie wel een biertje en waar gezellgheid is, is michel.

Rocket Ron: Ron is te omschrijven als een man met een missie en volgens mij is dat het verspreiden van een groen virus. Nooit zie ik die man zonder iets groens aan. Fuchs, kawa... etc... Je komt het overal tegen. Verder in mijn ogen ook echt een gezellgheids dier. Verder wil ik jou ook ff succes wensen de komende tijd.

Markvtr: Mark ken ik als een fantastische stuurder. En kan ongelooflijk hard gaan. Haalt af en toe eens een stuntje uit, met soms wat gevolgen. Maar de bike is weer helemaal klaar kerel! Verder is die natuurlijk ook een maatjuh en ik hou je in de gaten dit jaar. "Geen fratsen, dat scheelt" vind ik wel een mooi moto voor jou dit jaar ;) Samen met marin op jacht naar een ander plekjes samen, succes kerel.

Fuse: Pascal heb ik voor het eerst ontmoet toen ik bandjes bij hem kwam ophalen. Langer gozer en beheert de website van Martens. Verder kennen we pascal niet zo goed omdat hij altijd op verjaardagen zit. Hij heeft de gave om altijd een verjaardag te plannen als iedereen gaat rijden. Verder is die natuurlijk helemaal gek van zijn vtr.

Lindaxj: Linda kan ik omschrijven als een ontzettend lieve deugniet. Altijd in voor een geintje en en goede inspiratie bron voor jaap. Mening opblaas atribuut is al gesneuveld! Verder is ze natuurlijk net weggekaapt voor albert zijn neus door onze zoep. Die tienen zijn toch sneller albert. :+
Succes straks samen met jaap op jullie nieuwe plekje.

RVF400nl Roland kan ik omschrijven als een hele rustige man. Beetje op de achtergrond en als er dan weer hard gereden word doet ie gewoon mee. Heeft vorig jaar zijn mooie stuur Honda ingeruild voor een pk soes. Hopelijk word ie er net zo gelukkig mee, want die Honda was toch wel een super fietsje.


ZX10Rwin: Erwin had een moeilijke naam gekozen dus ik noem hem lekker zo. Erwin is ontzettend druk met zijn twee kindjes. De ene is al aardig hardcore bezig en gaat zelfs al mee naar de beurs. Verder ook verslaafd aan zijn tien waar alles zwart aan moet zijn. Af en toe een wat vonken op het blad lichten zijn motor op.



Geert929RR: Geert, tja wat zeg je over jezelf. Ik ben mezelf en probeer altijd oprecht en eerlijk te zijn. Hopelijk zien jullie me ook zo.
Het gaat jullie goed in 2006!


oj het weer er nog bij :Y :Y :Y


std.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan