Apeldoorn Gekkenhuizzzz

Het klaverblad is leuk!!!

  • Ja knietje aan de grond!!!

    Stemmen: 28 34,6%
  • Nee ik val er daar af!!!

    Stemmen: 9 11,1%
  • Ik ben te stoer voor het KB

    Stemmen: 22 27,2%
  • Ik ben een vervelende politie agent

    Stemmen: 22 27,2%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Status
Niet open voor verdere reacties.
crossers zijn niet leuk,loezers rijden in manta´s
ik rij racer en golf 3 vr6 ORRIGINELE HOLLANDER MET VOL OPTIES
kun je zien...ik hou van snelheid! :] :] :]

hehe golf vr6, de hedendaagse manta. :P

Heb zelf trouwens in een grijs verleden in een sierra xr4i gerden hoor, dus it takes one to know one. ;)
 
Woudenberg is inderdaad ook goed te doen, maar dan zit je weer met het probleem dat er veel sjonnies zijn. Achter bij de pomp is een mooie plek en kan je goed staan, maar dan zijn we niet de enigen. Bij halfords is het doordeweek druk maar in het weekend (zondag dan) staat er geen ruck. Vandaar dat die plek me handig leek.
Groetjes Yellow

Die sjonnies verdwijnen van zelf wel, en bij die halfords is geen koffie :P Of is er wel koffie bij de halfords :?

Nah, denk niet dat dat ene benzine pompje zoveel koffie kan leveren ;)
 
Die sjonnies verdwijnen van zelf wel, en bij die halfords is geen koffie :P Of is er wel koffie bij de halfords :?

Nah, denk niet dat dat ene benzine pompje zoveel koffie kan leveren ;)
doe maar gewoon motor apeldoorn, zijn ze meer ingesteld op de koffie consumptie van groepen motor rijders :P
 
doe maar gewoon motor apeldoorn, zijn ze meer ingesteld op de koffie consumptie van groepen motor rijders :P

Je doelt op die ene té kleine koffie automaat, die bagger kopjes koffie tapt :o

Dat ding trekt het denk ik ook niet als er in ene tig lui in 1x allemaal koffie willen ;)
 
och..heb ondertussen al zoveel koffie uit automaten gedronken dat ik echt niet meer zal merken wat goede en wat slechte koffie is :+
trouwens, mocht je bij motor apeldoorn dan toch moeten wachten op je bakkie leut, kun je je ondertussen wel ff verlekkeren aan al het moois wat er staat.
kga er trouwens vanavond nog ff heen. ff kettinkje voor me schatje halen zodat ik haar fijn aan alles wat los en vast zit vast kan kluisteren. ivm al die gejatte motoren de laatste tijd.
 
och..heb ondertussen al zoveel koffie uit automaten gedronken dat ik echt niet meer zal merken wat goede en wat slechte koffie is :+
trouwens, mocht je bij motor apeldoorn dan toch moeten wachten op je bakkie leut, kun je je ondertussen wel ff verlekkeren aan al het moois wat er staat.
kga er trouwens vanavond nog ff heen. ff kettinkje voor me schatje halen zodat ik haar fijn aan alles wat los en vast zit vast kan kluisteren. ivm al die gejatte motoren de laatste tijd.

tsja, doe ze de groenten daaro :P
 
Ach, het is bruin en nat ... als je dat koffie wilt noemen, be my guest ;)

Maar die koffie mag wat mij betreft wel wat sterker ofzo :)
jah okay, hij had idd wat sterker gemogen. kreeg mijn bakkie van een van de medewerkers, dus weet niet of het mogelijk is om op dat ding te sterkte nog te veranderen??
 
jah okay, hij had idd wat sterker gemogen. kreeg mijn bakkie van een van de medewerkers, dus weet niet of het mogelijk is om op dat ding te sterkte nog te veranderen??

Geen idee ;)

[me]Phr3ak heeft niet zoveul ervaring met koffie-meuk-zet-apperaten :P [/me]
 
Ach, het is bruin en nat ... als je dat koffie wilt noemen, be my guest ;)

Maar die koffie mag wat mij betreft wel wat sterker ofzo :)

Grapjurk, zeker nog nooit de espresso geprobeerd daar. Als je die koffie al slap vind, dan snap ik niet wat je bij Safe zoekt, die hebben een DE apparaat op standje economy. :P
 
jah okay, hij had idd wat sterker gemogen. kreeg mijn bakkie van een van de medewerkers, dus weet niet of het mogelijk is om op dat ding te sterkte nog te veranderen??

Zelf pakken en op espresso rammen, trekken je kaken van samen.. :9
 
vanavond rondje hoenderloo gedaan met mn minibike!
geen helm op, lekker uitwaaien :9
en veel bekijks onderweg *D

Ben vanmiddag nog voor het werk in in Hoenderloo geweest, in het gebouw naast de brandweer, basisschool ofzo. :)

Lekker hoor in de baas zijn tijd door Hoenderloo op de motor. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan